abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219516522
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is inderdaad ontkracht. En in mijn post heb ik dat zojuist weer gedaan. Daarnaast krijgt Hamas niet sinds 1989 miljoen toegeschoven van Israël. Geen enkele van jouw bronnen stelt dit ook.

Knip
Israel ziet Hamas sinds 1989 als terroristische organisatie. Ik begrijp nog steeds niet waarom je Hamas geld zou willen geven als ondertussen verspreid wordt dat de leiders miljoenen tot miljarden van dat geld in eigen zak stoppen.

quote:
Vervolgens worden hier hele rare andere dingen van gemaakt, wat bijna de indruk wekt alsof Israël, Hamas eigenhandig heeft opgericht. En dat is dan natuurlijk ook de bedoeling, want op die manier kunnen de Palestijnse terroristen van Hamas terreur plegen jegens Israëlische burgers en er vervolgens het argument worden gemaakt dat Israël hier zelf schuldig aan is.
Fijn dat je dit verteld, ik heb werkelijk waar geen idee wat IK daarmee moet behalve dat je zoals gebruikelijk iets insinueert. Ik zou willen zeggen: Het benadrukt dan ook weer hoe gretig mensen een hele eigen realiteit verzinnen omtrent deze situatie

‘Je’ blokkeert de export, maakt vissers werkloos, ‘financiert’ ondertussen corrupte terroristen en presenteert dat vervolgens alsof het uit oprechte zorg voor de burger gebeurt 8)7
pi_219575201
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')