Dat vond ik wel vrolijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Gelukkig geen irritante Tutta l'italia meer
Eens wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Deze is ook wel ok. Eerste blijft de beste.
3x is niet scheepsrecht voor hemquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:19 schreef NailQueen het volgende:
Dargen D'Amico komt nu. Die wist in 2022 en 2024 wel een feestje bouwen
Ik denk niet dat zoiets wint, als Giorgia vorig jaar al ruim misgreep. Verder wel een mooi liedje.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:34 schreef NailQueen het volgende:
Arisa wilde eerst nog graag naar ESF maar ik weet niet hoe ze er nu in staat
En nu hebben ze dus Meloniquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:54 schreef usagi414 het volgende:
Ze is hier om over het vrouwenkiesrecht te praten dat 80 jaar geleden (ze was toen 26) in Italië is ingevoerd
Een vrouwelijke premier (daar kan Nederland een voorbeeld aan nemen) die er al jaren zit (daar kan Groot-Brittannië een voorbeeld aan nemen).quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En nu hebben ze dus MeloniDat krijg je ervan!
We zijn in Nederland inmiddels akkoord gegaan met iemand die op mannen valt, zolang het maar een man is.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een vrouwelijke premier (daar kan Nederland een voorbeeld aan nemen) die er al jaren zit (daar kan Groot-Brittannië een voorbeeld aan nemen).
Een blanke man dan toch. Het zou anders wat zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn in Nederland inmiddels akkoord gegaan met iemand die op mannen valt, zolang het maar een man is.
Het moet niet ál te gek worden!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een blanke man dan toch. Het zou anders wat zijn
Die zal ook nog wel langskomen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is de moeder van Italiaanse Paul Haenen (ben zijn echte naam vergeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |