Ja klopt op de site van RTL stond dat je Ring 2 moest sms'en voor jachtseizoenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Angela die aan het vertellen is dat RTL mogelijk een foutje heeft gemaakt door bij Jachtseizoen te melden "SMS RING 2"
Oftewel VI
Leuk zo’n “inside” joke, maar als je hem maakt op nationale tv waarbij niet iedereen dat blijkbaar snapt, dan moet je niet klagen als iemand daardoor overkomt als een zelfingenomen mannetje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel dat die twee elkaar persoonlijk kennen? Dit is een onschuldig grapje omdat Derksen de Wit, die tweemaal bij het programma is aangeschoven voor hij naar de publieke ging, hem steeds zo noemde?
Ook bij BNR hebben ze het daar al eens een keer over gehad.
Een zelfingenomen zak hooi ben je pas als je helemaal viesmad bent op iemand die je niet kent die een inside joke heeft met een vriend, die jij ook niet kent, omdat jij beter denkt te weten dan zij of dat wel of niet kleinzielig is.
Maar die vorige keer was het dus 37%quote:
Die speech was als een winnende panenka-strafschop in de WK-finalequote:
Bert is al jaren bijgedraaid. Rond de kaarsrel bleek hij groot fan van het programma te zijn. In HLF8 heeft hij het programma toen flink lopen verdedigen en het moest absoluut niet verdwijnen. Hij erkende toen ook ruiterlijk dat Johan hem jaren daarvoor compleet omver had geluld bij Pauw & Witteman.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bert van der Veer krijgt nu een hartaanval
Prima natuurlijk, maar dan is het ook niet zo gek dat mensen je even op de feiten wijzen? En wellicht kan onze goede vriend @TheVulture ook íéts minder stelling zijn over zaken waar ie niet zo veel van weetquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk zo’n “inside” joke, maar als je hem maakt op nationale tv waarbij niet iedereen dat blijkbaar snapt, dan moet je niet klagen als iemand daardoor overkomt als een zelfingenomen mannetje.
wtfquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Omgebouwde weer besvestigd. @:wereldgozer
Een transgender met een vleeslul, wie houdt er niet van?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Fallentijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Das toch gewoon zn gimmick? Als hij ooit iets verkeerds heeft gehoord of gezegd dan onthoudt hij dat altijd - juist een kwaliteit van een presentator als je het mij vraagt. Merel Ek is Merel E K; Job Knoester is Job Knoepert en zo vergeet ik er nog vast wel 10.
Wie A zegt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wist ik dan inderdaad niet, ik kijk ook al eeuwen geen VI Inside meer
Misschien is het trouwens het tegendeel van wat jij beweert. Mijn mening over Genee is wel degelijk gebaseerd op persoonlijke ervaringen tijdens mijn studie en dat was niet bepaald een positieve. Dat blijft toch meespelen als ik nu op tv voorbij zie komen.
Nee dat ga ik niet doen. Is ook 25 jaar geleden ofzo... maar elke keer als ik 'm nu op tv zie dan bevestigd dat wel het beeld wat ik hebquote:
Sow flinke salami.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
VI-hooligans met een buscombi naar https://www.spreekbuis.nl/blog-paul-romer-ring-gekaapt/.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:32 schreef RipCity het volgende:
Baantjer jr. is woest
Voormalig Talpa-directeur kritisch op Televizier-Ring-winst VI: ‘Grenst aan competitievervalsing’
https://www.ad.nl/show/vo(...)vervalsing~ac594288/
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:32 schreef RipCity het volgende:
Baantjer jr. is woest
Voormalig Talpa-directeur kritisch op Televizier-Ring-winst VI: ‘Grenst aan competitievervalsing’
https://www.ad.nl/show/vo(...)vervalsing~ac594288/
Maar alleen als de winnaar onwelgevallig is, anders hoor je ze er niet over.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:03 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
Maar waar was ie dan al die voorbijgaande jaren? Golfen ofzo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:03 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |