abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220523109
quote:
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220523178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid.
True
quote:
Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
En ten tijde van Corona werd elke dode krampachtig gelinkt aan covid
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220523871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
Oh dat weet ik al te goed hoor, heb ook voor corona wel wat liefhebbende mensen verloren aan een hartaanval. Dus ik weet ook wel dat het confirmation bias is, dat zeg ik zelfs in mijn post. Maarja.. je kan het ook niet uitsluiten toch?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220538040
Sen Johnson says staff untangling Biden 'coverup' of COVID vax injuries across millions of files

"We're just scratching the surface in terms of what they covered up," Permanent Subcommittee on Investigations chair says.

More than a year into the second Trump administration, the Republican chairman of the Senate Permanent Subcommittee on Investigations says his staff is combing through nearly 11 million pages of documents to unmask the full extent of the Biden administration's "cover-up" of COVID-19 vaccine side effects to maximize shots in arms.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220550715
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220556072
twitter

Geen wonder dat Fauci preemptive pardon kreeg van Biden's autopen..
  zaterdag 11 april 2026 @ 16:56:30 #132
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220556385
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zou er voor de zekerheid nog een stuk of 6 halen.
Wat kan er nou gebeuren?
Waarom zouden we er nog een stuk of 6 halen? Voor 99% van de mensen is corona iets dat 4 jaar geleden was. Het leven gaat verder, het is niet boeiend meer.
pi_220566183
twitter
pi_220633041
twitter

BIEM! Dit wisten wappies natuurlijk allang
pi_220675327
Bekijk deze YouTube-video

Paralysis after vaccine
pi_220684894
twitter

Daarom de preemptive pardons voor Fauci & co.
Er is wel onlangs een adviseur van Fauci indicted.
pi_220686757
Bizar dat men het nog steeds heeft over bij-werkingen van iets wat niet heeft gewerkt. Bewezen was men dus niet afdoende beschermd, en je bleef ook anderen besmetten. Zoals met elke soort van verkoudheidsvirus. Rhino virus, Influenza, Corona. De antistof Igg1 die werd opgewekt door de prik in de deltaspier neutraliseerde het inmiddels door muterende virus niet omdat het hechtte aan een alternatief ‘passende’ plek aan het spike eiwit. Ook was het niet afdoende om virus binnen de cel te bereiken, daar je daar cytotoxische T-cellen voor nodig hebt, maar die niet worden opgewekt door de prik omdat o.a. interferonen die worden geproduceerd bij cel dood (apoptose) worden geremd. Je krijgt dus wel antistoffen, maar die alleen beperkt buiten de cellen kunnen opereren alsof het een bacteriële infectie betreft maar niet afdoende opgewassen zijn tegen virussen en ook niet meer kunnen hechtten aan het inmiddels gemuteerd spike met problemen zoals anti body dependent enhancement die daarmee kunnen ontstaan. Het is interessant om hierover de COVID Hearings ( te vinden op YouTube) hierover te volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 01-05-2026 13:24:18 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220686853

Vakman pur sang
pi_220698965
Complotdenker Alex Jones is gestopt met InfoWars.

Laten we even teruggaan naar 2009.

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 02-05-2026 20:14:47 ]
― Thomas Sowell
pi_220704868
― Thomas Sowell
pi_220727193
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:09 schreef Monomeism het volgende:
Complotdenker Alex Jones is gestopt met InfoWars.

Laten we even teruggaan naar 2009.

Heeft gelukkig weer een nieuwe site: https://www.alexjoneslive.com
pi_220788635
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, is voor mij niet meer nodig om meer te halen.

Maar alle feiten zijn gewoon alleen maar duidelijker dat het nemen van dat vaccin de meest verstandige keuze was.
En dat alle complotten er gewoon naast zitten/zaten.
Is dat zo? lees dit verhaal maar eens over de vrouw van voormalig F1 coureur Nigel Mansell
En zo ken ik nog wel een persoon die een hartoperatie heeft moeten ondergaan na de vax
donder straal maar mooi op met je praatjes

https://www.express.co.uk(...)ll-lewis-hamilton-f1
pi_220789215
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:14 schreef Kickstart het volgende:

[..]
Is dat zo? lees dit verhaal maar eens over de vrouw van voormalig F1 coureur Nigel Mansell
En zo ken ik nog wel een persoon die een hartoperatie heeft moeten ondergaan na de vax
donder straal maar mooi op met je praatjes

https://www.express.co.uk(...)ll-lewis-hamilton-f1
Dat het wel eens mis kan gaan is met alles zo he.....
Het gevaar van het krijgen van Covid is/was echter veel groter dan het gevaar van het nemen van de vaccinatie.
pi_220789972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat het wel eens mis kan gaan is met alles zo he.....
Het gevaar van het krijgen van Covid is/was echter veel groter dan het gevaar van het nemen van de vaccinatie.
Dit is echt zo 2021. Informeer jezelf eens goed.
pi_220790235
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:20 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Doet men niet. Geeft onrust.
― Thomas Sowell
pi_220790512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:20 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:51 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Doet men niet. Geeft onrust.
Het gevaar van Corona is er nu niet meer zo.
Maar dat doet helemaal niets af aan het feit dat Corona veel gevaarlijker was dan het risico van een vaccin.
pi_220790785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Het gevaar van Corona is er nu niet meer zo.
Maar dat doet helemaal niets af aan het feit dat Corona veel gevaarlijker was dan het risico van een vaccin.
Het is geen vaccin. Een klassiek eiwit vaccin is vrijwel altijd 1 malig (pokken, mazelen, etc) en bied in principe levenslange immuniteit. Verder zou ik me inderdaad even iets beter informeren. Je loopt achter.
― Thomas Sowell
pi_220790883
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 14:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is geen vaccin. Een klassiek eiwit vaccin is vrijwel altijd 1 malig (pokken, mazelen, etc) en bied in principe levenslange immuniteit. Verder zou ik me inderdaad even iets beter informeren. Je loopt achter.
8)7
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:59:59 #149
545 dop
:copyright: dop
pi_220791073
quote:

[..]
Geloof je deze onzin zelf?

Zoek een de verschillen tussen stabiele (bmr) virussen en snel muteren de virussen. (Griep bijvoorbeeld)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_220791201
quote:

[..]
Ik heb een klassiek vaccin gehad, gebaseerd op een inactief coronavirus.
Dat zou dus moeten betekenen dat ik levenslang immuun ben.

Maar in de praktijk is dat niet zo.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')