abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:39:31 #76
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_219268320
Zijn we niet vergeten dat Linda vroeger narcoleptie had, en dat Morris haar daardoor ooit letterlijk gedumpt heeft. Omdat hij dacht dat ze dood was.

Tegenwoordig is ze dus genezen :')
  zaterdag 15 november 2025 @ 14:08:37 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219272567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 21:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Zijn we niet vergeten dat Linda vroeger narcoleptie had, en dat Morris haar daardoor ooit letterlijk gedumpt heeft. Omdat hij dacht dat ze dood was.

Dat zijn ze expres vergeten
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219273803
quote:

Dat weet ik niet eens meer _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219275508
Op dat punt kan dat een lichamelijke beperking van een personage niet overtreffen. Dat is natuurlijk Charlie Fischer die, doordat zij door Robert van de weg werd gereden, meer dan een seizoen lang aan een rolstoel zat gekluisterd (inclusief acteurswissel en alles).
  maandag 17 november 2025 @ 16:28:05 #80
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_219286177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Crypto verhaallijntje van Steef die de erfenis van Laura er even doorheen ramt, dat wordt natuurlijk weer een grote faal, pff.
Hij gaat toch niet weer de rijke lefbal uithangen, he? Ik vind het personage Steef al moeilijk te verteren, zeker als die ook nog gaat opscheppen en met geld loopt te smijten alsof hij heel wat is. Dat hebben we al gezien. Vaker zelfs. Van eerste Steef kon ik het nog hebben, maar tweede Steef vind ik gewoon geen leuk personage. Heel hebberig, zelfzuchtig en achterbaks. Heeft gewoon tweemaal Nola gejat van Troj en loopt ondertussen nog wat 'vrienden' met hem te zijn. Had allang op zijn nummer gezet moeten worden. Nola is de laatste tijd ook oppervlakkig en dom bezig. Alle sympathie voor deze drie gaat zo langzaamaan wel verloren door die wereldvreemde schrijvers. En Klote-Lucas!

Maar aan Nola en Troj stoor ik me minder dan aan Steef. Met die personages komt het wel weer goed. Steef vind ik sinds de recast al niet te pruimen.

quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2025 05:26 schreef Moeraskat het volgende:

Vindt haar ook net te jong ogen voor Shanti en zeker qua match met Rik. Terwijl Bertie en Jolijn maar een paar jaar schelen qua leeftijd.

Toch klopt het niet. Ik zeg daar thuis niks van, maar mijn 10-jarige dochter moppert vaak hetzelfde.

Ik kon die wissel van Sjors beter verteren.
Mee eens. Jolijn komt als Shanti nog jonger over. Het leeftijdsverschil leek voorheen al zo groot. Onder Bertrie was Shanti nogal fel wanneer ze kwaad werd. Die beet van zichzelf af. Onder Jolijn komt dit niet natuurlijk over. Wanneer je kwaad bent ben je niet zo beheerst. Zij gooit er te weinig emotie in, alsof ze nog niet thuis is in het personage. Dat ze daar nog in moet groeien is begrijpelijk, maar het is niet gezegd dat ze dit in zich heeft. Best lastig, recasten met iemand die één van de belangrijkste kenmerken van het personage niet onder controle heeft. Daarom had ze mogelijk leuker geweest als een nieuw personage, denk ik. Misschien als recast van Shanti's teruggevonden zus, bij wie Olivia eerder (buiten beeld) al gedumpt was door de echte Shanti (Bertrie) en door die zus (Jolijn) dan weer bij Rik terecht kwam? Zoiets? Dan kun je ook naar de situaties en het conflict van nu, maar zit je niet vast aan het personage Shanti.

Ik vond Shanti in het begin ook geen leuk personage, dus er is nog genoeg groeiruimte. Jolijn komt mij over als te lief voor deze rol en dat ze dan moet forceren om het eruit te krijgen. Misschien komt het nog.

Laat ik voor de afwisseling eens niet beginnen over de wissel van Sjors. Melissa deed het goed, voor zover dat mogelijk was (zeker met principe-zeikerd Amir en vreselijke Lana ernaast). Inge Schrama is nooit overtroffen en is de echte Sjors.

quote:

Dat was zo'n slechte verhaallijn dat die eigenlijk als nooit gebeurd wordt beschouwd. Linda heeft nooit die ziekte gehad, heeft Morris nooit ontmoet en is nooit in een container gegooid. Te ver gezocht, te slecht uitgevoerd en na Babette's definitieve terugkeer had het alleen voor raar gedoe kunnen zorgen. Bovendien: Babette van Veen komt terug en heeft Morris de derde als tegenspeler? Wat ondankbaar! Van die periode en Morris wordt beter zoveel mogelijk vergeten. Kort samengevat: Ze is niet genezen want het is nooit gebeurd! De enige reden dat het niet de slechtste verhaallijn ooit is, is omdat het uiteindelijk geen enkele impact had op later.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Pomtip op 17-11-2025 16:59:36 ]
pi_219287655
De maandagaflevering op Videoland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 18 november 2025 @ 08:17:27 #82
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219289355
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 20:29 schreef freaky40 het volgende:
De maandagaflevering op Videoland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit viel mij ook op, erg naar.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 18 november 2025 @ 08:18:12 #83
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219289361
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Dat zijn ze expres vergeten
net zoals ze expres vergeten zijn dat bing een been mist.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  roze dinsdag 18 november 2025 @ 08:34:46 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219289463
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
net zoals ze expres vergeten zijn dat bing een been mist.
Loooool ik keek dus vorig jaar elke keer een klein stukje op dinsdag voor bureau Maastricht aan (of was dat een jaar ervoor dit met Bing).

En toen was dat van Bing zijn been net een ding en toen dacht ik nog hoe lang zou het duren voordat de schrijvers doen alsof het nooit gebeurd is hahaha.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 18 november 2025 @ 08:37:03 #85
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219289493
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 08:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Loooool ik keek dus vorig jaar elke keer een klein stukje op dinsdag voor bureau Maastricht aan (of was dat een jaar ervoor dit met Bing).

En toen was dat van Bing zijn been net een ding en toen dacht ik nog hoe lang zou het duren voordat de schrijvers doen alsof het nooit gebeurd is hahaha.
Ja, echt achterlijk eigenlijk. Zeker nu met z'n ambulance-wens.
  dinsdag 18 november 2025 @ 09:53:21 #86
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_219290255
Ik snap die situatie van Ludo in de gevangenis ook niet hoor. Hij zit vast voor een vermissing/mogelijke moord maar hij mag zogenaamd gewoon met familie ouwehoeren zonder toezicht en met fysiek contact mogelijk en alles. Net als die binnenplaats, dat lijkt niet eens op een gevangenis, en dan wordt hij geïntimideerd, terwijl er altijd toezicht is van personeel daar.
Het is echt zo'n situatie waarbij ik dan denk: je kan zo'n instantie ook gewoon bellen en informatie vragen zodat je een realistische setting neer kan zetten.
Straks komt er weer een rechtzaak Amerikaanse stijl :')
pi_219290554
Gisteren zat GTST in het Sinterklaasjournaal. Linda, Jessica en Rik
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_219290563
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gisteren zat GTST in het Sinterklaasjournaal. Linda, Jessica en Rik
Dan moet je ze neerzetten als 'Linda, Rik en Jessica'. Ik denk dat dat ten slotte de referentie moest zijn.
't Echte en 't ware!
pi_219290574
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 10:55 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dan moet je ze neerzetten als 'Linda, Rik en Jessica'. Ik denk dat dat ten slotte de referentie moest zijn.
Oh geen idee. Ik dacht ze pakken gewoon 3 bekende gtsters.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_219306479
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 22 november 2025 @ 13:15:31 #91
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_219316622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:36 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Dat gedoe met Saskia en de dokter is toch nog niet zo lang geleden..
pi_219318264
Nee, maar blijkbaar moet het maatschappelijk gezien weer onder de aandacht gebracht worden zoals alle verhaallijnen bijna met een dubbele bodem zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219337546
Postbus 51 spot in de vorm van een dagelijkse soap gaat weer helemaal verder in de aflevering van volgende week maandag....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219345132
Als dit zo doorgaat zien we bijvoorbeeld Ludo thuiskomen met een heleboel noodpakketten. Dat zien we bijvoorbeeld ook al bij het Sinterklaasjournaal. Daar hebben ze een verhaallijn bedacht met noodpakketten (dat al 2-3 maanden van te voren is opgenomen) en juist dat valt samen met een landelijke campagne van de overheid voor noodpakketten dat ook in werkelijkheid loopt. :')
pi_219345250
Gewoon een setup dit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219352945
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Postbus 51 spot in de vorm van een dagelijkse soap gaat weer helemaal verder in de aflevering van volgende week maandag....
SPOILER
pi_219353398
Ach gtst behandelt altijd als maatschappelijke onderwerpen. Denk aan de eerste gay-kus van Laura. Meta de transvrouw etc. Is niet zozeer woke, maar voer voor een drama-serie.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_219354095
Ik vind het wel mee vallen. Het slaat nu wel erg ver door.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219354375
Cheyenne Löhnen en Ingmar van den Broek verlaten GTST voor modellencarrière in Mexico

Tering, de toevoeging van Bizou als dochter van Julian is dus net zo'n flop geworden als Jonathan (wie?) een paar jaar geleden :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_219354464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 11:04 schreef PeterKelder het volgende:
Cheyenne Löhnen en Ingmar van den Broek verlaten GTST voor modellencarrière in Mexico

Tering, de toevoeging van Bizou als dochter van Julian is dus net zo'n flop geworden als Jonathan (wie?) een paar jaar geleden :') _O-
3 werf hoera hoera hoera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')