abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221016400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 07:50 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Weer schrijf je inhoudelijk verkeerd.
En ja. Best wel een fan van hem.
Hij is een prima duider, en brengt mij naar interessante bronnen. Inhoudelijke ook nog.
Ik leer elke dag wat jij niet leert.
Ik merk op dat Campbell er ook nog is.

En jij gaat volledig uit je plaat.

Wat schrijf ik dan inhoudelijk verkeerd?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221016430
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik merk op dat Campbell er ook nog is.

En jij gaat volledig uit je plaat.

Wat schrijf ik dan inhoudelijk verkeerd?
Ik ga volledig ontopic over de studie.
Jij gaat offtopic uit je plaat haha.
Ik ga wat nuttigers doen.
Lol
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_221016619
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:15 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ga volledig ontopic over de studie.
Jij gaat offtopic uit je plaat haha.
Ik ga wat nuttigers doen.
Lol
Nee, je gaat niet volledig on topic in op de studie.

Je spreekt jezelf ook tegen:

Verder ken ik hem niet

En vervolgens:

Best wel een fan van hem

Dus je kent hem wel.

Ik ken hem, ik heb het uitgebreid over hem gehad destijds op BNW en aangetoond dat hij de studies die hij aanhaalt op een verkeerde manier duidt.

Ik verwacht daarom dat ik niet veel van hen kan leren.
Daarvoor ga ik wel naar bronnen die wèl verstand van zaken hebben. Daar leer ik tenminste nog van.
En niet van een verpleegkundige die ontdekt heeft dat dit onderwerp hem meer geld oplevert dan wat hij eerder deed op YouTube en daarin is blijven hangen.

Mijn verbazing was dat hij dat nog steeds doet. Blijkbaar is daar na die jaren nog steeds een markt voor.

En hij houdt zich dus nog steeds bezig met de spike eiwitten. Die plaat was tijdens corona al grijs gedraaid.
pi_221017077
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, je gaat niet volledig on topic in op de studie.

Je spreekt jezelf ook tegen:

Verder ken ik hem niet

En vervolgens:

Best wel een fan van hem

Dus je kent hem wel.

Ik ken hem, ik heb het uitgebreid over hem gehad destijds op BNW en aangetoond dat hij de studies die hij aanhaalt op een verkeerde manier duidt.

Ik verwacht daarom dat ik niet veel van hen kan leren.
Daarvoor ga ik wel naar bronnen die wèl verstand van zaken hebben. Daar leer ik tenminste nog van.
En niet van een verpleegkundige die ontdekt heeft dat dit onderwerp hem meer geld oplevert dan wat hij eerder deed op YouTube en daarin is blijven hangen.

Mijn verbazing was dat hij dat nog steeds doet. Blijkbaar is daar na die jaren nog steeds een markt voor.

En hij houdt zich dus nog steeds bezig met de spike eiwitten. Die plaat was tijdens corona al grijs gedraaid.
Nee ik ken hem niet. Geen flauw idee wie het is. En je laat nu dus al zien waarom je over Campbell begon en met name zijn verpleger zijn. In plaats van de meneer van de studie waar ik nog nooit van had gehoord maar direct begreep waar de studie inhoudelijk over ging.
Ik had hierboven gisterenavond al summier beschreven waar die studie over ging.
Dat wist ik in 2022 al.
Het is wachten op de nieuwe Campbell.
Kijken of hij nu echt met iets nieuws komt
Lol

Tot veel later. Ik ga nu toch echt even wat anders doen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_221017141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:34 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nee ik ken hem niet. Geen flauw idee wie het is. En je laat nu dus al zien waarom je over Campbell begon en met name zijn verpleger zijn. In plaats van de meneer van de studie waar ik nog nooit van had gehoord maar direct begreep waar de studie inhoudelijk over ging.
Ik had hierboven gisterenavond al summier beschreven waar die studie over ging.
Dat wist ik in 2022 al.
Het is wachten op de nieuwe Campbell.
Kijken of hij nu echt met iets nieuws komt
Lol
Geen flauw idee wie hij is, maar dat ik hem een verpleegkundige noem triggered jou wel, en je zegt fan van hem te zijn en veel van hem te leren.

Klinkt tegenstrijdig.

En goed dat je aanhaalt dat de inhoud van de videa al in 2022 bekend was.

Wat leer je daar dan nog van?
pi_221017218
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geen flauw idee wie hij is, maar dat ik hem een verpleegkundige noem triggered jou wel, en je zegt fan van hem te zijn en veel van hem te leren.

Ik heb het helemaal niet over Campbell. Lol!
Immunologie is een vak.
Kun je nagaan wat er nog allemaal valt te leren voor leken zoals jij en ik.
― Thomas Sowell
pi_221017671
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik heb het helemaal niet over Campbell. Lol!
Immunologie is een vak.
Kun je nagaan wat er nog allemaal valt te leren voor leken zoals jij en ik.
Wat er te leren valt voor leken?
In feite niets.

Maar dat terzijde.
Ik reageer op Campbell, met de opmerking dat die verpleegkundige zich nog steeds hiermee bezig houdt..

En jij schiet vervolgens alle kanten op.
pi_221017696
De enige kant die ik op schoot was deze.
De rest is te wijten aan je eigen vrouwelijke hersenhelft. Je lult als een Karin.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:13 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Maar Panagis Polykretis is helemaal geen verpleegkundige, toch? :{

Panagis Polykretis @:panagispolykretis
Ph.D. in Structural Biology dedicated to evidence-based and unbiased science. I openly share my findings to promote public health through scientific publications and media analyses, driving informed discourse beyond established narratives.

Verder ken ik hem niet. Maar ik ken het principe van polyethyleenglycol met daarin de mrna dat random celweefsel binnendringt, waarna celweefsel spike-expressie vertoont, waarna de immuunrespons ervoor zorgt dat dit celweefsel wordt aangevallen en daar ontstekingen veroorzaakt. Summier als de pest. Maar ik ga zo lekker pitten.

Campbell als stromanargument gebruiken werkt bij mij in ieder geval niet.
Ik kijk gewoon wat verder. :)
― Thomas Sowell
pi_221017722
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:31 schreef Monomeism het volgende:
De enige kant die ik op schoot was deze.
De rest is te wijten aan je eigen vrouwelijke hersenhelft. Je lult als een Karin.
[..]

quote:
Campbell als stromanargument gebruiken werkt bij mij in ieder geval niet.
Die kant schoot je ook op.

En je hebt ook over Campbell gesproken. Over hoe hij nog steeds 2 x per week filmpjes post en hoe jij daardoor meer leert dan ik.

En ik volg hem niet, omdat hij meermaals wetenschappelijke rapporten verkeerd heeft geduid.
pi_221017727
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]

En je hebt ook over Campbell gesproken. Over hoe hij nog steeds 2 x per week filmpjes post en hoe jij daardoor meer leert dan ik.

En ik volg hem niet, omdat hij meermaals wetenschappelijke rapporten verkeerd heeft geduid.
Ok. Karin
― Thomas Sowell
  vrijdag 12 juni 2026 @ 10:40:39 #186
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221017728
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]

Tja die man heeft ik weet niet hoeveel video's gemaakt, zal er ook wel eens naast zitten. Dat betekent nog niet dat hij geen zinnige bijdrage levert. Vaak kan hij zaken prima duiden en hij geeft ook altijd bronnen. Beetje haten op Dr. Campbell zeg. :{w
pi_221017751
Praten met Wantie is een beetje vergelijkbaar met deze sketch van George

Bekijk deze YouTube-video
― Thomas Sowell
pi_221017804
Ja, Dr Campbell ligt nog steeds gevoelig hier merk ik.

Ander onderwerp dan maar...
pi_221017892
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:00 schreef Wantie het volgende:
Ja, Dr Campbell ligt nog steeds gevoelig hier merk ik.
Alleen bij jou ligt dat blijkbaar erg gevoelig op de vreemde manier zoals je je obsessief met hem bezig blijft houden in de comments.
Ik ging direct naar de link van deze Panagis Polykretis. Waar ik nog nooit van had gehoord.
Maar die jij blind met Campbell blijft verwarren. Gevalletje Hippocampus error
Campbell deed slechts een summier verslag van de studie. Panagis Polycretis was de bron.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 12-06-2026 11:28:50 ]
― Thomas Sowell
pi_221017894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:46 schreef Monomeism het volgende:
Praten met Wantie is een beetje vergelijkbaar met deze sketch van George

Bekijk deze YouTube-video
Er is nog geen vaccin voor :?
De ziekte negeren dan maar
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221018147
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:18 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Alleen bij jou ligt dat blijkbaar erg gevoelig op de vreemde manier zoals je je obsessief met hem bezig blijft houden in de comments.
Ik ging direct naar de link van deze Panagis Polykretis. Waar ik nog nooit van had gehoord.
Maar die jij blind met Campbell blijft verwarren. Gevalletje Hippocampus error
Campbell deed slechts een summier verslag van de studie. Panagis Polycretis was de bron.
quote:
Beetje haten op Dr. Campbell zeg
Dat zeg ik, het ligt gevoelig.
pi_221018379
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
Dat zeg ik, het ligt gevoelig.
Waarom quote je daar onder geheel iemand anders? Dat heb ik niet gezegd.
Maar goed. Ik ben nu wel klaar met je semantische hallucinaties. Hou die maar bij jezelf.
― Thomas Sowell
pi_221018400
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:41 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Waarom quote je daar onder geheel iemand anders? Dat heb ik niet gezegd.
Maar goed. Ik ben nu wel klaar met je semantische hallucinaties. Hou die maar bij jezelf.
Omdat ik op basis van die reactie, en dat jij vindt dat ik Campbell als stroman gebruik als ik zeg dat hij er ook nog is, constateer dat Campbell nogal gevoelig ligt.

Dus stel ik voor om over te gaan naar een ander onderwerp.
pi_221018615
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat ik op basis van die reactie, en dat jij vindt dat ik Campbell als stroman gebruik als ik zeg dat hij er ook nog is, constateer dat Campbell nogal gevoelig ligt.

Dus stel ik voor om over te gaan naar een ander onderwerp.
Dat vind ik niet alleen. Dat weet ik. Al wat jaren trouwens. Je hebt in je reacties daarna bovendien duidelijk laten zien dat je hem (“hij is maar een verpleger”) als stroman gebruikt. Terwijl ik hem als commentator zie.
Maakt hij fouten? Zeker. Hij heeft zich driemaal met mrna laten prikken. Daarom vind ik het heel dapper van hem dat hij zich nu openlijk uitspreekt daar ontzettend veel spijt van te hebben, dat ook onderbouwd, en er sinds die tijd alles aan doet om daarover steeds meer informatie te vergaren.
En als jij ‘constateert’ dat dat hier gevoelig ligt: Wat wil je er dan eigenlijk precies mee bereiken? Ik merk juist dat het bij jou erg gevoelig ligt daar je nogal obsessief met hem bezig bent in de comments. Maar het Polyethyleenglycol mrna principe en de distributie door het gehele lichaam, en dus ook de hartspieren kan aantasten, waar het inhoudelijk over gaat wanneer je de link volgt die negeer je. Daarom is Campbell jouw stroman. Het gaat om de bron, de link, en het verslag dat Campbell over de bron geeft.

Je stelt voor over te gaan op een ander onderwerp.

― Thomas Sowell
pi_221018715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat vind ik niet alleen. Dat weet ik. Al wat jaren trouwens. Je hebt in je reacties daarna bovendien duidelijk laten zien dat je hem (“hij is maar een verpleger”) als stroman gebruikt. Terwijl ik hem als commentator zie.
Maakt hij fouten? Zeker. Hij heeft zich driemaal met mrna laten prikken. Daarom vind ik het heel dapper van hem dat hij zich nu openlijk uitspreekt daar ontzettend veel spijt van te hebben, dat ook onderbouwd, en er sinds die tijd alles aan doet om daarover steeds meer informatie te vergaren.
En als jij ‘constateert’ dat dat hier gevoelig ligt: Wat wil je er dan eigenlijk precies mee bereiken? Ik merk juist dat het bij jou erg gevoelig ligt daar je nogal obsessief met hem bezig bent in de comments. Maar het Polyethyleenglycol mrna principe en de distributie door het gehele lichaam, en dus ook de hartspieren kan aantasten, waar het inhoudelijk over gaat wanneer je de link volgt die negeer je. Daarom is Campbell jouw stroman. Het gaat om de bron, de link, en het verslag dat Campbell over de bron geeft.

Je stelt voor over te gaan op een ander onderwerp.

[ afbeelding ]
In coronatijd toen ik Campbell volgde maakte hij stelselmatig fouten, bleef die maken en verbeterde ze niet, ondanks dat hij erop gewezen werd.

Dan is hij voor mij geen goed medium meer.

Zoals je aangeeft ben ik verder een leek. Ik moet dus wel vertrouwen kunnen hebben in de duiding van iemand op YouTube die een wetenschappelijk artikel uitlegt.

Als ik dan telkens andere bronnen moet raadplegen om te verifiëren of het klopt wat hij zegt, dan kan ik beter Campbell overslaan en naar die bronnen gaan.

Verder stel je volgens mij hetzelfde voor: dat we Campbell laten voor wat het is en verder gaan.

Dat de discussie dan verder gaat over het artikel uit de video, prima.
pi_221019126
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat de discussie dan verder gaat over het artikel uit de video, prima.
Als leken is het er minder aan gelegen om over een artikel te discussiëren en verstandiger om te begrijpen waar het artikel in de basis over gaat.
Wat ik begrepen heb de laatste zes jaar:
Het belangrijkste feit voor leken om te kunnen begrijpen zonder een phd, is hier dat polyethyleenglycol is ontworpen om mrna (onder de radar van het immuunsysteem) op nagenoeg voor pathogenen op doorgaans on- bereikbare plaatsen te brengen. Het blijft niet in de armspier om daar antistoffen te activeren. Dat is buiten dat het onnodig is om overal antistoffen te activeren, zelfs gevaarlijk. Als mrna in dit geval spike eiwitten gaat vormen in celweefsel bij het hart of op weer andere gevoelige plaatsen in kleine smalle haarvaten (hersenen, testis, ovaria, placenta) waar het immuunsysteem vervolgens de aanval inzet op die besmette cellen dan volgen daar vanzelf allerlei ernstige problemen uit. Ook schade aan celweefsel dat niet kan herstellen. Niet alle cellen kunnen regenereren. De schade is in zo’n geval permanent. Dit zijn niet mijn claims (want ik ben maar een leek) maar die van inmiddels veel TE veel experts die men ”officieel” blijft wegduwen.
En ik heb nu eenmaal een hart voor dissidenten in hele RARE tijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 12-06-2026 15:57:56 ]
― Thomas Sowell
  vrijdag 12 juni 2026 @ 17:36:00 #197
545 dop
:copyright: dop
pi_221020374
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Als leken is het er minder aan gelegen om over een artikel te discussiëren en verstandiger om te begrijpen waar het artikel in de basis over gaat.
Het belangrijkste feit voor leken om te kunnen begrijpen zonder een phd, is hier dat polyethyleenglycol is ontworpen om mrna (onder de radar van het immuunsysteem) op nagenoeg voor pathogenen op doorgaans on- bereikbare plaatsen te brengen.
onzin het is daar helemaal niet voor ontworpen het heeft verschillende toepassingen
quote:
Het blijft niet in de armspier om daar antistoffen te activeren. Dat is buiten dat het onnodig is om overal antistoffen te activeren, zelfs gevaarlijk. Als mrna in dit geval spike eiwitten gaat vormen in celweefsel bij het hart of op weer andere gevoelige plaatsen in kleine smalle haarvaten (hersenen, testis, ovaria, placenta) waar het immuunsysteem vervolgens de aanval inzet op die besmette cellen dan volgen daar vanzelf allerlei ernstige problemen uit. Ook schade aan celweefsel dat niet kan herstellen. Niet alle cellen kunnen regenereren. De schade is in zo’n geval permanent. Dit zijn niet mijn claims (want ik ben maar een leek) maar die van inmiddels veel TE veel experts die men ”officieel” blijft wegduwen.
dit soort claims werken alleen als je niet wil nadenken over verschillende oorzaken waardoor eiwitten diep in het lichaam kunnen doordringen.
Nogal kort door de bocht om te denken dat PEG moet hebben veroorzaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 12-06-2026 17:47:05 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221022221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het belangrijkste feit voor leken om te kunnen begrijpen zonder een phd, is hier dat polyethyleenglycol is ontworpen om mrna (onder de radar van het immuunsysteem) op nagenoeg voor pathogenen op doorgaans on- bereikbare plaatsen te brengen.
Mijn partner heeft jarenlang polyethyleenglycol geslikt als laxeermiddel.

Het is een stof die vrij breed in de geneeskunde wordt gebruikt.

Dat polyethyleenglycol wordt gebruikt om het mRNA zo diep mogelijk in het lichaam op plaatsen te brengen die onbereikbaar zijn voor pathogen klopt volgens mij niet.

Het mRNA zit in vetbolletjes die moeten voorkomen dat het immuunsysteem het mRNA heeft opgeruimd voordat het cellen kan binnendringen.

Dat moet bovendien zo snel mogelijk gebeuren, voordat het vetbolletje zelf wordt afgebroken.

quote:
Het blijft niet in de armspier om daar antistoffen te activeren. Dat is buiten dat het onnodig is om overal antistoffen te activeren, zelfs gevaarlijk.
Vrijwel elk vaccin is er op gericht dat het lichaam antistoffen aanmaakt, zodat het voorbereid is op een infectie met het pathogeen.

Ik zie niet in wat daar het gevaar van is.

quote:
Als mrna in dit geval spike eiwitten gaat vormen in celweefsel bij het hart of op weer andere gevoelige plaatsen in kleine smalle haarvaten (hersenen, testis, ovaria, placenta) waar het immuunsysteem vervolgens de aanval inzet op die besmette cellen dan volgen daar vanzelf allerlei ernstige problemen uit. Ook schade aan celweefsel dat niet kan herstellen. Niet alle cellen kunnen regenereren. De schade is in zo’n geval permanent. Dit zijn niet mijn claims (want ik ben maar een leek) maar die van inmiddels veel TE veel experts die men ”officieel” blijft wegduwen.
Het virus maakt diezelfde eiwitten in cellen door het hele lichaam. Die worden vervolgens ook door het afweersysteem opgeruimd.

Als je een kleine gecontroleerde hoeveelheid mRNA die cellen aanzet tot het ontwikkelen van virus eiwitten gevaarlijk vindt, dan is het virus zelf dat helemaal.
Die kan ongeremd zichzelf repliceren in lichaamscellen op allerlei gevoelige plaatsen.
Waarna het immuunsysteem die cellen aanvalt.

Bij het nemen van een vaccin is het altijd de afweging wat schadelijker is: het vaccin of de ziekte waartegen je wilt vaccineren.

En in dit geval wint nog steeds het mRNA vaccin.

[ Bericht 22% gewijzigd door Wantie op 12-06-2026 21:19:50 ]
pi_221024582
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:36 schreef dop het volgende:

[..]
onzin het is daar helemaal niet voor ontworpen het heeft verschillende toepassingen
[..]
dit soort claims werken alleen als je niet wil nadenken over verschillende oorzaken waardoor eiwitten diep in het lichaam kunnen doordringen.
Nogal kort door de bocht om te denken dat PEG moet hebben veroorzaakt.

Drukke avond geweest. Net thuis. De rest van het weekend zal ook krap worden. Ja verschillende toepassingen. Dat bloedbarriere verhaal moet ik dan maar even laten voor wat het is. Ik heb in mijn vorige bericht ook al gezegd dat ik dat niet claim. Er zijn er echter velen met een PHD die dat dus wel al jaren lang beweren.

Wat de studie over mrna dat codeert voor spike betreft waar de video naar verwijst kun je natuurlijk beter daar zijn dan bij mij. Van mijn interpretatie en begrip van een studie daarop daar heb je minder aan. Alleen in een eindeloze Gish Gallop kunnen we hier natuurlijk best wat kostbare tijd volkomen nutteloos gaan maken. Maar daar pas ik voor.

Zeker is dat door LPN-mrna gecodeerd spike, ondanks de braaf en plechtig beloofde armspier, gewoon doodleuk in ander weefsel is aangetroffen dan waar het volgens de makers had moeten zitten. Het nucleocapside-eiwit van SARS CoV 2 dat met het RNA genoom (van het virus) is verpakt bleek geheel afwezig in aangetroffen spike in aangetaste organen. Daardoor was dus te zien dat dit spike afkomstig is van de mRNA injecties, en niet van het natuurlijke virus zelf. De gemiddelde prik gevers (DWZ elke Tante Bep in het plaatselijke wijkcentrum) deden niet aan Aspiratie. Ze mochten er blind miljarden LNP’s per dosis naar binnen jassen.

Maar het hebbende over gemodificeerd LPN-mrna die in dit geval codeert voor spike eiwit en met name het oplosbare toxisch stukje dat S1 heet. In de studie waar naar verwezen wordt in de video wordt min of meer uitgelegd dat het je celweefsel, waarin spike zich presenteert, dus naar de gallemiezen helpt. Omdat je eigen celweefsel wordt aangevallen door je eigen immuunsysteem. Als je er helemaal geen verstand van zou hebben en deze zin nog eens leest dan is het simpelweg zelfverminking. Je gaat je eigen cellen ombouwen in spike fabrieken door er onder de radar een gemodificeerde RNA code naar binnen te smokkelen. En waar nu ook nog blijkt dat deze LNP’s DNA-plasmidenvervuiling bevatten ver boven de toegestane norm. SV40 promotor, Stukje bacterieel ecolie DNA, stukje SarsCov. Met de mogelijkheid tot reverse transcription
En wat die norm betreft, die ruim is overschreden, is dat dat een oude norm was die gold voor het klassieke vaccin. Deze eventuele vervuiling was bij inoculatie geen enkel probleem. Je complement systeem, je neutrofielen en je macrofagen maakten daar korte metten mee. Maar deze DNA vervuiling is intercellulair. En wordt dus binnen de cellen niet afgebroken. Zelf zombie cellen kweken. Van je eigen cellen. Goed idee man. Wat dat betreft deed Wantie een verstandiger keuze door een andere weg te kiezen. Een klassiek eiwit vaccinatie met afgezwakt virus.
Mocht ik wat gemist hebben. Het is laat voor deze lerende leek, en ik heb geen zin om er veel werk van te maken.
En er valt aan de andere kant nog zo veel te zeggen en vinden. Maar het loopt altijd uit op Gish Gallop en tijdroof.
Daarom ga ik gewoon weer liever kijken en luisteren naar bijvoorbeeld de Covid Hearings.
En ik ben nog bezig met 1984 van Orwell lezen. Biertje erbij. Heerlijk

Oh en Wantie. Een beetje PEG door je mond naar binnen werken voor de stoelgang moet geen probleem zijn.
Ik zou angstiger zijn voor een Red Bull ofzo ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 13-06-2026 00:50:55 ]
― Thomas Sowell
pi_221024649
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:43 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Drukke avond geweest. Net thuis. De rest van het weekend zal ook krap worden. Ja verschillende toepassingen. Dat bloedbarriere verhaal moet ik dan maar even laten voor wat het is. Ik heb in mijn vorige bericht ook al gezegd dat ik dat niet claim. Er zijn er echter velen met een PHD die dat dus wel al jaren lang beweren.

Wat de studie over mrna dat codeert voor spike betreft waar de video naar verwijst kun je natuurlijk beter daar zijn dan bij mij. Van mijn interpretatie en begrip van een studie daarop daar heb je minder aan. Alleen in een eindeloze Gish Gallop kunnen we hier natuurlijk best wat kostbare tijd volkomen nutteloos gaan maken. Maar daar pas ik voor.

Zeker is dat door LPN-mrna gecodeerd spike, ondanks de braaf en plechtig beloofde armspier, gewoon doodleuk in ander weefsel is aangetroffen dan waar het volgens de makers had moeten zitten. Het nucleocapside-eiwit van SARS CoV 2 dat met het RNA genoom (van het virus) is verpakt bleek geheel afwezig in aangetroffen spike in aangetaste organen. Daardoor was dus te zien dat dit spike afkomstig is van de mRNA injecties, en niet van het natuurlijke virus zelf. De gemiddelde prik gevers (DWZ elke Tante Bep in het plaatselijke wijkcentrum) deden niet aan Aspiratie. Ze mochten er blind miljarden LNP’s per dosis naar binnen jassen.

Maar het hebbende over gemodificeerd LPN-mrna die in dit geval codeert voor spike eiwit en met name het oplosbare toxisch stukje dat S1 heet. In de studie waar naar verwezen wordt in de video wordt min of meer uitgelegd dat het je celweefsel, waarin spike zich presenteert, dus naar de gallemiezen helpt. Omdat je eigen celweefsel wordt aangevallen door je eigen immuunsysteem. Als je er helemaal geen verstand van zou hebben en deze zin nog eens leest dan is het simpelweg zelfverminking. Je gaat je eigen cellen ombouwen in spike fabrieken door er onder de radar een gemodificeerde RNA code naar binnen te smokkelen. En waar nu ook nog blijkt dat deze LNP’s DNA-plasmidenvervuiling bevatten ver boven de toegestane norm. SV40 promotor, Stukje bacterieel ecolie DNA, stukje SarsCov. Met de mogelijkheid tot reverse transcription
En wat die norm betreft, die ruim is overschreden, is dat dat een oude norm was die gold voor het klassieke vaccin. Deze eventuele vervuiling was bij inoculatie geen enkel probleem. Je complement systeem, je neutrofielen en je macrofagen maakten daar korte metten mee. Maar deze DNA vervuiling is intercellulair. En wordt dus binnen de cellen niet afgebroken. Zelf zombie cellen kweken. Van je eigen cellen. Goed idee man. Wat dat betreft deed Wantie een verstandiger keuze door een andere weg te kiezen. Een klassiek eiwit vaccinatie met afgezwakt virus.
Mocht ik wat gemist hebben. Het is laat voor deze lerende leek, en ik heb geen zin om er veel werk van te maken.
En er valt aan de andere kant nog zo veel te zeggen en vinden. Maar het loopt altijd uit op Gish Gallop en tijdroof.
Daarom ga ik gewoon weer liever kijken en luisteren naar bijvoorbeeld de Covid Hearings.
En ik ben nog bezig met 1984 van Orwell lezen. Biertje erbij. Heerlijk

Oh en Wantie. Een beetje PEG door je mond naar binnen werken voor de stoelgang moet geen probleem zijn.
Ik zou angstiger zijn voor een Red Bull ofzo ;)
Ik vind het een erg overdreven verhaal.

Maar fijn dat je geen moeite hebt verder met polyethyleenglycol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')