We krijgen eerst een eerbetoon aan oud-host Pippo Baudo.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:45 schreef Momo het volgende:
Met 30 nummers deze avond is er weinig ruimte om te ouwehoeren.
Lijkt wel erg op het winnende liedje van vorig jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We krijgen eerst een eerbetoon aan oud-host Pippo Baudo.
Onzin, dit heeft toch niet aan het ESF meegedaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lijkt wel erg op het winnende liedje van vorig jaar
Net zoiets inderdaad denk ik wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Had dit de 5de plek op het ESF gehaald?
Met 1156 dagen duolingo versta ik hier en daar wat. Maar Duolingo is nu AI getraind dus dat zegt ook niets meer. Ik ben opzoek naar een ander taalapp maar ik heb nog niets beters gevonden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondanks de weken OWS in Italië, versta ik nog steeds geen Italiaans.
Omdat we nu modloos zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:51 schreef Strani het volgende:
Wanneer veranderen we de naam van dit subforum eigenlijk in SRM?
Onzin, Patty Brard kon dit ook presenteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:54 schreef Strani het volgende:
Het is ook lastig te volgen. Doordat ik Spaans spreek kan ik van een Italiaanse tekst best veel begrijpen maar met deze spraaksnelheid is het voor mij ook best moeilijk.
Ik geef een like omdat jij het bent, maar als hier een echt verhaal achter zit hoef ik het niet te weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, Patty Brard kon dit ook presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |