Twitter en fok werkt niet meer goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Jokken noemde je dat toch, Frenske?
Wat werkt er hier nog wel?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Twitter en fok werkt niet meer goed.
Blijven doneren.
Het is hier een PUINHOOP.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Notes en bans.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat werkt er hier nog wel?
Drizzt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat ze van je horen maat. Met Oscar gaat het GOEDKOMEN!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga METEEN naar F1.
[x] twitter.com [/ x]quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Niet @Fok-it in ieder geval hahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leukequote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet @:fok-it in ieder geval hahaha
Ik eet bij mijn moeder dus ik weet nog niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Goedemorgen zonnestraaltjequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:41 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1595 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1391 5/6
🟨🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
De Kiesraad beslist niet het ANP, wat een arrogantie om daar niet op te wachten. Maar al wordt D66 de grootste, de PVV zal Nederland niet laten afbreken door Jetten cum suis en ons vanaf dag één met volle kracht 26 zetels sterk verzetten tegen zijn links-liberale wanbeleid! 💪quote:
Gohquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Kiesraad beslist niet het ANP, wat een arrogantie om daar niet op te wachten. Maar al wordt D66 de grootste, de PVV zal Nederland niet laten afbreken door Jetten cum suis en ons vanaf dag één met volle kracht 26 zetels sterk verzetten tegen zijn links-liberale wanbeleid! 💪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |