Ik geef je een leverstoot en een knietje want jij mag mij niet spanken, niet link of rechts.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Spankt je links en rechts!
Dat haarquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, dan doe ik het wel:
Bekijk deze YouTube-video
Dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook alweer bijna 40 jaar oud.
< Kijkt gecombineerd geïrriteerd en geamuseerd naar die stuiptrekkingquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef je een leverstoot en een knietje want jij mag mij niet spanken, niet link of rechts.
Dat is niet leuk voor je, hopen dat jullie snel alles gemaakt krijgen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dinsdag hopelijk. Het lekt nog aan alle kanten
"Beetje begrip voor elkaar" houdt al rap op als een creepy partij als die van Wilders met een waardeloos programma en tendency towards een dictatuur, steeds groter wordt door al dat uiterst domme stemvolk. Niets "begrip", maar voornamelijk onderbuikgevoel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
Och ja, mensen die in een fijne wijk wonen en geen last hebben van uitschot vinden het allemaal prima en stemmen anders dan de mensen die dagelijks te maken hebben met overlast op welke manier dan ook... Het is allemaal niet zo simpel... en dan hier elkaar de maat nemen.... is wel zoals de samenleving in elkaar zit helaas.
En dan zijn er nog zoveel andere sociale problemen waardoor de een anders stemt dan de ander, omdat de een er niet mee te maken heeft en de ander wel. Beetje begrip voor elkaar zou al zoveel verschil maken.
Ja, las zoiets. Hopen dat het lek rap boven komptquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dinsdag hopelijk. Het lekt nog aan alle kanten
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Beetje begrip voor elkaar" houdt al rap op als een creepy partij als die van Wilders met een waardeloos programma en tendency towards een dictatuur, steeds groter wordt door al dat uiterst domme stemvolk. Niets "begrip", maar voornamelijk onderbuikgevoel.
Lekker op zoek naar een zondebok. En totaal niet kijken naar een politiek gebalanceerd programma. Of de beperking van Wilders en zijn partij..
Achterstandswijk, Rijke lui of zwakbegaafd, ophokken dat Wilders-stemtuig. En heul rap!@
Dus we gaan een paar miljoen mensen buiten spel zetten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Beetje begrip voor elkaar" houdt al rap op als een creepy partij als die van Wilders met een waardeloos programma en tendency towards een dictatuur, steeds groter wordt door al dat uiterst domme stemvolk. Niets "begrip", maar voornamelijk onderbuikgevoel.
Lekker op zoek naar een zondebok. En totaal niet kijken naar een politiek gebalanceerd programma. Of de beperking van Wilders en zijn partij..
Achterstandswijk, Rijke lui of zwakbegaafd, ophokken dat Wilders-stemtuig. En heul rap!@
Ik begrijp je niet, wapstraquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vind het lastig om hier op Fok het moment te scheiden van actuele ervaringen, kom er soms ook te laat achter, of heb het niet door.
Ophokken is natuurlijk altijd binnenshuis!! Iek hep goed nagedachtquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus we gaan een paar miljoen mensen buiten spel zetten?
Denk nou eens verder !!
Jij welquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt gecombineerd geïrriteerd en geamuseerd naar die stuiptrekking
Mag ik alleen een knietje danquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef je een leverstoot en een knietje want jij mag mij niet spanken, niet link of rechts.
Pas op met zoiets te zeggen hè. En als jij dat graag wil, doe ik dat wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mag ik alleen een knietje dan, als ik je weer zie?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
Maar ik verwacht wel dat iedereen die tegen trump is en vrede hier morge niet is maar in de trein zit naar of de Oekraïne of naar het midden Oosten om zelf uit princiepe de kogels te vangen!
En zo niet?
King Trump!
Stoken kan jij wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
Maar ik verwacht wel dat iedereen die tegen trump is en vrede hier morge niet is maar in de trein zit naar of de Oekraïne of naar het midden Oosten om zelf uit princiepe de kogels te vangen!
En zo niet?
King Trump!
Ik blijf gewoon thuis ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
En zo niet?
King Trump!
Ik heb niet voor of tegen trump gestemd dus hoef ook niet naar het front (gelukkig)quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
En zo niet?
King Trump!
Fraqnk Bowiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |