Dat is een goede keuze.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb een klassiek vaccin gehad, gebaseerd op een inactief coronavirus.
Dat zou dus moeten betekenen dat ik levenslang immuun ben.
Maar in de praktijk is dat niet zo.
Omdat alleen FVD voor een vroege lockdown was. Dat is wel pijnlijk om toe te geven natuurlijk.quote:
Nauwelijks. Alleen een beetje de reviews erover. De “maatregelen” zijn immers een verhaal apart. Ik kijk wel regelmatig naar de Amerikaanse Covid Hearings. Die gaan dan ook over de substantie zelf die mensen in zich hebben laten spuiten.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:01 schreef Candymannetje het volgende:
Volgen jullie de coronacommissie een beetje?
En het is niet waar.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Omdat alleen FVD voor een vroege lockdown was. Dat is wel pijnlijk om toe te geven natuurlijk.
Vrijwel iedereen om ons heen is gevaccineerd.quote:Op maandag 8 juni 2026 06:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nauwelijks. Alleen een beetje de reviews erover. De “maatregelen” zijn immers een verhaal apart. Ik kijk wel regelmatig naar de Amerikaanse Covid Hearings. Die gaan dan ook over de substantie zelf die mensen in zich hebben laten spuiten.
Nee, ik vind het allemaal achteraf gelul.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:01 schreef Candymannetje het volgende:
Volgen jullie de coronacommissie een beetje?
Ja maar alleen overdag. Het is ‘s avonds kouder.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen om ons heen is gevaccineerd.
Daarvoor hoef je niet naar Amerika te gaan.
Ze zijn het liegen nog niet verleerd.quote:Op maandag 8 juni 2026 06:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nauwelijks. Alleen een beetje de reviews erover. De “maatregelen” zijn immers een verhaal apart. Ik kijk wel regelmatig naar de Amerikaanse Covid Hearings. Die gaan dan ook over de substantie zelf die mensen in zich hebben laten spuiten.
Och, PFAS zit zo'n beetje in ons DNA verwerkt, zo wijdverspreid is de vervuiling.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze zijn het liegen nog niet verleerd.
Wellus, jij mag niet jokken jochie.quote:
Het is niet waar dat het pijnlijk is om dat toe te geven.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wellus, jij mag niet jokken jochie.
https://fvd.nl/nieuws/corona-waar-staan-we-wat-is-de-weg-vooruit?
lol oke.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is niet waar dat het pijnlijk is om dat toe te geven.
Je hebt heimwee hèquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:15 schreef Bananenbennie het volgende:
Even een gouwe ouwe, gewoon omdat het kan.
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja, die verpleegkundige met een YouTube kanaal was er ook nog.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Detection of Vaccine-Derived Spike Protein Associated with Immune Cell Infiltration in the Heart and Liver: A Report of Two Cases (May 2026)
https://www.mdpi.com/2073-4409/15/11/978
A landmark immunohistochemical study on COVID-19 mRNA vaccines (May 2026)
https://panagispolykretis(...)uced-immune-reaction
Nieuwe studie
Maar Panagis Polykretis is helemaal geen verpleegkundige, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh ja, die verpleegkundige met een YouTube kanaal was er ook nog.
Ik zeg alleen dat hij er ook nog was.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:13 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar Panagis Polykretis is helemaal geen verpleegkundige, toch?![]()
Panagis Polykretis @:panagispolykretis
Ph.D. in Structural Biology dedicated to evidence-based and unbiased science. I openly share my findings to promote public health through scientific publications and media analyses, driving informed discourse beyond established narratives.
Verder ken ik hem niet. Maar ik ken het principe van polyethyleenglycol met daarin de mrna dat random celweefsel binnendringt, waarna celweefsel spike-expressie vertoont, waarna de immuunrespons ervoor zorgt dat dit celweefsel wordt aangevallen en daar ontstekingen veroorzaakt. Summier als de pest. Maar ik ga zo lekker pitten.
Campbell als stromanargument gebruiken werkt bij mij in ieder geval niet.
Ik kijk gewoon wat verder.
Tuurlijk is hij er nog steeds. Minimaal een tweetal keer per week. Soms met zo'n studie, en een andere keer een gast.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij er ook nog was.
Ik begrijp niet waarom je daar zo getriggerd op reageert.
Aah, dat verklaart waarom je getriggerd reageert. Je bent fan van hem.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij er nog steeds. Minimaal een tweetal keer per week. Soms met zo'n studie, en een andere keer een gast.
Heel interessant ook altijd om even wat reacties te lezen onder zijn video's
En je schrijft inhoudelijk verkeerd.
Weer schrijf je inhoudelijk verkeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aah, dat verklaart waarom je getriggerd reageert. Je bent fan van hem.
Bedankt voor de verheldering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |