SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorg
Wat een verdraaiing van de feiten. Timmermans stelde voor om de spreidingswet toe te passen, niet enorm veel vluchtelingen op een lokatie maar verdeeld over het land, dat is geen honderden AZC's bouwen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er ligt ook geen enkel plan van Timmermans om iets te doen aan migratie anders dan de Europese plannen.
Maar wel honderden AZCs bouwen en woningeigenaren een financiële strop omdoen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een verdraaiing van de feiten. Timmermans stelde voor om de spreidingswet toe te passen, niet enorm veel vluchtelingen op een lokatie maar verdeeld over het land, dat is geen honderden AZC's bouwen.
Onzin, elke Gemeente heeft wel wat leegstaande gebouwen waar geen hond in wil, niks bijbouwen. Hier worden ze gestopt in leegstaande bankgebouwen. Ook geen pretje, maar absoluut geen bijbouwen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], hoe denk jij dat die vluchtelingen dan door de spreidingswet gehuisvest worden? Dat is toch echt in AZC's die gebouwd worden/zijn de afgelopen jaren.
Dit is echt onzin voor het gros van de gemeentes, voor een beetje gemeente heb je het al over een paar honderd plekken. Dat gebeurt in nieuw te bouwen AZC's, niet in bestaande bouw. Misschien dat je op Terschelling wegkomt met een leegstaand bankgebouw, maar dat is niet de realiteit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Onzin, elke Gemeente heeft wel wat leegstaande gebouwen waar geen hond in wil, niks bijbouwen. Hier worden ze gestopt in leegstaande bankgebouwen. Ook geen pretje, maar absoluut geen bijbouwen.
Dat er geen samenwerking met Timmermans gaat komen lijkt me duidelijk. Heel vervelend voor Dilan, maar er gaat geen samenwerking komen tussen haar en wie dan ook, aangezien zij er na de verkiezingen meteen uitgetrapt zal worden.quote:
Echt niet, vertel mij waar er afgelopen decennia voor alleen het doel vluchtelingen opvangen nieuwbouw is, nergens. Hier oa een failliete manege.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is echt onzin voor het gros van de gemeentes, voor een beetje gemeente heb je het al over een paar honderd plekken. Dat gebeurt in nieuw te bouwen AZC's, niet in bestaande bouw.
Totaal irrelevant wat ze daarover zegt. Na de verkiezingen is ze toch weg en zien we wel wie er komt. Wellicht eentje die wel politiek kan bedrijven, zich met de VVD netjes in de wachtkamer situeert na de verkiezingsnederlaag en desgevraagd meedoet aan de formatie als het zover is.quote:
Alle kopstukken op die lijst lijken me nogal van de lijn Yesilgozquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Totaal irrelevant wat ze daarover zegt. Na de verkiezingen is ze toch weg en zien we wel wie er komt. Wellicht eentje die wel politiek kan bedrijven, zich met de VVD netjes in de wachtkamer situeert na de verkiezingsnederlaag en desgevraagd meedoet aan de formatie als het zover is.
Mag ik dat zeggen, ja, ik mag dat zeggen, veel VVD-ers zijn dom.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef TheVulture het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)inister-bij-nexperia
Het Karremans-gevoel krijgt ook een nieuw leven ingeblazen
De huidige 'kopstukken' bij de VVD zie ik dan ook niet echt als goede opvolgers. Heinen, Karremans, Brekelmans? Dat is toch ook niks. Er moet een fris iemand opstaan willen ze niet ook na de volgende verkiezingen in de marge verdwijnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle kopstukken op die lijst lijken me nogal van de lijn Yesilgoz
Even de Duitsers de graftyfus instorten. Dat zal ze leren van wat ze ons 85 jaar geleden hebben geflikt!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:14 schreef TheVulture het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)inister-bij-nexperia
Het Karremans-gevoel krijgt ook een nieuw leven ingeblazen
Het zal in eerste instantie toch van die lijst af moeten komen als bijv. fractievoorzitter.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De huidige 'kopstukken' bij de VVD zie ik dan ook niet echt als goede opvolgers. Heinen, Karremans, Brekelmans? Dat is toch ook niks. Er moet een fris iemand opstaan willen ze niet ook na de volgende verkiezingen in de marge verdwijnen.
Jep, klopt zeker. Wellicht zit er eentje die zich bij Dilan omhoog gelikt heeft en als ze weg is een frissere koers gaat varen. Ik ben er alleen bang voor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal in eerste instantie toch van die lijst af moeten komen als bijv. fractievoorzitter.
Als je dan toch een liberale partij wil hebben die ook economisch slim nadenkt, moet je toch D66 gaan stemmen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal in eerste instantie toch van die lijst af moeten komen als bijv. fractievoorzitter.
Letterlijk zijn eigen woorden tijdens de algemene beschouwingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een verdraaiing van de feiten. Timmermans stelde voor om de spreidingswet toe te passen, niet enorm veel vluchtelingen op een lokatie maar verdeeld over het land, dat is geen honderden AZC's bouwen.
Dat zei hij niet, hij zei dan maken we ipv 100 met 3000 vluchtelingen er 300 met minder vluchtelingen, niks nieuwbouw.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Letterlijk zijn eigen woorden tijdens de algemene beschouwingen.
Je hoeft mij niet te overtuigenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je dan toch een liberale partij wil hebben die ook economisch slim nadenkt, moet je toch D66 gaan stemmen.
Alle AZCs hier in de regio Twente zijn oude gebouwen met een nieuwe bestemming. Er is nog nooit wat nieuws bijgebouwd. Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is echt onzin voor het gros van de gemeentes, voor een beetje gemeente heb je het al over een paar honderd plekken. Dat gebeurt in nieuw te bouwen AZC's, niet in bestaande bouw. Misschien dat je op Terschelling wegkomt met een leegstaand bankgebouw, maar dat is niet de realiteit.
Zou het meest logisch zijn. Rob vond ik vrij sterk. Dilan was tragisch. Frans was Frans, dus met momenten goed en momenten denk je echt..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Straks de nieuwe Ipsos/Peiling bij Pauw&De Wit, waarbij er een opvallende verschuiving wordt aangekondigd. Het zal wel het Jetten of Bontenbal-effect zijn van het RTL-debat denk ik zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |