abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220501360
https://deanderekrant.nl/(...)-door-coronaprikken/

quote:
Voormalig Pfizer-toxicoloog: “60.000 Duitse sterfgevallen door coronaprikken”

voormalig-pfizer-toxicoloog-60-000-duitse-sterfgevallen-door-coronaprikken
Ex-Pfizer werknemer uit zware kritiek op mRNA vaccins in Duitse Bondsdag

In de Duitse Bondsdag zijn de openbare hoorzittingen van de parlementaire enquêtecommissie Corona gaande. Ze leveren regelmatig vuurwerk op. Helmut Sterz, voormalig chef-toxicologie van Pfizer Europa, deelde vorige week dat hij uitgaat van 60.000 Duitse sterfgevallen door de coronaprikken.

De Duitse toxicoloog Helmut Sterz (1946) werkte gedurende zijn loopbaan voor diverse farmaceutische bedrijven. Zijn laatste werkgever was Pfizer, waar hij in 2001 in dienst trad als hoofd van de Europese toxicologiecentra in het Franse Amboise en het Britse Sandwich. In 2007 werd het lab in Amboise gesloten en ging hij met pensioen. Het vakgebied behield zijn belangstelling. Bij Pfizer zullen ze dat betreuren, want in de coronatijd keerde Sterz zich tegen de mRNA-prikken. Afgelopen december verscheen zijn onthullende boek Die Impf-Mafia — oftewel De Vaccinmaffia. Daarin concludeert hij dat de coronaprikken nooit hadden mogen worden goedgekeurd.

Vorige week kreeg coronacriticus prof. Stefan Homburg in de Duitse Bondsdag, tijdens een openbare hoorzitting van de parlementaire enquêtecommissie Corona, vier minuten de tijd om Sterz via een Zoom-verbinding enkele vragen te stellen. Het gesprek was zichtbaar voorbereid, want de toxicoloog las zijn antwoorden van papier. Hij doorbrak in no time verschillende taboes rond de coronaprikken, zoals rond de dalende geboortecijfers, de oversterfte en de kankerconnectie.

In ons land houdt voormalig minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge vol dat bij de ontwikkeling van de coronaprikken “geen bochtjes” zijn afgesneden, maar Sterz schetste een ander beeld. Hij verklaarde dat door de versnelde toelatingsprocedure essentiële toxicologische studies werden ingekort of niet uitgevoerd. Hij bekritiseerde de dierstudies, vooral die naar effecten op de voortplanting. Deze waren volgens Sterz onvoldoende om betrouwbare conclusies te kunnen trekken over mogelijke gevolgen voor zwangerschap en nageslacht.
Meer info in de link.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:51:13 #102
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220501658
quote:
Dus zo’n 15 jaar voor de coronaprikken was die man al met pensioen. _O-
pi_220504902
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:51 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ja en? Men is al bezig geweest met modificatie van het Corona virus sinds 1965. En de eerste proeven met inspuiting waren al in 1967. In 1990 was Pfizer al bezig met dit Corona “vaccin” Geen zin om alles voor je neer te typen. Kun jij de Engelse taal een klein beetje volgen? Want dat is ook nog een dingetje bij sommigen.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 04-04-2026 13:53:14 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:20:30 #104
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220507406
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:57 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja en? Men is al bezig geweest met modificatie van het Corona virus sinds 1965. En de eerste proeven met inspuiting waren al in 1967. In 1990 was Pfizer al bezig met dit Corona “vaccin” Geen zin om alles voor je neer te typen. Kun jij de Engelse taal een klein beetje volgen? Want dat is ook nog een dingetje bij sommigen.

_O-

Ik ben hier alweer weg. Onzinnige filmpjes ga ik niet kijken.
pi_220508774
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]
_O-

Ik ben hier alweer weg. Onzinnige filmpjes ga ik niet kijken.
Ik begrijp je reactie.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220510705
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:51 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Als het begint met "voormalig blabla" weet je ook al dat je een gigantische dosis propaganda om je oren krijgt.
Conscience do cost.
pi_220512051
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:09 schreef ems. het volgende:

[..]
Als het begint met "voormalig blabla" weet je ook al dat je een gigantische dosis propaganda om je oren krijgt.
Even gezocht naar die hoorzitting.
Alles urenlang in het Duits en dat volg ik helaas zeer slecht. En duurt te lang.

Hier een korte vijf minuten lange samenvatting van die gigantische dosis propaganda, in het Engels ondertiteld te bekijken. Dan weten we hier waar de propaganda over gaat.

― Thomas Sowell
pi_220518271
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:57 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja en? Men is al bezig geweest met modificatie van het Corona virus sinds 1965. En de eerste proeven met inspuiting waren al in 1967. In 1990 was Pfizer al bezig met dit Corona “vaccin” Geen zin om alles voor je neer te typen.
Owh, ik dacht dat die vaccinaties pas na een paar maanden Covid waren begonnen.
Het was toch zo slecht getest?

Als het al ruim 50 jaar geleden was getest dan alleen maar meer veiligheid!
pi_220518298
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Owh, ik dacht dat die vaccinaties pas na een paar maanden Covid waren begonnen.
Het was toch zo slecht getest?

Goed zo, ga er nog maar een paar halen.
pi_220518302
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:36 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Goed zo, ga er nog maar een paar halen.
Nee, is voor mij niet meer nodig om meer te halen.

Maar alle feiten zijn gewoon alleen maar duidelijker dat het nemen van dat vaccin de meest verstandige keuze was.
En dat alle complotten er gewoon naast zitten/zaten.
pi_220518339
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar alle feiten zijn gewoon alleen maar duidelijker dat het nemen van dat vaccin de meest verstandige keuze was.
Hoe zit het nu eigenlijk met de origine van het virus ?
pi_220518354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met de origine van het virus ?
Ja, wat is daar mee?
pi_220518359
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja, wat is daar mee?
Is dat lab nog op hun vingers getikt of houden ze zich vast aan het markt verhaal ?
pi_220518366
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik zou er voor de zekerheid nog een stuk of 6 halen.
Wat kan er nou gebeuren?
pi_220518367
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Is dat lab nog op hun vingers getikt of houden ze zich vast aan het markt verhaal ?
Denken dat China negatieve dingen over China bekend maakt en iets aan doet |:(
pi_220518370
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Denken dat China negatieve dingen over China bekend maakt en iets aan doet |:(
Maar gelooft dus wel in het lab complot ?

Ik geloof voor 100% dat het uit dat lab gekomen is en dat China en WHO hebben samengezworen om dat stil te houden.
pi_220518374
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zou er voor de zekerheid nog een stuk of 6 halen.
Wat kan er nou gebeuren?
Niets, maar het is in dit geval overbodig.
Je hoeft geen vaccins te nemen als dat overbodig is, of wel dan.
pi_220518386
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:49 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Maar gelooft dus wel in het lab complot ?
Als je dat al een complot noemt kan je alles wel een complot noemen lol.....

Eigenlijk komt uit alle kanten naar voren dat een natuurlijke oorzaak logischer is.
Maar niets staat vast en niets wordt verder tegen gesproken of wat dan ook.

Dus geen complot. Dat zou het pas zijn als het lab doelbewust dit virus gemaakt en verspreidt heeft.
pi_220518433
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niets, maar het is in dit geval overbodig.
Je hoeft geen vaccins te nemen als dat overbodig is, of wel dan.
Het is niet overbodig.
Hoe meer bescherming hoe beter.
pi_220518446
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als je dat al een complot noemt kan je alles wel een complot noemen lol.....

Eigenlijk komt uit alle kanten naar voren dat een natuurlijke oorzaak logischer is.
Maar niets staat vast en niets wordt verder tegen gesproken of wat dan ook.

Dus geen complot. Dat zou het pas zijn als het lab doelbewust dit virus gemaakt en verspreidt heeft.
Het is door machtige mensen en organisaties doelbewust stilgehouden voor de rest van de wereld, als je dat geen complot of samenzwering noemt weet ik het ook niet meer hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjemmert op 06-04-2026 12:09:25 ]
pi_220518709
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 12:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Het is door machtige mensen en organisaties doelbewust stilgehouden voor de rest van de wereld, als je dat geen complot of samenzwering noemt weet ik het ook niet meer hoor.
Niets aan stilgehouden hoor.
Meer dan genoeg ook in MSM en dergelijke naar voren gekomen.
pi_220518771
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee. Waarom quote je mij zonder te begrijpen wat je quote?
De uitleg doet David Martin in het Europees Parlement. Dat staat eronder.
Wat Zwansen een onzinnig filmpje vindt om te bekijken, zonder ook maar een woord te begrijpen waar het over gaat, en waar jij omheen quote. Vrij zinloos te reageren, wanneer je tegelijkertijd niet wilt luisteren naar de uitleg. Prima dat men lachend weg loopt en de helft niet snapt, maar laat het daar dan ook gewoon bij.
― Thomas Sowell
pi_220518780
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2026 12:49 schreef Monomeism het volgende:
Nee. Waarom quote je mij zonder te begrijpen wat je quote?
De uitleg daarover doet David Martin in het Europees Parlement. Dat staat eronder.
Wat Zwansen een onzinnig filmpje vindt, om te bekijken zonder ook maar een woord te begrijpen waar het over gaat, en waar jij omheen quote. Vrij zinloos te reageren, wanneer je tegelijkertijd niet wilt luisteren naar de uitleg. Prima dat men lachend weg loopt en de helft niet snapt, maar laat het daar dan ook gewoon bij.
Jouw post zelf zegt dat Corona vaccins al ruim 50 jaar geleden gemaakt en getest worden.
Geen idee wat dat filmpje er dan aan moet bijdragen?

Daarnaast heeft het sowieso weinig nut om dingen te bekijken die wappie complot kant toevoegen.
pi_220518799
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jouw post zelf zegt dat Corona vaccins al ruim 50 jaar geleden gemaakt en getest worden.
Geen idee wat dat filmpje er dan aan moet bijdragen?
Quote me dus niet als je toch niet begrijpt waar het over gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 06-04-2026 13:55:11 ]
― Thomas Sowell
pi_220522448
Hey Halo sub, I thought you would want to know: Nate Walpole, animator on Halo 2, 3, ODST and 4 unexpectedly passed away. He was a great animator, a proud Canadian and I was lucky to call him friend. Please hug your families and reach out to your friends.

Als bekende jonge mensen plotseling overlijden heb ik een soort trigger om te zoeken naar hen socials naar vaccinatie, vaak is het dan ook raak.

Even wat naar beneden gescrolled op zijn instagram.

https://www.instagram.com/p/CMStqTSjwx8/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220523109
quote:
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
― Thomas Sowell
pi_220523178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat is een vreemde trigger die je hebt. Er gaan sinds het ontstaan van de mensheid jonge mensen dood.
Misschien is hij "plotseling" van z'n keukentrap gelazerd. Mensen gaan ook weleens gewoon dood he?
Je weet verder niets over zijn gezondheid.
True
quote:
Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
En ten tijde van Corona werd elke dode krampachtig gelinkt aan covid
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220523871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je weet verder niets over zijn gezondheid. Dan kun je iedereen die doodgaat wel verdenken van vaxxschade
Oh dat weet ik al te goed hoor, heb ook voor corona wel wat liefhebbende mensen verloren aan een hartaanval. Dus ik weet ook wel dat het confirmation bias is, dat zeg ik zelfs in mijn post. Maarja.. je kan het ook niet uitsluiten toch?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220538040
Sen Johnson says staff untangling Biden 'coverup' of COVID vax injuries across millions of files

"We're just scratching the surface in terms of what they covered up," Permanent Subcommittee on Investigations chair says.

More than a year into the second Trump administration, the Republican chairman of the Senate Permanent Subcommittee on Investigations says his staff is combing through nearly 11 million pages of documents to unmask the full extent of the Biden administration's "cover-up" of COVID-19 vaccine side effects to maximize shots in arms.
pi_220550715
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')