Erg, hè.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Ach nee![]()
![]()
NEE DIT IS NIET WAAR![]()
Lekker toch gefrituurde nootjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Ach nee![]()
![]()
NEE DIT IS NIET WAAR![]()
Noten zijn duur. Daarom van de markt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is dus 7,23 per 500gr.
Laidl is dus nog duurder dan AH![]()
wanne KUTWINKEL
Krachtvoer, eten mensen tijdens het hiken vaakquote:
Zolang ik leef verkopen ze altijd al Treets bij de AH. Staan gewoon naast de m&m's in het schapquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zijn ze er weer dan
Ik bedoelde eigenlijk die uit de jaren 80, voordat ze m&m werden
Ligt aan de methode van branden. Bij dry-roasting is het even vet. Sterker nog, iets minder vet omdat er wat af valtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
ongezouten en ongebrand ja, gebrande noten bevatten net zo veel vet als andere snacks.
Vet is overigens niet slecht. Zeker bij noten goed omdat het goede vetten zijn die ook nog eens in een pakketje zitten met andere dingen zoals vezels en eiwitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
ongezouten en ongebrand ja, gebrande noten bevatten net zo veel vet als andere snacks.
Genoeg noten in de winkel die niet gefrituurd zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:55 schreef mschol het volgende:
doppinda's kopen dan, die worden wel in hete lucht gebrand
Nou ja, ik heb Treets en Bonitos in de jaren 80 zien verdwijnen tbv m&m.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zolang ik leef verkopen ze altijd al Treets bij de AH. Staan gewoon naast de m&m's in het schap
[ afbeelding ]
Oejj, net maar meteen gechecked: gelukkig, de noten die ik altijd eet zijn ongebrand.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/x8Ij6c3XvEA?si=8KzN6EVbEuaBbQVP
De producenten van ongebrande gezonde noten hebben niet zo veel geld en macht als de vleesindustrie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef embedguy het volgende:
[..]
Oejj, net maar meteen gechecked: gelukkig, de noten die ik altijd eet zijn ongebrand.
Pff, er is wel lobby tegen ‘vegetarische worstjes/etc’ maar geen lobby hier tegen. Terwijl dit imho toch veel onzinniger is.
Lees dat ze 9 jaar terug weer terug zijn gekomen.. nooit gekocht overigensquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb Treets en Bonitos in de jaren 80 zien verdwijnen tbv m&m.
Ik kocht ze toentertijd weleens bij de kiosk tijdens het zwemmen.
Het is feitelijk frituren wat ze doen zoek naar een filmpje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet niet wat branden inhoudt, maar wordt er dan olie aan toegevoegd? Hoe kunnen ze anders vetter worden.
Nope, ik denk niet dat er snel een door de noten-industrie betaalde NotenBurgerBeweging zal komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:11 schreef Farenji het volgende:
[..]
De producenten van ongebrande gezonde noten hebben niet zo veel geld en macht als de vleesindustrie.
Net als Raider >> Twix.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb Treets en Bonitos in de jaren 80 zien verdwijnen tbv m&m.
Ik kocht ze toentertijd weleens bij de kiosk tijdens het zwemmen.
Frituren maakt alles lekkerder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:50 schreef Lienekien het volgende:
https://youtube.com/shorts/x8Ij6c3XvEA?si=8KzN6EVbEuaBbQVP
Godver, Ringo.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Frituren maakt alles lekkerder.
Je kunt je noten natuurlijk ook zelf roosteren. Eén of twee eetlepels olijfolie erdoor, 12 minuten op 170 graden, halverwege goed husselen.
Ongebrande noten zijn vogelvoer,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |