Dat dusquote:Op zondag 19 oktober 2025 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet stemt moet je je smoel houden over politieke aangelegenheden. Stem verloren laten gaan is wel erg dom.
En niet klagenquote:
Hij is bang voor kritiek. Die vuile wegloperdquote:Op zondag 19 oktober 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
Ben het RTL debat aan het kijken, waarom is Geert er niet bijHij was wel vrijdagavond bij Vandaag Inside
Als je niet stemt op de hoogte bent moet je je smoel houden over politieke aangelegenheden. Stem verloren laten gaan is wel erg dom.quote:
Vrede voor Dieren is een nieuwe politieke partij, opgericht door vroegere leden van de Partij voor de Dieren, die het er niet mee eens waren dat de Partij voor de Dieren instemt met verhoging van de defensie uitgaven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
WTF is vrede voor dieren. En Bij1 bestaat toch niet meer? Is dat een stemwijzer van 2012![]()
Dierendefensie weliswaar!@quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vrede voor Dieren is een nieuwe politieke partij, opgericht door vroegere leden van de Partij voor de Dieren, die het er niet mee eens waren dat de Partij voor de Dieren instemt met verhoging van de defensie uitgaven.
Niet stemmen op:quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
Ben het RTL debat aan het kijken, waarom is Geert er niet bijHij was wel vrijdagavond bij Vandaag Inside
Ja ik zag het maar wat een zootjequote:Op zondag 19 oktober 2025 23:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vrede voor Dieren is een nieuwe politieke partij, opgericht door vroegere leden van de Partij voor de Dieren, die het er niet mee eens waren dat de Partij voor de Dieren instemt met verhoging van de defensie uitgaven.
En dit is dus wel degelijk een stemwijzer van 2025.
Ja raar, vind het altijd wel amusant met Geert.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij is bang voor kritiek. Die vuile wegloperd
Op de hoogte zijn van al die partijtjes is niet te doen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je niet stemt op de hoogte bent moet je je smoel houden over politieke aangelegenheden. Stem verloren laten gaan is wel erg dom.
Eens, het is vooral visie, of in de houding lopen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de hoogte zijn van al die partijtjes is niet te doen.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet stemmen op:
Iedere partij die de laatste 20 jaar mee geholpen heeft om niets te preseteren
Nul visie
Nul Resultaat
Iedere verantwoording maar ook recht weggegeven.
Links, rechts, blauw, groen, wit, boeien!
Weg met de graaiende machtwelustige prutsers!
Goed gelovende Mafkees, goeie gozer. Wil je de discussie aan of agree to disagree?quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Beetje onzin natuurlijk. Partijleden verdwijnen en daar komen mensen voor terug die goede bedoelingen kunnen hebben.
En "graaien"? Zo slecht is het nu ook weer niet met de binnenlandse politiek gesteld op dat vlak. Uitzonderingen daar gelaten..
Weetiktog. Ik gebruikte jouw tekst alleen ff, extremistquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de hoogte zijn van al die partijtjes is niet te doen.
Gelukkig zweef ik nogquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Weetiktog. Ik gebruikte jouw tekst alleen ff, extremist
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Beetje onzin natuurlijk. Partijleden verdwijnen en daar komen mensen voor terug die goede bedoelingen kunnen hebben.
En "graaien"? Zo slecht is het nu ook weer niet met de binnenlandse politiek gesteld op dat vlak. Uitzonderingen daar gelaten..
Haha. Nee hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gelovende Mafkees, goeie gozer. Wil je de discussie aan of agree to disagree?
Fair enough! En wees gerust vrij om een beter plan te presenteren!quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha. Nee hoor.
Ik respecteer je als usert eg wel. En los van datte, hebben wappies natuurlijk ook gewoon recht op zuurstofkool
[ afbeelding ]
Volgens mij blijft er dan geen partij meer over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet stemmen op:
Iedere partij die de laatste 20 jaar mee geholpen heeft om niets te preseteren
Nul visie
Nul Resultaat
Iedere verantwoording maar ook recht weggegeven.
Links, rechts, blauw, groen, wit, boeien!
Weg met de graaiende machtwelustige prutsers!
Ze kunnen het allemaal leuk brengen iig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough! En wees gerust vrij om een beter plan te presenteren!
Beter plan voor jou:quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough! En wees gerust vrij om een beter plan te presenteren!
Kabinet Partijen Aantredenquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er dan geen partij meer over.
Het is idd best slim om meerdere in te vullen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga iig wel stemmen en op 50+.komt iedere keer weer bovenaan als ik stemwijzers in vul.
Bij de meeste dingen die ik wil weten zoek ik meerdere bronnen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is idd best slim om meerdere in te vullen.
Doe maar je adres in dmquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie vooral een onrealistisch beeld.
En ja.. Shoot me.
Daar hoeftquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen die ik wil weten zoek ik meerdere bronnen.
Herkenbaar, ja doei probeer ik wel een andere stemwijzerquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:50 schreef Shii het volgende:
Ik heb er in ieder geval wel enkele die soms ook best hoog eindigen in mijn stemwijzers, maar die ik uit principe toch niet ga kiezen.
Chocooowwwwquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen die ik wil weten zoek ik meerdere bronnen.
Ik snap jullie niet...quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is idd best slim om meerdere in te vullen.
Jij bent prima als Mijn lijfwachtquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe maar je adres in dm
[ afbeelding ]
Zou ik wel doenquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent prima als Mijn lijfwacht
Maar wat zijn dan goede ideen? Ik heb ook wel een goed plan maar ook de regering heeft met de Europese wetgeving te maken enz.. Ik zou alle belasting wel willen afschaffenquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap jullie niet...
Vroeger deed je alles zelf..
Toen kwamen we er achter dat je sommige dingen beter kun uit besteden..
Dan is dat goedkoper, beter georganiseerd en sneller.
Wat blijkt nu:
Langzamer, duurder en een puinhoop.
En diezelfde partijen beloven iedere keer het op te lossen!
Zijn jullie nou dom? Of dommer?
Links , rechts , dat maakt geen fuck uit. Kies voor goede ideën en hang de rest aan een boom !
Waar twijfel je over, gekkie?quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:54 schreef engine het volgende:
Ik had al besloten maar na het invullen van de stemwijzers ben ik weer gaan twijfelen.
Respect, en die Wilders... vertrouw hem voor geen meter.quote:
Kweet niet eigenlijk. Zal die vervelende onzekerheid wel weer zijn. Je hebt gelijk. Ik hoef me daar niet voor te schamen.quote:
Die Jette is wel leuk om aan te gluren voor sommige dames maar op uiterlijk stemmen lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
De grote leider/dictator/prutser mag ook wel eens aan de dagcrème. En dan valt deze foto nog mee. Wat een oude schrale kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |