Je boekt wel vooruitgang dus!quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie welvoor alle lieve woorden en steun... Jullie zijn belangrijk voor me
Dikke knuffel voor iedereen, behalve @:r_onejij krijgt een hand met dank je wel
(sorry even grapje moet kunnen)
Ik reageer even op alles in dit bericht hoor! Sorry als ik wat vergeetJullie zijn echt super lief
Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen. Wel nachtmerries, maar goed... ik heb geslapen. De motivatie om te gaan slapen is ver te zoeken. Dus we doen het maar op discipline
Ik dacht dat jij het jouwe met het mijne vergeleek, dus dat """"""misverstand""""" wilde ik dan weer even uit de weg ruimenquote:En ( @:Sally ) niet vergelijken! Levens zijn slecht tot niet te vergelijken. Wat de een als heftig ziet, is voor de ander gewoon. Ik ben gewoon wat onaardigheden gewend
Bedankt voor je reactie op iedereen, erg netjesquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie welvoor alle lieve woorden en steun... Jullie zijn belangrijk voor me
Dikke knuffel voor iedereen, behalve @:r_onejij krijgt een hand met dank je wel
(sorry even grapje moet kunnen)
Verknipt zeg ik omdat ik al heel mijn leven in de psychiatrie rondhuppel en het blijft moeilijk en crisissen en ellende. Natuurlijk heb ik goede momenten, ook veel slecht. Dus ja, ik ben wel een beetje verpest. Het is niet een waardeoordeel, maar een gegeven.
Het woord beschadigd is voor mijn gevoel een understatement.
Ja ik reageer soms weken niet op iemand, is geen verplichting om te reageren, maar knap dat je het zelfs in zo'n noodsituatie nog kan melden. Hoop het beste voor je, jammer om te horen dat je het nu extreem moeilijk hebtquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Crisis
Net de crisisdienst gebeld
Afspraken:
• veilige plek
• afleiding
• bij de meds en alcohol weg blijven en geen scherpe voorwerpen in de buurt
• rustiger? Douchen en één pammetje en liggen op bed
Lukt dit over een uur nog niet? Opnieuw bellen
Kan ik een OD of AM niet langer tegenhouden direct bellen. Word ik nog destructieve direct bellen
Op mijn veilige plek blijven is een uitdaging nu
@:Masberum reageer morgen even op je. Excuus
Sterkte en knufquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Crisis
Net de crisisdienst gebeld
Afspraken:
• veilige plek
• afleiding
• bij de meds en alcohol weg blijven en geen scherpe voorwerpen in de buurt
• rustiger? Douchen en één pammetje en liggen op bed
Lukt dit over een uur nog niet? Opnieuw bellen
Kan ik een OD of AM niet langer tegenhouden direct bellen. Word ik nog destructieve direct bellen
Op mijn veilige plek blijven is een uitdaging nu
@:Masberum reageer morgen even op je. Excuus
quote:Op zondag 16 november 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ga niet lekker
Gisteren bezoek was fijn, daarna ingestort
Uhm... weet niet zo goed hoe het nu gaat
niks lukt
morgen weer een dag. Dan begeleider en vrijwilligerswerk
Gewoon laten gaan zoals het gaat, vanavond lekker op tijd in je bed en morgen gaat alles vast weer beter..quote:Op zondag 16 november 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ga niet lekker
niks lukt
En als het niet lukt om vrijwilligerswerk te doen omdat het niet lekker gaat denk dan aan jezelfquote:Op zondag 16 november 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ga niet lekker
niks lukt
Het heet niet voor niks VRIJWILLIGERSwerkquote:Op zondag 16 november 2025 20:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En als het niet lukt om vrijwilligerswerk te doen omdat het niet lekker gaat denk dan aan jezelf
quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn hart is een beetje in stukken gescheurd.
Nu ben ik heel erg moe
En ik mag geen pam nemen deze week
Misschien zo een dutje of tekenen
Iets ter afleiding
Ben gisteren wel gegaanquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks VRIJWILLIGERSwerk
Dank je welquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Je werkt heel hard aan jezelf en handelt steeds goed. Hoop dat er snel weer wat meer lucht komt. Misschien wat puzzelen?
Fijn dat je zoveel hobby's hebt en zo te lezen ook geduld. Je mag blij zijn met jezelf, ookal is dat moeilijk. Veel mensen hier vinden dat je het goed doet en gunnen je het bestequote:Op dinsdag 18 november 2025 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Puzzelen is idd altijd lekker
Uiteindelijk heb ik een uurtje geslapen en daarna een tekening gemaakt die mislukte. En even miniatuurbouw
Nu mag ik onderuit.
Moet energie verzamelen voor morgen
Een heleboel zegeningen dusquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat je zoveel hobby's hebt en zo te lezen ook geduld. Je mag blij zijn met jezelf, ookal is dat moeilijk. Veel mensen hier vinden dat je het goed doet en gunnen je het beste
Blijf lief voor jezelfquote:Op woensdag 19 november 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shoot
Geautomutileerd
Nu "strafregels":
Emoties zijn maar emoties en die kunnen me niks doen
En nee zeggen tegen gedachten
Crisisdienst gebeld
Nu proberen te stoppen
Afleiding
Misschien zo lekker een hete douch nemen
Hoe erg is het automutileren? Moest je naar de arts om het te laten hechten of valt het wel mee?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shoot
Geautomutileerd
Nu "strafregels":
Emoties zijn maar emoties en die kunnen me niks doen
Herinner ik het mij goed dat jij o.a. de diagnose OCS hebt? Dat heb ikzelf namelijk ook. Ik weet dan uit eigen ervaring dat met name dit heel erg moeilijk kan zijn.quote:En nee zeggen tegen gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |