Waarom je zo overdreven aankleden alsof je in een diepvries zit en dan geen Ugggs (quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:40 schreef winterteen02 het volgende:
Hier een dikke teddy onesie,
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb expres mannenmodel want langer enz.
(Verder is die hetzelfde dus boeiend haha.Maar hou er wel van als het beetje oversized zit)
Ik hou meer van badjassen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze oversized hoodie was op Tiktok heel populair, binnen een paar dagen uitverkocht
Ik weet nog als kind dat er zo’n onesie pyjama in de winkels kwam en hoe leuk ik dat vond.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:40 schreef winterteen02 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog als kind dat er zo’n onesie pyjama in de winkels kwam en hoe leuk ik dat vond.
Moet je naar het toilet, moet dat hele pak zakken. Mega koud in de winter.Snel genezen.
Gadverdamme, niet douchen na het sportenquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:55 schreef Bloem75 het volgende:
Ik ga op zaterdag- en zondagochtend altijd naar de sportschool en blijf dan de hele dag rondlopen in mijn sportlegging en hoodie. Beetje lui dus maar als ik wel wat sociaals gepland heb, dan kleed ik me uiteraard om.
Mooie grote capuchonquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:40 schreef winterteen02 het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |