Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.quote:Op maandag 6 april 2026 22:59 schreef epicbeardman het volgende:
Hey Halo sub, I thought you would want to know: Nate Walpole, animator on Halo 2, 3, ODST and 4 unexpectedly passed away. He was a great animator, a proud Canadian and I was lucky to call him friend. Please hug your families and reach out to your friends.
Als bekende jonge mensen plotseling overlijden heb ik een soort trigger om te zoeken naar hen socials naar vaccinatie, vaak is het dan ook raak.
Truequote:Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid.
En ten tijde van Corona werd elke dode krampachtig gelinkt aan covidquote:Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
Oh dat weet ik al te goed hoor, heb ook voor corona wel wat liefhebbende mensen verloren aan een hartaanval. Dus ik weet ook wel dat het confirmation bias is, dat zeg ik zelfs in mijn post. Maarja.. je kan het ook niet uitsluiten toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
Waarom zouden we er nog een stuk of 6 halen? Voor 99% van de mensen is corona iets dat 4 jaar geleden was. Het leven gaat verder, het is niet boeiend meer.quote:Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zou er voor de zekerheid nog een stuk of 6 halen.
Wat kan er nou gebeuren?
Heeft gelukkig weer een nieuwe site: https://www.alexjoneslive.comquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:09 schreef Monomeism het volgende:
Complotdenker Alex Jones is gestopt met InfoWars.
Laten we even teruggaan naar 2009.
Bekijk deze YouTube-video
Is dat zo? lees dit verhaal maar eens over de vrouw van voormalig F1 coureur Nigel Mansellquote:Op maandag 6 april 2026 11:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, is voor mij niet meer nodig om meer te halen.
Maar alle feiten zijn gewoon alleen maar duidelijker dat het nemen van dat vaccin de meest verstandige keuze was.
En dat alle complotten er gewoon naast zitten/zaten.
Dat het wel eens mis kan gaan is met alles zo he.....quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:14 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Is dat zo? lees dit verhaal maar eens over de vrouw van voormalig F1 coureur Nigel Mansell
En zo ken ik nog wel een persoon die een hartoperatie heeft moeten ondergaan na de vax
donder straal maar mooi op met je praatjes
https://www.express.co.uk(...)ll-lewis-hamilton-f1
Dit is echt zo 2021. Informeer jezelf eens goed.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat het wel eens mis kan gaan is met alles zo he.....
Het gevaar van het krijgen van Covid is/was echter veel groter dan het gevaar van het nemen van de vaccinatie.
Doet men niet. Geeft onrust.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dit is echt zo 2021. Informeer jezelf eens goed.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dit is echt zo 2021. Informeer jezelf eens goed.
Het gevaar van Corona is er nu niet meer zo.quote:
Het is geen vaccin. Een klassiek eiwit vaccin is vrijwel altijd 1 malig (pokken, mazelen, etc) en bied in principe levenslange immuniteit. Verder zou ik me inderdaad even iets beter informeren. Je loopt achter.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Het gevaar van Corona is er nu niet meer zo.
Maar dat doet helemaal niets af aan het feit dat Corona veel gevaarlijker was dan het risico van een vaccin.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het is geen vaccin. Een klassiek eiwit vaccin is vrijwel altijd 1 malig (pokken, mazelen, etc) en bied in principe levenslange immuniteit. Verder zou ik me inderdaad even iets beter informeren. Je loopt achter.
Geloof je deze onzin zelf?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het is geen vaccin. Een klassiek eiwit vaccin is vrijwel altijd 1 malig (pokken, mazelen, etc) en bied in principe levenslange immuniteit. Verder zou ik me inderdaad even iets beter informeren. Je loopt achter.
Ik heb een klassiek vaccin gehad, gebaseerd op een inactief coronavirus.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |