Vooruit. 1 keer dan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Spankt je, gewoon, omdat het kan.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fraqnk Bowie![]()
Ik was een keer op pad in Amsterdam bij Lux of Weber. Anyhoe, ik stond te praten met een leuke en best knappe Engelse meid. Ging naar de bar ff consumpties halen, maar duurde altijd wat in die vrij goed bezochte tenten.
Enfin, liep terug met de drankjes en stond Frankie met de deerne te praten. Prima natuurlijk. Maar ik vroeg of hij ook wat wilde drinken in het Engels. "Yes, thanks" Toen gaf ik hem een tientje. Ging ie weg want die meid moest ook wel lachen.
Later had ik wel medelijden met Frank
Fuck, het is al laat!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders had je een goede plastic chirurg gehad paar jaar geleden.
Daar zou ik bij willen zijn geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fraqnk Bowie![]()
Ik was een keer op pad in Amsterdam bij Lux of Weber. Anyhoe, ik stond te praten met een leuke en best knappe Engelse meid. Ging naar de bar ff consumpties halen, maar duurde altijd wat in die vrij goed bezochte tenten.
Enfin, liep terug met de drankjes en stond Frankie met de deerne te praten. Prima natuurlijk. Maar ik vroeg of hij ook wat wilde drinken in het Engels. "Yes, thanks" Toen gaf ik hem een tientje. Ging ie weg want die meid moest ook wel lachen.
Later had ik wel medelijden met Frank
Toedels en tot snel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fuck, het is al laat!
Peer 'm ook. We moeten nog een keer naar een meet kijken. Er zijn er wel een aantal die het willen denken (ook een aanbtal vast niet).
Night Chocoen de rest!@
Ga nou maar slapen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie!
Eerlijkheid, langst enzoi!
Zeg me dat het niet zo is...quote:
Zeg dat het niet waar is....quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is...
quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Mompelt wat... protesteert wat tegen je linker tepel...
Ja dit. Memories aan diagnose van kanker van m'n vader.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is...
Beter plaatje dan die dooie parkiet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
du auch Schön nach Bett![]()
[ afbeelding ]
Ahw. Digiknuffel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dit. Memories aan diagnose van kanker van m'n vader.
Hij was not amused. Maar die meid vond 'm ook wel een beetje een bluffer. Eraan vooraf ging dat hij al een tijdje naar haar stond te glauwen. Waarschijnlijk had dat wel een keer voor hem gewerkt in Nijmegen of de dorpen eromheen waar hij status genootquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik bij willen zijn geweest.
< Schudt die te dikke billen vanuit zijn wangen en kijkt ff goed om zich heen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik zei dat je moest gaan slapen.
Sorryquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik zei dat je moest gaan slapen.
Mijn parkiet had je ook al naar bed gestuurd.quote:
Die film is baas.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Wil geen sorry meer horen
JPB![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nou ja zeg.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schudt die te dikke billen vanuit zijn wangen en kijkt ff goed om zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |