Goeie vraag, en heb ik ook niet alle antwoorden op.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan goede ideen? Ik heb ook wel een goed plan maar ook de regering heeft met de Europese wetgeving te maken enz.. Ik zou alle belasting wel willen afschaffen
Nee handig juist. Check check dubbel checkquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet niet eigenlijk. Zal die vervelende onzekerheid wel weer zijn. Je hebt gelijk. Ik hoef me daar niet voor te schamen.
Midden of meer naar linksquote:
Enge sneue vent.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Respect, en die Wilders... vertrouw hem voor geen meter.
Echter ook hij verdient democratisch respect!
Ik ben niet dom.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap jullie niet...
Vroeger deed je alles zelf..
Toen kwamen we er achter dat je sommige dingen beter kunt uit besteden..
Dan is dat goedkoper, beter georganiseerd en sneller.
Wat blijkt nu:
Langzamer, duurder en een puinhoop.
En diezelfde partijen beloven iedere keer het op te lossen!
Zijn jullie nou dom? Of dommer?
Links , rechts , dat maakt geen fuck uit. Kies voor goede ideën en hang de rest aan een boom !
Democratie is stemmen tellen, ook de stemmen die jou niet bevallen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Enge sneue vent.
Stemmen voornamelijk domme luitjes op die met migratie kampen (wat natuurlijk zeker een grot probleem is). Verder geen consistent programma, meeste kamerleden waren prutsers en incapabel. En hij wil de macht volledig. En is een laffe wegloper.![]()
Onzin om op zo'n debiel te stemmen. Toch doen al die proleten het omdat Geert de onderbuik van het pleps (2 miljoen+) weet te raken
0quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben niet dom.
Je hebt nu juist zoveel meer informatie tot je beschikking om beter na te kunnen denken ipv als een schaap achter de meute aan te lopen.
Volgens mij meerdere groepen hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
0
Het probleem is dat een bepaalde groep niet tegen hun democratische verlies kan.
Ik zwijg nietquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Democratie is stemmen tellen, ook de stemmen die jou niet bevallen.
En ja.. die kunnen zelfs de meerderheid halen... en dan heb je gewoon te zwijgen en te hopen!
Tenzij je een morele dictator bent.
Zeker, alleen vertel me welke kant er echt geweld gebruikt tot nog toe en welke kant me altijd in mijn oor schreeuwt welke kant geweld zou kunnen gebruiken?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij meerdere groepen hoor.
Oeh dat is een leuk liedje.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar ik kan veel beter zwijgen.![]()
![]()
In ieder geval als het over deze motherfucker gaatquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar ik kan veel beter zwijgen.![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
Och ja, mensen die in een fijne wijk wonen en geen last hebben van uitschot vinden het allemaal prima en stemmen anders dan de mensen die dagelijks te maken hebben met overlast op welke manier dan ook... Het is allemaal niet zo simpel... en dan hier elkaar de maat nemen.... is wel zoals de samenleving in elkaar zit helaas.
En dan zijn er nog zoveel andere sociale problemen waardoor de een anders stemt dan de ander, omdat de een er niet mee te maken heeft en de ander wel. Beetje begrip voor elkaar zou al zoveel verschil maken.
Hoeft ook niet , dat is het mooie !quote:
Ik ga je niets vertellen, ieder zijn mening of ideeën en wat shii net post.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, alleen vertel me welke kant er echt geweld gebruikt tot nog toe en welke kant me altijd in mijn oor schreeuwt welke kant geweld zou kunnen gebruiken?
Bekijk deze YouTube-video
< Spankt je links en rechts!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga je niets vertellen, ieder zijn mening of ideeën en wat shii net post.
Ook alweer bijna 40 jaar oud.quote:
Dinsdag hopelijk. Het lekt nog aan alle kantenquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
That's my boy![]()
Wanneer kun je naar huis?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dinsdag hopelijk. Het lekt nog aan alle kanten
Ik geef je een leverstoot en een knietje want jij mag mij niet spanken, niet link of rechts.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Spankt je links en rechts!
Dat haarquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, dan doe ik het wel:
Bekijk deze YouTube-video
Dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook alweer bijna 40 jaar oud.
< Kijkt gecombineerd geïrriteerd en geamuseerd naar die stuiptrekkingquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef je een leverstoot en een knietje want jij mag mij niet spanken, niet link of rechts.
Dat is niet leuk voor je, hopen dat jullie snel alles gemaakt krijgen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
"Beetje begrip voor elkaar" houdt al rap op als een creepy partij als die van Wilders met een waardeloos programma en tendency towards een dictatuur, steeds groter wordt door al dat uiterst domme stemvolk. Niets "begrip", maar voornamelijk onderbuikgevoel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
Och ja, mensen die in een fijne wijk wonen en geen last hebben van uitschot vinden het allemaal prima en stemmen anders dan de mensen die dagelijks te maken hebben met overlast op welke manier dan ook... Het is allemaal niet zo simpel... en dan hier elkaar de maat nemen.... is wel zoals de samenleving in elkaar zit helaas.
En dan zijn er nog zoveel andere sociale problemen waardoor de een anders stemt dan de ander, omdat de een er niet mee te maken heeft en de ander wel. Beetje begrip voor elkaar zou al zoveel verschil maken.
Ja, las zoiets. Hopen dat het lek rap boven komptquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Beetje begrip voor elkaar" houdt al rap op als een creepy partij als die van Wilders met een waardeloos programma en tendency towards een dictatuur, steeds groter wordt door al dat uiterst domme stemvolk. Niets "begrip", maar voornamelijk onderbuikgevoel.
Lekker op zoek naar een zondebok. En totaal niet kijken naar een politiek gebalanceerd programma. Of de beperking van Wilders en zijn partij..
Achterstandswijk, Rijke lui of zwakbegaafd, ophokken dat Wilders-stemtuig. En heul rap!@
Dus we gaan een paar miljoen mensen buiten spel zetten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Beetje begrip voor elkaar" houdt al rap op als een creepy partij als die van Wilders met een waardeloos programma en tendency towards een dictatuur, steeds groter wordt door al dat uiterst domme stemvolk. Niets "begrip", maar voornamelijk onderbuikgevoel.
Lekker op zoek naar een zondebok. En totaal niet kijken naar een politiek gebalanceerd programma. Of de beperking van Wilders en zijn partij..
Achterstandswijk, Rijke lui of zwakbegaafd, ophokken dat Wilders-stemtuig. En heul rap!@
Ik begrijp je niet, wapstraquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vind het lastig om hier op Fok het moment te scheiden van actuele ervaringen, kom er soms ook te laat achter, of heb het niet door.
Ophokken is natuurlijk altijd binnenshuis!! Iek hep goed nagedachtquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus we gaan een paar miljoen mensen buiten spel zetten?
Denk nou eens verder !!
Jij welquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt gecombineerd geïrriteerd en geamuseerd naar die stuiptrekking
Mag ik alleen een knietje danquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef je een leverstoot en een knietje want jij mag mij niet spanken, niet link of rechts.
Pas op met zoiets te zeggen hè. En als jij dat graag wil, doe ik dat wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mag ik alleen een knietje dan, als ik je weer zie?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
Maar ik verwacht wel dat iedereen die tegen trump is en vrede hier morge niet is maar in de trein zit naar of de Oekraïne of naar het midden Oosten om zelf uit princiepe de kogels te vangen!
En zo niet?
King Trump!
Stoken kan jij wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
Maar ik verwacht wel dat iedereen die tegen trump is en vrede hier morge niet is maar in de trein zit naar of de Oekraïne of naar het midden Oosten om zelf uit princiepe de kogels te vangen!
En zo niet?
King Trump!
Ik blijf gewoon thuis ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
En zo niet?
King Trump!
Ik heb niet voor of tegen trump gestemd dus hoef ook niet naar het front (gelukkig)quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga pitten.
En zo niet?
King Trump!
Fraqnk Bowiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |