Ik dacht eerst dat het satire was, vooral toen ze begon met “mijn relatie van bijna 4 jaar is voorbij”, inclusief overdreven huilfilmpjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:26 schreef QuintyQ het volgende:
Die jank post van Joan Pronk is ook weer te cringe voor woorden. Evenals de lovende reacties eronder.
Jezelf ook meerdere keren huilend filmen. Toch bijzonder leeg leven dat ‘bekend’ zijn, dat je zelfs je kwetsbaarste emoties (als het echt is vraag ik me af als je nog zin hebt een camera ervoor te positioneren) als content ziet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:26 schreef QuintyQ het volgende:
Die jank post van Joan Pronk is ook weer te cringe voor woorden. Evenals de lovende reacties eronder.
Ik zie zelf niet waarom het perse knap is om dat vol te houden, omdat er duizenden huishoudens nog altijd zo in elkaar zitten. Zeker in kringen waar men wat lager is opgeleid gaat het er zo aan toe. Gewoon nuchter, niks mis mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:32 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik wilde reageren op de buurvrouw maar het lukt niet te quoten naar dit deel, sorry.
Ik bedoel dat ik in haar manier van het runnen van haar gezin en huishouden veel herken van vroeger. Dan doel ik op de kijk op het gezin, de manier van omgaan met dingen in het gezin, een bepaalde kneuterigheid. Misschien kan ik het niet goed uitleggen maar het voelt alsof een gezin uit de jaren 80/90 in 2025 is gezet bij wijze van... en dat vind ik knap om vol te houden;-)
Ik vind het ook heel dubbel want ze verwijt haar ouders van alles, maar blijft enorm hangen aan een omgeving uit die periode. Ook staat die manier van omgaan met zaken haaks op het flu flu leven online....
Huisvrouw zijn vind ik niet bijzonder knap nee, ik heb zelf ook meer dan gemiddeld veel kinderen en het managen van dat huishouden kan soms best bij periodes best intensief zijn.... AM is ook geen 30 meer
Er is maar één de dupe en dat is haar kind. Maar dat is de hype toch tegenwoordig? Lekker (snel) aan kinderen beginnen maar ondertussen gaan 9 van de 10 koppels binnen een mum van tijd uit elkaar… Sarah Liebregts, Elianne (van Thomas berge) zijn daar ook een voorbeeld van en zo zijn er nog veel meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:26 schreef QuintyQ het volgende:
Ze kan toch niet bij de huisarts komen, het waait, de bakfiets fietst kennelijk niet, Dion moet werken, ze heeft een kind.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:15 schreef LALAA het volgende:
Blijkbaar kost het Sanneke teveel moeite om zelf contact met haar huisarts op te nemen. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat haar suiker nooit meer is gecontroleerd na haar zwangerschap, maar dat ze niks van haar huisarts heeft gehoord. Dan bel je toch gewoon zelf? Of lukt dat niet vanaf het buitengebied? En dan haar volgers om advies vragen hoe ze een dagcurve moet prikken, koekoek.
Niemand had haar verteld dat ze zelf een afspraak kan maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:15 schreef LALAA het volgende:
Blijkbaar kost het Sanneke teveel moeite om zelf contact met haar huisarts op te nemen. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat haar suiker nooit meer is gecontroleerd na haar zwangerschap, maar dat ze niks van haar huisarts heeft gehoord. Dan bel je toch gewoon zelf? Of lukt dat niet vanaf het buitengebied? En dan haar volgers om advies vragen hoe ze een dagcurve moet prikken, koekoek.
Het moet niet gekker worden toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:15 schreef LALAA het volgende:
Ik vind het echt een toneelstukje voor op Insta, en daarmee kan ik het niet vergelijken met de kneuterigheid van de jaren 80/90.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:32 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik wilde reageren op de buurvrouw maar het lukt niet te quoten naar dit deel, sorry.
Ik bedoel dat ik in haar manier van het runnen van haar gezin en huishouden veel herken van vroeger. Dan doel ik op de kijk op het gezin, de manier van omgaan met dingen in het gezin, een bepaalde kneuterigheid. Misschien kan ik het niet goed uitleggen maar het voelt alsof een gezin uit de jaren 80/90 in 2025 is gezet bij wijze van... en dat vind ik knap om vol te houden;-)
Ik vind het ook heel dubbel want ze verwijt haar ouders van alles, maar blijft enorm hangen aan een omgeving uit die periode. Ook staat die manier van omgaan met zaken haaks op het flu flu leven online....
Huisvrouw zijn vind ik niet bijzonder knap nee, ik heb zelf ook meer dan gemiddeld veel kinderen en het managen van dat huishouden kan soms best bij periodes best intensief zijn.... AM is ook geen 30 meer
Vond die ook weer bijzonder "ik vraag dan welk werk ze later willen doen" alsof een kleuter dit wel al weet... ze werkt zelf niet eens dus echt voorbeeld naar haar vraag geeft ze ook niet 🤷quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Hopelijk gaat Debbie ook op zoek naar een beter huisje voor de katten😔
Wat zou Debbie vroeger zelf hebben geantwoord op de vraag wat ze later zou willen worden of wat voor werk ze later zou willen doen?
Lekker interessant doen ook over een vriendenboekje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Hopelijk gaat Debbie ook op zoek naar een beter huisje voor de katten😔
Wat zou Debbie vroeger zelf hebben geantwoord op de vraag wat ze later zou willen worden of wat voor werk ze later zou willen doen?
Echt onvoorstelbaar hoe zij in het leven staat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:15 schreef LALAA het volgende:
Ik ben 37 en ik weet nog altijd niet wat ik wil worden (werk nog steeds bij mijn bijbaantjequote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vond die ook weer bijzonder "ik vraag dan welk werk ze later willen doen" alsof een kleuter dit wel al weet... ze werkt zelf niet eens dus echt voorbeeld naar haar vraag geeft ze ook niet 🤷
Mijn kinderen wilde op die leeftijd ook van alles worden van astronaut tot straaljager , haai, octopus 👌 helemaal prima
Volgens mij doodnormaal
Wat verwacht ze? Dat een 5 jarige zegt "hersen chirurg"
Bijna 50 en mijn hobby is mijn werk... 😂 (gelukkig levert het een zakcentje op...)quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben 37 en ik weet nog altijd niet wat ik wil worden (werk nog steeds bij mijn bijbaantje).
‘Gelukkig’, zou ik inmiddels denk ik invullen.
Ik kan er ook echt niet naar kijken of naar luisteren. Brrr.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:52 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zit nu even die podcast van Michelle en Iris te luisteren via youtube, maar wat een verschrikking! De een is nog erger dan de ander
Maar heeft ze een glucosemeter dan? Zelf? Of gebruikt ze die van haar moeder ofzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:00 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Mocht Sanne hier meelezen: uurtje ná de appelbeignet prikken 😉
Géén idee! Ze heeft wel een schriftje liggen op de foto met "my diabetic logbook"quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar heeft ze een glucosemeter dan? Zelf? Of gebruikt ze die van haar moeder ofzo?
Ik snap dat ook niet. Je ziet toch wel dat zo’n lade vies is? Sterker nog als je ziet dat er in een vak van zo’n lade kruimels o.i.d. liggen kan je dat vak even leeghalen en schoonmaken. Hoef je niet eens de hele lade te doen maar blijft het gewoon netjes en schoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:06 schreef Clavis het volgende:
Zou Milou zo’n bestekla echt maar 1 keer per jaar schoonmaken? Hoe kunnen sommige dingen zo ranzig zijn als je gewoon hele dagen thuis bent? Ik ben echt niet zó enorm schoon maar ik zie dingen bij haar die ik echt ranzig vind.
Maar wanneer mag ze dan de chips eten?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:00 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Mocht Sanne hier meelezen: uurtje ná de appelbeignet prikken 😉
2 uur na de appelbeignet, uurtje wachten en weer prikken. Overigens wel maar 1 zak 😜quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:19 schreef LALAA het volgende:
[..]
Maar wanneer mag ze dan de chips eten?
Onee in chips zit geen suiker dus ze mag beide zakken opeten...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:23 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
2 uur na de appelbeignet, uurtje wachten en weer prikken. Overigens wel maar 1 zak 😜
Maar wel veel koolhydraten en die hebben invloed op je bloedsuikerspiegel.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:25 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Onee in chips zit geen suiker dus ze mag beide zakken opeten...
Daar snap je toch niks van? In klompen naar het boekenbal, in tuinbroek en kistjes een lezing geven maar nu vraagt ze zich af of deze broek wel kan??quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:04 schreef Rimboequeen het volgende:
AM vraagt zich af of ze wel in een spijkerbroek met gaten naar de drukker kan.....jij wel hoor AM, vergeet je klompen niet.
Hahaha, ze trekt zich niks aan van wat anderen denken, gaat ook nog op die klompen naar een uitvaart, maar gaat nu vragen of die broek wel kan. Wat een grap.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar snap je toch niks van? In klompen naar het boekenbal, in tuinbroek en kistjes een lezing geven maar nu vraagt ze zich af of deze broek wel kan??
Wat een berg kleding ook en er dan niks weg willen doen, want misschien nog een baby en ook leuk voor eventuele kleinkinderen om wat te bewaren. De kast puilt uit, die hele caravan puilt uit, en ze blijven maar kopen kopen kopen. Echt sommige mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Tja... ik blijf mezelf over Sanneke verbazen en ik hoop alleen maar dat ze zichzelf eens bij de lurven pakt en eens iets gaat doen, in plaats van altijd in die afwachtende modus te blijven zitten/liggen. Ze heeft een zoontje dat straks ook dingen wilt ondernemen en naar school gaat. Er komt een moment dat ze met wat ze nu doet (niks) niet wegkomt. En dat begint al vrij snel als hij kan lopen en praten. Kom op. Doe het voor je kind waar je een verantwoordelijkheid over hebt!
Daarbij heb ik ook echt mijn mening over mensen die hun bed zo achterlaten... maak gewoon je bed op! Nog geen 1 minuut moeite. Altijd als ze haar slaapkamer filmt ligt dat bed er zo bij... overal zooi ook altijd. Ik snap dit niet als je de hele dag thuis bent.
Het is wel een bijzondere gave om zoveel woorden uit te braken en totaal niets te zeggen. En dat mensen dan ook nog reageerden dat ze het zo mooi omschrijft. Maar wat omschrijft ze?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:42 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte B kan schrijven met veeeel worden zonder iets te zeggen
Afgelopen zomer zat ze er ook helemaal door en was ze zó aan vakantie toe. Zij heeft gewoon écht altijd wat te zeuren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze voelde zich neerslachtig na de bevalling, en denkt dat de sombere en donkere dagen daarbij niet hebben geholpen.
Maar er zijn toch ook veel móóie dagen in de winter? Sowieso (droge) dagen dat je er op uit kan, een frisse neus kan halen, even een blokje om kan doen?
Je foto's voor alle promotie en media in die bewuste (niet zo mooie) spijkerbroek laten maken en je dit afvragen. Ik krijg steeds vaker de indruk dat ze ter plekke iets verzint om maar story's te kunnen maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar snap je toch niks van? In klompen naar het boekenbal, in tuinbroek en kistjes een lezing geven maar nu vraagt ze zich af of deze broek wel kan??
Waarom vraagt iemand die zegt dat ze haar eigen keuzes maakt zichzelf dit überhaupt af? Alsof iemand daar kijkt naar wat ze aangeeft. Die vinden het gewoon leuk dat ze er is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:44 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Je foto's voor alle promotie en media in die bewuste (niet zo mooie) spijkerbroek laten maken en je dit afvragen. Ik krijg steeds vaker de indruk dat ze ter plekke iets verzint om maar story's te kunnen maken.
Wat schrijft ze? Ik kan alleen anoniem kijken en zie daar niets daar over behalve een foto van haar in haar top/bh en een ‘ik ben sterk’ arm?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:27 schreef TantePien1990 het volgende:
Owww ik word heel naar van de story van DBM.
Ik ben zelf ook stevig, en ben niet van mening dat je je compleet moet verstoppen. Maar dit… dit kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |