SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Jij voelt je nu aseksueel. Het kan ook veranderen, maar wat je nu voelt is wat je huidige geaardheid is. En verder, boeiend. Iedereen moet lekker zelf weten wat ie wil en met wie. Als dat voor jou 'niets' en 'niemand' is, dan is dat zo. Maakt niet uit welke sticker erop geplakt wordt. Als jij maar gelukkig bent met wie je bent, inclusief je (a-)seksuele voorkeur
[ Bericht 7% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 07-11-2025 19:32:05 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Geeft toch niet en fout is een groot woordquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Oeps, ja, je hebt helemaal gelijk en dat zei ik ook helemaal verkeerd. Geen enkele reden voor jou dus om je excuses aan te bieden, maar bij deze bied ik mijn excuses aan. Want ik verwoordde dat inderdaad stom en helemaal fout.Sorry!
Als jij lekker vrijgezel wil blijven dan doe je dat. Niemand die anders bepaalt. Lekker in je eigen vormpje zittenquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
En jullie hebben allemaal gelijk
Op zich heb ik altijd al een gebrek aan interesse in relaties en seksualiteit gehad
Nu met de antipsychotica er bovenop is het helemaal weg
Weet je, ik heb me nooit fijn gevoeld in een relatie. Ik verloochen mezelf dan zo.
Mijn vrienden zeggen ook dat ik zo'n ander en meer ontspannen mens ben als ik vrijgezel ben
Ik moet mezelf niet zo gek maken. Lekker alleen zijn en me niet in een vormpje laten drukken die niet past
Accepteer en omarm. Het is jouw leven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
En jullie hebben allemaal gelijk
Op zich heb ik altijd al een gebrek aan interesse in relaties en seksualiteit gehad
Nu met de antipsychotica er bovenop is het helemaal weg
Weet je, ik heb me nooit fijn gevoeld in een relatie. Ik verloochen mezelf dan zo.
Mijn vrienden zeggen ook dat ik zo'n ander en meer ontspannen mens ben als ik vrijgezel ben
Ik moet mezelf niet zo gek maken. Lekker alleen zijn en me niet in een vormpje laten drukken die niet past
Welja, je past prima in het vormpje waar je nu in zit..quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat fijn dat je afwezigheid opgemerkt wordtquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mailtje van het buurtcentrum
Hoe alles gaat en of ik weer meer wil en kan komen. Ze hebben me wat gemist toen mijn moeder in de kreukels lag
Voel me gezien en gewaardeerd
Sowieso dinsdag haakclubje. En donderdag schilderclubje
En dan eens per maand nog een ander haakclubje
En eens per maand een creatieve workshopavond.
Plus mijn vrijwilligerswerk
Sinds augustus erg weinig geweest. Viel blijkbaar op. Dus aangemeld voor de workshops van november en december
En de clubjes en mijn diensten weer. Ze gaan me vanaf dinsdag weer veel zien
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mailtje van het buurtcentrum
Hoe alles gaat en of ik weer meer wil en kan komen. Ze hebben me wat gemist toen mijn moeder in de kreukels lag
Voel me gezien en gewaardeerd
Welk vormpje?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Welja, je past prima in het vormpje waar je nu in zit..
EDIT: beetje ongepast gezien de context hier, excuses.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat fijn dat je afwezigheid opgemerkt wordtDat is zeker een teken dat je gezien en gewaardeerd wordt
Was wel even een opkikkerquote:
Denk een hexagramquote:
Geen excuus nodigquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EDIT: beetje ongepast gezien de context hier, excuses.
De 'grap' was, dat jij gewoon in geen enkel vormpje past. Of hóéft!quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
De 'grap' was, dat jij gewoon in geen enkel vormpje past. Of hóéft!
![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het leven zie ik even helemaal niet meer zitten
*knuffel geeft*quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me super alleenig
Niemand om even mee te appen
En verdrietig
Alsof ze het wistquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Gelukkig even afleiding zoeken op Fok
En een vriendin appt me net toevallig
Jaquote:
Heel verstandigquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Wilde zelf geen drukke mensen nog meer druk opleggen
Als ik weer een slechte nacht krijg bel ik de crisisdienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |