We krijgen eerst een eerbetoon aan oud-host Pippo Baudo.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:45 schreef Momo het volgende:
Met 30 nummers deze avond is er weinig ruimte om te ouwehoeren.
Lijkt wel erg op het winnende liedje van vorig jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We krijgen eerst een eerbetoon aan oud-host Pippo Baudo.
Onzin, dit heeft toch niet aan het ESF meegedaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lijkt wel erg op het winnende liedje van vorig jaar
Net zoiets inderdaad denk ik wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Had dit de 5de plek op het ESF gehaald?
Met 1156 dagen duolingo versta ik hier en daar wat. Maar Duolingo is nu AI getraind dus dat zegt ook niets meer. Ik ben opzoek naar een ander taalapp maar ik heb nog niets beters gevonden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondanks de weken OWS in Italië, versta ik nog steeds geen Italiaans.
Omdat we nu modloos zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:51 schreef Strani het volgende:
Wanneer veranderen we de naam van dit subforum eigenlijk in SRM?
Onzin, Patty Brard kon dit ook presenteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:54 schreef Strani het volgende:
Het is ook lastig te volgen. Doordat ik Spaans spreek kan ik van een Italiaanse tekst best veel begrijpen maar met deze spraaksnelheid is het voor mij ook best moeilijk.
Ik geef een like omdat jij het bent, maar als hier een echt verhaal achter zit hoef ik het niet te weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, Patty Brard kon dit ook presenteren.
Ik sluit niet uit dat ze een paar bezoekjes gebracht heeft aan Dokter Botoxquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:55 schreef Strani het volgende:
Laura wordt ook niet ouder hè. Of de make-up wordt elk jaar beter, dat kan ook.
Die mogelijkheid bestaat natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze een paar bezoekjes gebracht heeft aan Dokter Botox
Het ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze een paar bezoekjes gebracht heeft aan Dokter Botox
In 1985 heeft Patty dit gepresenteerd. En dat is geen grap.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef een like omdat jij het bent, maar als hier een echt verhaal achter zit hoef ik het niet te weten.
Ik vind het gewoon heel belangrijk dat Sanremo voor mij geen associatie heeft met iemand als Patty Brard, Fredquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 1985 heeft Patty dit gepresenteerd. En dat is geen grap.
Graziequote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gevonden
https://www.rai.it/progra(...)8f-099603ba5a00.html
Mouth en MacNeal hebben ooit meegedaan. Is dat beter?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel belangrijk dat Sanremo voor mij geen associatie heeft met iemand als Patty Brard, Fred
Ik geloof dat het best een gezellige vrouw isquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel belangrijk dat Sanremo voor mij geen associatie heeft met iemand als Patty Brard, Fred
Wel iets, jaquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mouth en MacNeal hebben ooit meegedaan. Is dat beter?
Zij en Gerard Joling moeten gewoon lekker op SBS6 blijven samen met het gemiddelde kijkerspubliek daar.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat het best een gezellige vrouw is
Patty schijnt in het echt leuker te zijn dan ze overkomt. Maar dat even terzijde.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat het best een gezellige vrouw is
Gerard lijkt mij ook een gezellig manquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij en Gerard Joling moeten gewoon lekker op SBS6 blijven samen met het gemiddelde kijkerspubliek daar.
Oh, nu al hele schema in de war.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu pas. Dit had voor liedje 2 moeten komen. Totaal de weg kwijt daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |