Als ik wist dat ze zulke lekkere chips had, had ik het nog wel overwogen!quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel leuk dat Bill op bezoek was bij NQ vandaag.
Mjah. De volgende keer dat ik een eierbal eet, wil ik niet aan jouw rare verhaaltjes denken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij komt ook van de Veluwe, jij moet daar ook tegen kunnen hoor!
Nee maar dat lijkt me heel moeilijk te voorkomen!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah. De volgende keer dat ik een eierbal eet, wil ik niet aan jouw rare verhaaltjes denken.
Ja. best. Tijd voor iets belangrijkers dan...quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me heel moeilijk te voorkomen!
Ja, ik kom toch ook nog niet in slaap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
* Begint toch maar voorzichtig aan de taart
Jullie ook een stukje, @:luctor.et.Emergo en @:billdauterive ?
Gezellig! Hier heb je een stuk. Het is iets groter uitgevallen dan ik wilde maar het mes gleed een beetje wegquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik kom toch ook nog niet in slaap.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
Wat als ze gewoon is gaan slapen, @:billdauterive?
Goed idee! Iemand moet het doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
* Begint toch maar voorzichtig aan de taart
Jullie ook een stukje, @:luctor.et.Emergo en @:billdauterive ?
Dat denk ik wel! En de rest slaapt duidelijk ook alquote:Op maandag 20 oktober 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Betekent dat extra taart voor ons?
Dat geeft niet. Komt wel op.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig! Hier heb je een stuk. Het is iets groter uitgevallen dan ik wilde maar het mes gleed een beetje weg
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
Als NailQueen zo vroeg slaapt, dan is ze morgen vast wel op tijd wakker om meer taart te maken.
En dan krijgen we dan vast ook wel weer een stukje
De taart is een leugen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.
Uitstekend plan!quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gewoon zorgen dat deze taart al op is, voordat ze wakker wordt. En ook even de bordjes afwassen en opbergen. Dan zal ze denken dat er nog geen taart was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |