Nog steeds beter dan de tentjes in Portland waar de democraten in wonen, samen met crackspuiten.quote:
Die wonen niet in tentjesquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de tentjes in Portland waar de democraten in wonen, samen met crackspuiten.
[ x ]
Heus wel, al die linkse kraker/antifa spul "woont" samen in tenten of een zwerver bestaan, van die lui die hopen dat er nog iemand basic income gaat geven omdat ze exiled zijn uit de samenleving.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die wonen niet in tentjes![]()
Maar ik voel je pijn
Controle waarop?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit allemaal zo hoog bij de democraten dat ze dit soort dingen gaan doen. Ze verliezen de controle nog meer en meer.
Juist ja. 🤡quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De indoctrinatie zit diep bij sommige mensen.
Als je nog steeds de fraude leugen aan het verspreiden bent is dat een terechte conclusie inderdaadquote:
Klopt, men is te vriendelijk voor de leidinggevenden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De indoctrinatie zit diep bij sommige mensen.
Ik moest hard lachen om al die bullshit in z'n postquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nog steeds de fraude leugen aan het verspreiden bent is dat een terechte conclusie inderdaad
Het is waanzinnig ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen om al die bullshit in z'n post
"Een tikkeltje"quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is waanzinnig ja.
En om Elon Musk nou boven mensen als Leonardo da Vinci, Archimedes en Nicola Tesla te plaatsen vind ik ook wel een tikkeltje overdreven.
Musk heeft zelf nog nooit een originele gedachte gehad idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Een tikkeltje"
Musk is geen visionair, nooit geweest ook. Hij koopt gewoon andermans ideetjes.
Bemoei jij je er asjeblieft niet mee met je warrige wereldbeeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Klopt, men is te vriendelijk voor de leidinggevenden.
quote:Elon Musk lanceert Grokipedia, vindt concurrent Wikipedia te woke
Techmiljardair Elon Musk lanceert 'Grokipedia' als alternatief voor de gratis online-encyclopedie Wikipedia. Musk noemt zijn platform een "enorme verbetering" ten opzichte van zijn concurrent.
Musk verwijt Wikipedia dat zijn artikelen extreem-links en woke ingestoken zijn en de westerse beschaving "doden". Dat idee krijgt weerklank bij Larry Sanger, medeoprichter van Wikipedia. Sanger zegt in The Washington Post dat artikelen over bijvoorbeeld criminaliteit, religie en klimaatverandering een linkse inslag hebben. Hij is sinds 2002, een jaar na de oprichting, niet meer betrokken bij de online kennisbank.
https://nos.nl/artikel/25(...)nt-wikipedia-te-woke
Zo zag het er daar in 2007 ook al uit op vele straten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Trump moet echt wat aan Californië gaan doen.. eventueel leger inzetten.. newsom maakt er zoals gewoonlijk weer een bende van.
Dit is waar onze grote steden heen gaan op dit moment of grote steden in Europa.
Stelt hij zich verkiesbaar als gouverneur?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Trump moet echt wat aan Californië gaan doen..
Tegen de eigen bevolking.quote:eventueel leger inzetten..
Ik wist niet dat Newsom het beleid bepaalt in onze steden en grote steden in Europa.quote:newsom maakt er zoals gewoonlijk weer een bende van.
Dit is waar onze grote steden heen gaan op dit moment of grote steden in Europa.
Erg dat ze er niets aan doen dan die democraten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo zag het er daar in 2007 ook al uit op vele straten.
Trump is in 2028 al weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Vance gaat 100% Trump vervangen in 2032.
Nope.quote:Wat een top spreker is het ook.
In Florida heb ik dezelfde beelden gezien tijdens mijn laatste bezoek.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Erg dat ze er niets aan doen dan die democraten.
Als je op vakantie gaat naar Amerika kan je beste de democratische safe havens vermijden. Naar mooie staten gaan zoals Florida, Texas.
quote:Trump geeft Democraten de schuld van langste shutdown ooit
De Amerikaanse president Donald Trump heeft de Democraten de schuld gegeven van de langste shutdown ooit in de geschiedenis van zijn land. Bijna alle overheidsdiensten liggen sinds 1 oktober stil door het uitblijven van een nieuwe begroting.
De Republikeinen en Democraten in het parlement lijken ruim een maand na de ingang van de shutdown nauwelijks voortgang te boeken in de onderhandelingen over de overheidsuitgaven. De Democraten eisen bijvoorbeeld dat zorgsubsidies in de nieuwe begroting worden opgenomen, terwijl de Republikeinen pas na afloop van de shutdown daarover willen discussiëren.
Trump zei ook dat de shutdown invloed heeft gehad op de verkiezingen van dinsdag. De Democraten wonnen toen de gouverneursverkiezingen in Virginia en New Jersey en de burgemeestersverkiezingen in New York. "Ik denk niet dat het goed was voor de Republikeinen", zei hij over de uitslagen.
De Republikeinse president voegde eraan toe dat de shutdown "nu al een beetje" invloed heeft op de aandelenmarkt en dat de Republikeinen "de overheid snel en eigenlijk onmiddellijk weer moeten openen". De overheidssluiting duurt nu 36 dagen en de gevolgen ervan worden steeds zichtbaarder in de Amerikaanse samenleving, bijvoorbeeld doordat de voedselhulp aan arme gezinnen is getroffen.
https://www.hln.be/buiten(...)s-het-moet~a5d1f374/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |