Akkoordquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn broer ging er altijd heen en dan werd ik als kind verplicht om de volgens hem legendarische dvd's mee te kijken. Met een beker ranja instemmend dat dit inderdaad toch met wel echt mokervet feestje was.
Tja, een wedstrijd om 21:00 uur is ook wel laat voor al die provinciaaltjesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een hoop lege stoeltjes. Verder opgevuld door de AI van ESPN.
Dit soort teksten scoren altijd goed in de pauze in het praktijkonderwijs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een hoop lege stoeltjes. Verder opgevuld door de AI van ESPN.
Smiley sokkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Als AZ scoort mag het iets uitzoeken in de FOK! Shop.
Exotische verrassing.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:20 schreef Wotte het volgende:
Nieuwste parel van Ajax maakt een foutje.
Abo voor het levenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Als AZ scoort mag het iets uitzoeken in de FOK! Shop.
Ook alleen al de opmerking: "Dit soort teksten scoren altijd goed in de pauze in het praktijkonderwijs.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feite ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit soort teksten scoren altijd goed in de pauze in het praktijkonderwijs.
Op een drol?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:22 schreef Wotte het volgende:
Wijndal speelt niet en het lijkt direct ergens op.
Het is natuurlijk wel Godslastering om Sjonnie de grote te vergelijken met Pikske.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax speelt goed.
Dit was ook precies het moment dat Priske fantastisch voetbal ging spelen met Feyenoord, geef hem dus even tijd.
Noem jij je pielemans Pikske?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel Godslastering om Sjonnie de grote te vergelijken met Pikske.
Ik werk in de bouw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Dit soort teksten scoren altijd goed in de pauze in het praktijkonderwijs.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feite ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |