quote:
Echt?! Wat is dat nou weer voor een bespottelijke draai? We zetten iemand in de schijnwerpers als dochter van twee klassieke personages, om haar vervolgens binnen een jaar alweer af te voeren? Erin geschreven zonder idee wat ze moest komen doen dus. Geval van eerst casten en dan pas kijken wat Cheyenne als Bizou gaat meemaken. De verkeerde manier van schrijven alweer. Ze hebben niets geleerd van eerdere mislukte personages zoals Mats, Abby Rose, Puck, Q. Bouwhuis, Jonathan en meer. Je zag ze ook wel aanklooien om Bizou iets te doen te geven in de serie. Eigenlijk begon ik het personage intussen wel leuker te vinden, maar als dit al alles is?
Dit getuigt van erg weinig creativiteit. Alweer! Eigenlijk had er veel meer in die rol gezeten. Konden ze echt nog verschillende kanten mee op, maar als het nu al bijna klaar is voor Bizou, dan is dit uitermate slecht schrijfwerk! Katja Schuurman komt terug en... De rest zoeken we later wel uit? Het creatieve plafond van deze schrijvers is bereikt. Keer op keer zulke achterlijke schrijfsels waarin je als kijker maar moet meegaan en als ze het niet meer weten, pleuren ze alles overboord.
Over Steef zal je mij niet horen. Van mij mag die er uit. Ik vond het onder Ingmar 'zonder achternaam' van den Broek geen leuk personage, dat alleen nog bestond om het vertrek van Tommy van Lent op te vangen. Dit lijkt al precies zijn vorige 'exit', toen hij Naomi meenam naar het buitenland. Fijn, herhaling? Hij komt deze keer niet weer na een maand terug, hoop ik?
Van Bizou vind ik het erger. In plaats van het personage verder te ontwikkelen wordt ze zo snel al van de hand gedaan. Er had nog veel groei in kunnen zitten, ook met oog op Jessica en Julian. Nu voelt het alsof zij er alleen was om Katja kort terug te halen naar GTST, wat erg ondankbaar aanvoelt voor de actrice én de kijker. Neem aan dat Jessica dan ook niet meer terugkomt. Anders is het nog belachelijker.
Ik had gelezen hoe GTST Courant Cheyenne en Ingmar van arrogant gedrag beschuldigd, maar dit zit er dus achter. Raar gedrag, waarbij de acteurs behoorlijk naast hun schoenen lijken te lopen. Misschien wel of niet, maar gooi het ook maar op die inspiratieloze schrijvers. Die hebben al bewezen dat ze niets kunnen. Hoe kun je dit zo verpesten en de kijker weer zo'n soort exit verkopen? Prutswerk! Neem je publiek onderhand eens serieus! Wisseling van de wacht in het schrijversteam graag! De maat is eigenlijk wel vol intussen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Pomtip op 27-11-2025 12:43:56 ]