abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219028084
AM vraagt zich af of ze wel in een spijkerbroek met gaten naar de drukker kan.....jij wel hoor AM, vergeet je klompen niet.
pi_219028087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:00 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Mocht Sanne hier meelezen: uurtje ná de appelbeignet prikken 😉
Maar heeft ze een glucosemeter dan? Zelf? Of gebruikt ze die van haar moeder ofzo?
pi_219028093
Zou Milou zo’n bestekla echt maar 1 keer per jaar schoonmaken? Hoe kunnen sommige dingen zo ranzig zijn als je gewoon hele dagen thuis bent? Ik ben echt niet zó enorm schoon maar ik zie dingen bij haar die ik echt ranzig vind.
pi_219028265
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar heeft ze een glucosemeter dan? Zelf? Of gebruikt ze die van haar moeder ofzo?
Géén idee! Ze heeft wel een schriftje liggen op de foto met "my diabetic logbook"
pi_219028269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:06 schreef Clavis het volgende:
Zou Milou zo’n bestekla echt maar 1 keer per jaar schoonmaken? Hoe kunnen sommige dingen zo ranzig zijn als je gewoon hele dagen thuis bent? Ik ben echt niet zó enorm schoon maar ik zie dingen bij haar die ik echt ranzig vind.
Ik snap dat ook niet. Je ziet toch wel dat zo’n lade vies is? Sterker nog als je ziet dat er in een vak van zo’n lade kruimels o.i.d. liggen kan je dat vak even leeghalen en schoonmaken. Hoef je niet eens de hele lade te doen maar blijft het gewoon netjes en schoon.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 13:19:03 #31
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219028278
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:00 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Mocht Sanne hier meelezen: uurtje ná de appelbeignet prikken 😉
Maar wanneer mag ze dan de chips eten?
pi_219028323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:19 schreef LALAA het volgende:

[..]
Maar wanneer mag ze dan de chips eten?
2 uur na de appelbeignet, uurtje wachten en weer prikken. Overigens wel maar 1 zak 😜
pi_219028348
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:23 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
2 uur na de appelbeignet, uurtje wachten en weer prikken. Overigens wel maar 1 zak 😜
Onee in chips zit geen suiker dus ze mag beide zakken opeten...
pi_219028370
Jemig Sanneke is toch ook te dom voor woorden hè 🤦‍♀️ Als je klachten hebt bel je je huisarts en laat een professional er naar kijken ipv zelf aanrommelen. Straks weer janken dat niemand dat haar verteld heeft en dat de huisarts zelf niet gebeld heeft 🙄 Snap wel dat ze altijd thuis op de bank ligt, ik zou ook moe worden van mezelf 😆
pi_219028433
De huisarts wil toch vast naar Sanneke toekomen. Als Dion vast de deur open laat staan, hoeft ze niet eens van de bank af om de deur open te doen voor de beste man/ vrouw.
pi_219028458
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:25 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Onee in chips zit geen suiker dus ze mag beide zakken opeten...
Maar wel veel koolhydraten en die hebben invloed op je bloedsuikerspiegel.
Maar dat zal ook wel niemand haar verteld hebben.
pi_219028501
Lotte B kan schrijven met veeeel worden zonder iets te zeggen
pi_219028574
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:04 schreef Rimboequeen het volgende:
AM vraagt zich af of ze wel in een spijkerbroek met gaten naar de drukker kan.....jij wel hoor AM, vergeet je klompen niet.
Daar snap je toch niks van? In klompen naar het boekenbal, in tuinbroek en kistjes een lezing geven maar nu vraagt ze zich af of deze broek wel kan??
pi_219028602
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Daar snap je toch niks van? In klompen naar het boekenbal, in tuinbroek en kistjes een lezing geven maar nu vraagt ze zich af of deze broek wel kan??
Hahaha, ze trekt zich niks aan van wat anderen denken, gaat ook nog op die klompen naar een uitvaart, maar gaat nu vragen of die broek wel kan. Wat een grap.
pi_219028603
Tja... ik blijf mezelf over Sanneke verbazen en ik hoop alleen maar dat ze zichzelf eens bij de lurven pakt en eens iets gaat doen, in plaats van altijd in die afwachtende modus te blijven zitten/liggen. Ze heeft een zoontje dat straks ook dingen wilt ondernemen en naar school gaat. Er komt een moment dat ze met wat ze nu doet (niks) niet wegkomt. En dat begint al vrij snel als hij kan lopen en praten. Kom op. Doe het voor je kind waar je een verantwoordelijkheid over hebt!

Daarbij heb ik ook echt mijn mening over mensen die hun bed zo achterlaten... maak gewoon je bed op! Nog geen 1 minuut moeite. Altijd als ze haar slaapkamer filmt ligt dat bed er zo bij... overal zooi ook altijd. Ik snap dit niet als je de hele dag thuis bent.
pi_219028626
En ze heeft heel veel zomerkleding maat 74 uit de kast gehaald.

Maar dat heel veel heeft ze toch zelf gekocht? Hoeveel kleding heb je nodig voordat je een was draait?
pi_219028630
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 14:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Tja... ik blijf mezelf over Sanneke verbazen en ik hoop alleen maar dat ze zichzelf eens bij de lurven pakt en eens iets gaat doen, in plaats van altijd in die afwachtende modus te blijven zitten/liggen. Ze heeft een zoontje dat straks ook dingen wilt ondernemen en naar school gaat. Er komt een moment dat ze met wat ze nu doet (niks) niet wegkomt. En dat begint al vrij snel als hij kan lopen en praten. Kom op. Doe het voor je kind waar je een verantwoordelijkheid over hebt!

Daarbij heb ik ook echt mijn mening over mensen die hun bed zo achterlaten... maak gewoon je bed op! Nog geen 1 minuut moeite. Altijd als ze haar slaapkamer filmt ligt dat bed er zo bij... overal zooi ook altijd. Ik snap dit niet als je de hele dag thuis bent.
Wat een berg kleding ook en er dan niks weg willen doen, want misschien nog een baby en ook leuk voor eventuele kleinkinderen om wat te bewaren. De kast puilt uit, die hele caravan puilt uit, en ze blijven maar kopen kopen kopen. Echt sommige mensen.
pi_219028640
En ze voelde zich neerslachtig na de bevalling, en denkt dat de sombere en donkere dagen daarbij niet hebben geholpen.

Maar er zijn toch ook veel móóie dagen in de winter? Sowieso (droge) dagen dat je er op uit kan, een frisse neus kan halen, even een blokje om kan doen?
pi_219028714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:42 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte B kan schrijven met veeeel worden zonder iets te zeggen
Het is wel een bijzondere gave om zoveel woorden uit te braken en totaal niets te zeggen. En dat mensen dan ook nog reageerden dat ze het zo mooi omschrijft. Maar wat omschrijft ze?
Als ik haar teksten lees krijg ik altijd neiging om dit soort teksten te gaan imiteren (ik zal het jullie besparen).
pi_219028717
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 14:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze voelde zich neerslachtig na de bevalling, en denkt dat de sombere en donkere dagen daarbij niet hebben geholpen.

Maar er zijn toch ook veel móóie dagen in de winter? Sowieso (droge) dagen dat je er op uit kan, een frisse neus kan halen, even een blokje om kan doen?
Afgelopen zomer zat ze er ook helemaal door en was ze zó aan vakantie toe. Zij heeft gewoon écht altijd wat te zeuren.
pi_219028738
Owww ik word heel naar van de story van DBM.
Ik ben zelf ook stevig, en ben niet van mening dat je je compleet moet verstoppen. Maar dit… dit kan niet hoor.

Uiteraard moest flap weer bloedprikken en de uitslag zal wel negatief zijn, en zal moeke er wel een biopt door heen duwen.
Toch bijzonder hoe anders huisartsen zijn. Ik ben meermaals gecheckt op coeliakie omdat ik veel klachten heb, en het in de familie zit. Biopt is hier nooit geopperd.
pi_219028833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Je foto's voor alle promotie en media in die bewuste (niet zo mooie) spijkerbroek laten maken en je dit afvragen. Ik krijg steeds vaker de indruk dat ze ter plekke iets verzint om maar story's te kunnen maken.
pi_219028857
Waarom creëren we sneeuwvlokjes door de cijfers pas na 17u te publiceren? Is toch juist handig, zodat kinderen niet de hele dag op hun mobiel (zogenaamd) magister aan t checken zijn?

Ik heb geen kinderen op de middelbare school, maar ik zie de link naar sneeuwvlokjes niet. Denk eerder dat dat conflictvermijdende gedrag van haar zorgt voor sneeuwvlokjes.
pi_219028869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 14:44 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Je foto's voor alle promotie en media in die bewuste (niet zo mooie) spijkerbroek laten maken en je dit afvragen. Ik krijg steeds vaker de indruk dat ze ter plekke iets verzint om maar story's te kunnen maken.
Waarom vraagt iemand die zegt dat ze haar eigen keuzes maakt zichzelf dit überhaupt af? Alsof iemand daar kijkt naar wat ze aangeeft. Die vinden het gewoon leuk dat ze er is.
pi_219028878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 14:27 schreef TantePien1990 het volgende:
Owww ik word heel naar van de story van DBM.
Ik ben zelf ook stevig, en ben niet van mening dat je je compleet moet verstoppen. Maar dit… dit kan niet
Wat schrijft ze? Ik kan alleen anoniem kijken en zie daar niets daar over behalve een foto van haar in haar top/bh en een ‘ik ben sterk’ arm?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')