En aangezien de halve wereld goed is in kanten kiezen blijft het gedonder nog wel even voort duren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:22 schreef Diabool het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat dit ooit gaat stoppen omdat er teveel wraakgevoelens zijn bij beide partijen.
Ahum?quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Israel mag voor jou niet bestaan omdat het niet past in de leer van je religie.
The end.
Kritiek hebben op Netanyahu en z'n criminele achterban is prima, maar daar gaat het je niet om
Zegt iemand die juicht om het vreselijke lijden van onschuldige burgersquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:24 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die Israël haters zijn echt door de mand gevallen de afgelopen dagen. Ze hielden allemaal stuk voor stuk hun bek over de misdaden die Hamas op hun eigen volk pleegde de afgelopen week.
Tot nu toe, ook de afgelopen dagen weer, is wel gebleken dat niets de agressie en misdaden van Israël stopt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken als hamas blijft weigeren om de wapens in te leveren. Dat is het punt waar het om gaat. Ze willen kost wat kost hun wapens houden zogenaamd om zich te kunnen verdedigen.
De oorlog tussen Gaza en Israël bestaat al langer dan dat Hamas bestaat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef Diabool het volgende:
[..]
Hoe kan bewezen worden wie er nou begon?
Voor vrede zijn is achterlijk?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:15 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Een partij kiezen in dit conflict is dan ook vrij achterlijk te noemen.
https://nos.nl/collectie/(...)-van-hamas-op-israelquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Zegt iemand die juicht om het vreselijke lijden van onschuldige burgers
En dat al veel langer dan Hamas bestaat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou zeg, 1% van de doden is lid van Hamas.... (geen exact percentage, maar heel klein deel).
Dus uhu ze zijn ook echt bezig met Hamas (not).
Als volk al vanaf jongs af aan geïndoctrineerd word dat elke Israëliër dood moet..
Wat doen die lui dan?
Simpel hoe laat werden die IDF soldaten vermoord.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef Diabool het volgende:
[..]
Hoe kan bewezen worden wie er nou begon?
Genocide is de opzettelijke en systematische vernietiging van een nationale, etnische, raciale of religieuze groepquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tot nu toe, ook de afgelopen dagen weer, is wel gebleken dat niets de agressie en misdaden van Israël stopt.
Ik snap dus die verdediging wel.
Net als Oekraine dat wil.
En net zoals Nederlanders dat tegen de Duitsers deden.
[..]
De oorlog tussen Gaza en Israël bestaat al langer dan dat Hamas bestaat.
[..]
Voor vrede zijn is achterlijk?
Maar pro-genocide zijn is dus wel ok?
Dan komt er een andere organisatie die vergelijkbaar zal zijn. Het is nogal naief om te denken dat de Palestijnen op de stukjes land waar ze nog wonen het landjepik van israel tolereren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Historie != Actualiteit. Hamas is een terroristische organisatie die zelfs het eigen volk uitmoord indien die andere standpunten hebben dan Hamas.
Hamas moet compleet uitgeroeid worden voordat er echt stabiliteit in de regio kan komen.
Als je die beelden weer ziet of kan vinden, kan je ze dan hier plaatsen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel hoe laat werden die IDF soldaten vermoord.
Zie de Hamas beelden van deze aanslagen.
En wanneer Israël terug schiet.
De IDF soldaten werden uren daarvoor neergeschoten.
Beelden staan duidelijk op X en telegram van Hamas zelf.
Ja dat is de soort vrede wat het westen wil. You cease we fire.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In de afgelopen dagen voordat Hamas het staakt het vuren zou hebben verbroken, heeft IDF 38 Palestijnen gedood. Dat is de vrede zoals we die daar kennen.
Nu maar hopen dat Trump zich deze keer wel aan zijn woord gaat houden. Maar ik verwacht dat Israël het weer helemaal in haar eentje mag oplossen terwijl Trump af en toe vanachter blaft met 'all hell will break out'
Dit komt inmiddels wel erg sneu en dom over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat is de soort vrede wat het westen wil. You cease we fire.
1001 pallies gedood in de Westbank sinds 7 oktober. Meer als 9000 zijn er vastgezet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
[i]
En hoeveel Palestijnen die in de West Bank en Israël zijn er uitgemoord sinds 7 oktober??
Ik zag gisteren een filmpje op internet dat na de 2e wereldoorlog in Nederland de landverraders ook geexucuteerd werden. Eigenlijk precies hetzelfde wat Hamas deed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel hoe laat werden die IDF soldaten vermoord.
Zie de Hamas beelden van deze aanslagen.
En wanneer Israël terug schiet.
De IDF soldaten werden uren daarvoor neergeschoten.
Beelden staan duidelijk op X en telegram van Hamas zelf.
Het volgende bewijs dat jullie gewoon geen ene fuck geven om de Palestijnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:56 schreef Diabool het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een filmpje op internet dat na de 2e wereldoorlog in Nederland de landverraders ook geexucuteerd werden. Eigenlijk precies hetzelfde wat Hamas deed.
Wat bedoel je met jullie? Ik heb helemaal niets met Palestijnen, Joden of Hamas. Wat ik ermee wilde zeggen is dat dit vaker voorkomt na oorlogen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het volgende bewijs dat jullie gewoon geen ene fuck geven om de Palestijnen.
Jij ziet Hamas dus als een legitieme macht die 'landverraders' mag executeren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:56 schreef Diabool het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een filmpje op internet dat na de 2e wereldoorlog in Nederland de landverraders ook geexucuteerd werden. Eigenlijk precies hetzelfde wat Hamas deed.
Bron: SletGPT en Copilot.quote:Netanyahu was reportedly warned at least twice — in 2019 and 2020 — by Shin Bet and IDF officials that Qatari funds approved by his government, were being diverted by Hamas’s military.
Netanyahu’s Response:
The Prime Minister’s Office denied that Netanyahu ignored intelligence or that the funding was knowingly misused. However, he did not take public action to halt the Qatari transfers, which continued until shortly before the October 7, 2023 Hamas attack.
The Times of Israel reported that Netanyahu publicly defended the Qatari funding in 2019 and 2020, "saying it was necessary to prevent a humanitarian crisis in Gaza and maintain calm along the border".
Additionally:
Haaretz and The New York Times have published investigative pieces citing Israeli security officials who warned that the funds were being diverted by Hamas for military use.
Nee, Israël heeft geprobeerd door financiering vanuit Qatar toe te staan, dat de welvaart zou toenemen en daarmee de drang voor terreur zou afnemen. Zie ook:quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:53 schreef InzolVC het volgende:
Derde partijen buiten Hamas hebben recent provocaties in Gaza en de Westbank uitgevoerd, die Israël weer uitlokten. Mijn conspiratorial brain vraagt zich dan af, waarom spelen zij Israël zo in de kaart door Israël een excuus te geven om weer Palestijnen aan te vallen? Dit ruikt voor mij dus naar manipulatie van Israel/Mossad/CIA. Meerdere bronnen zoals Haaretz en Times of Israel meldden eerder al dat Netanyahu geld via Qatar aan Hamas gaf. Tientallen miljoenen per maand. En meneer heeft dit nieteens ontkend alleen er een draai aan gegeven. Maar als je die jood moet geloven op zijn worden.. Mensen we worden allemaal bedonderd laat die gasten lekker mekaar uitmoorden is onze zaak ook niet!
Maar bijzonder om te zien dat jij er meteen een groot Joods complot van maakt.quote:Yossi Kuperwasser, an Israeli intelligence and security expert, said that Qatari's support for Hamas could help deter the group from war by improving life in Gaza. Kuperwasser stated in 2015: ""We believe that better conditions in Gaza would lessen the incentive of Hamas and the population to go again to a war. So in a way, it is helping the deterrence. But the purpose is to improve the conditions of the people of Gaza and enable them to live a respectable life."
Bron
Misschien kan je begijpend lezen. Ik heb een mededeling gedaan dat Nederland na de 2e wereldoorlog ook de landverraders heeft geexecucuteerd. Dus is het nu een beetje hypocriet om net te doen alsof dit door Hamas is uitgevonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij ziet Hamas dus als een legitieme macht die 'landverraders' mag executeren?
Dat is vreemd. Er wordt de hele tijd het argument gemaakt dat Hamas iets totaal anders zou zijn dan de Palestijnen.
En jij gelooft dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, Israël heeft geprobeerd door financiering vanuit Qatar toe te staan, dat de welvaart zou toenemen en daarmee de drang voor terreur zou afnemen. Zie ook:
[..]
Maar bijzonder om te zien dat jij er meteen een groot Joods complot van maakt.
Meneer kreeg dus vanuit zijn eigen inlichtingen te horen dat het geld niet naar humanitaire, maar naar militaire doeleinden ging, en hij deed niets. Tot kort voor 7 October 2023. 🤔quote:Netanyahu's Response
The Prime Minister’s Office denied that Netanyahu ignored intelligence or that the funding was knowingly misused. However, he did not take public action to halt the Qatari transfers, which continued until shortly before the October 7, 2023 Hamas attack.
Whut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dat al veel langer dan Hamas bestaat.
Wellicht moet jij je eens in de redenen verdiepen en in de historie.
Als dit alles al langer bezig is dan Hamas en Hamas ineens groot kan worden zal daar dan niet een reden achter zitten?
Whut?quote:Dat is heel specifiek.
Hadden ze ik ben lid van Hamas pasje bij zich?
Tegen ALLE Palestijnen in Gaza.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Genocide is de opzettelijke en systematische vernietiging van een nationale, etnische, raciale of religieuze groep
En hoeveel Palestijnen die in de West Bank en Israël zijn er uitgemoord sinds 7 oktober??
Of bedoel je de genocide jegens Hamas?
Hahahahhaa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, Israël heeft geprobeerd door financiering vanuit Qatar toe te staan, dat de welvaart zou toenemen en daarmee de drang voor terreur zou afnemen. Zie ook:
[..]
Maar bijzonder om te zien dat jij er meteen een groot Joods complot van maakt.
Dat is wel wat er onder verstaan wordt. Wat je daarvan vindt prima.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt inmiddels wel erg sneu en dom over.
Vrede komt er niet zolang lui zoals jij; zich puur en alleen focussen op Israël. En kap is met die frame dat wij een genocide oké vinden. Is echt fucking laag..quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:53 schreef bianconeri het volgende:
Voor vrede zijn is achterlijk?
Maar pro-genocide zijn is dus wel ok?
Probleem is... dit zijn geen landverraders. Hamas zijn de landverraders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:04 schreef Diabool het volgende:
[..]
Misschien kan je begijpend lezen. Ik heb een mededeling gedaan dat Nederland na de 2e wereldoorlog ook de landverraders heeft geexecucuteerd. Dus is het nu een beetje hypocriet om net te doen alsof dit door Hamas is uitgevonden.
Daarmee zeg ik nergens dat ik het eens bent met dit soort praktijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |