Lekker 0 uit 3 komende week in Europa.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die blijft nog wel even:
[ x ]
Goeie oldschool house hoor je daar ook niet hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je een gabberwijfie bent wel ja
Hardcore is ontstaan in Rotterdam, dat ligt vermoedelijk te gevoelig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was Thunderdome niet in Thialf. In die contreien zit zeg maar ook veelal de doelgroep.
Was het wel eens ja, maar nu al jaren in Utrecht met een uitstapje naar Antwerpen vorig jaar. Waarvan de eerste nacht een van de beste Thunderdome edities was voor mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was Thunderdome niet in Thialf. In die contreien zit zeg maar ook veelal de doelgroep.
Trump heeft ook niks met Ohioquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:06 schreef Paul het volgende:
Publiek FC Utrecht zong : Noah Ohio. Ron Jans werd boos op Bunnikside. Mag niet.
(noah Ohio is al paar maanden op de tribune terwijl David min er niets van bakt en haller ook niet)
We kijken Ajax AZquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:06 schreef Paul het volgende:
Publiek FC Utrecht zong : Noah Ohio. Ron Jans werd boos op Bunnikside. Mag niet.
(noah Ohio is al paar maanden op de tribune terwijl David min er niets van bakt en haller ook niet)
Dit boeit echt niemand watquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:06 schreef Paul het volgende:
Sjon zegt dat ook in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:07 schreef ISVV het volgende:
Dit is zo'n pot waar Ajax super fel begint en bij de eerste de beste tegenslag op de rug gaat liggen
Mijn broer ging er altijd heen en dan werd ik als kind verplicht om de volgens hem legendarische dvd's mee te kijken. Met een beker ranja instemmend dat dit inderdaad toch wel echt een mokervet feestje was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Was het wel eens ja, maar nu al jaren in Utrecht met een uitstapje naar Antwerpen vorig jaar. Waarvan de eerste nacht een van de beste Thunderdome edities was voor mij.
Wat een mooie herinneringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn broer ging er altijd heen en dan werd ik als kind verplicht om de volgens hem legendarische dvd's mee te kijken. Met een beker ranja instemmend dat dit inderdaad toch met wel echt mokervet feestje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |