Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij had 'non-stop dates' en relaties. En die relaties waren al een 'relatie' binnen 2 dates. Klinkt stabiel...not. En ineens is de wereld verandert, en beseffen mannen dat ze vrouwen niét op een voetstuk hoeven plaatsen, en ze ook wat te willen en te wensen mogen hebben, in plaats van blij zijn dat ze dezelfde lucht mogen inademen.
En jij wordt nu geconfronteerd met dat de aanpak die voor jou makkelijk was niet meer werkt. En dat trek je niet.
Ik denk niet dat jij aanbeden werd, want van wat ik lees valt er bitter weinig te aanbidden. Maar als jij 'non-stop' dates had en je had ook vaak al binnen 2 dates een 'relatie', dan lag de lat niet al te hoog voor jou. Maar voor die mannen ook niet, want jij was al snel goed genoeg maar hey, ze hadden beet, dus vooral niet laten gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom jij denkt dat ik aanbeden werd door die mannen. In alle relaties investeerde ik 3x meer dan de man. Ik reisde, verhuisde, betaalde, maakte hun huis schoon, regelde zaken etc. Mijn laatste ex wilde niet eens een samenlevingscontract maar eiste wel 1000 aan borg. Dat is ook de reden waarom mijn eisen nu hoger zijn.
Nee, want toen wilden zij meteen een relatie en waren er geen anderen. Ik kon na een maabd intrekken bij een ex en vakanties etc werden betaald. Maar sinds dating apps ben ik degene die meer investeert. En ookal wilden die wel meteen ook een relatie, was ik ineens aan het rennen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij aanbeden werd, want van wat ik lees valt er bitter weinig te aanbidden. Maar als jij 'non-stop' dates had en je had ook vaak al binnen 2 dates een 'relatie', dan lag de lat niet al te hoog voor jou. Maar voor die mannen ook niet, want jij was al snel goed genoeg maar hey, ze hadden beet, dus vooral niet laten gaan.
En vervolgens liet jij je investering (volgens je eigen zeggen) niet afhangen van de investering die de man deed, maar ging je full on, want jij investeerde volgens eigen zeggen 3x meer. Jij reisde, jij verhuisde, jij betaalde, jij deed x, jij deed y. Terwijl je van de andere kant nauwelijks iets terug kreeg, en tóch bleef je dat doen. Dus wat je deed was min of meer overselling. Alsof je wat wilde compenseren.
Nu (lees: meer dan een jaar geleden blijkbaar) doe je dat nog steeds. En dan kom je er achter dat de mannen waar je nu mee matcht hun opties open houden. Dat stoort je. Jij wil iemand die direct all-in gaat, wat jij destijds ook deed, maar wat je niet terug kreeg.
En je wil het nu nog steeds, wat je nog steeds niet terug krijgt. Je doet effectief gewoon hetzelfde, met ook hetzelfde resultaat.
Zij wilden METEEN een relatie én er waren geen anderen? En dat zie jij niet als een enorme rode vlag? Vakanties werden betaald....door hem? Dus toen er voor jou dingen betaald werden was dat prima voor jou. Maar als jij meer moet investeren is dat niét prima?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:46 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, want toen wilden zij meteen een relatie en waren er geen anderen. Ik kon na een maabd intrekken bij een ex en vakanties etc werden betaald. Maar sinds dating apps ben ik degene die meer investeert. En ookal wilden die wel meteen ook een relatie, was ik ineens aan het rennen.
Al mijn exen voor apps waren knap, academisch opgeleid, succesvol in hun carriere of uit rijke families. Na de apps wel enkelen zoals dat gedate, maar dan zat er altijd een addertje. Exen, verslaving, mentale problemen, leugens. Maar dan ging ik weer de apps op en had binnen een maand weer beet. Nu lukt het niet.
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:05 schreef Ansa het volgende:
Ben ik de enige die het respectloos vindt? Ik bedoel hiermee niet, dat je na een match al meteen je apps verwijderd. Of dat je de eerste persoon die je spreekt ten huwelijk vraagt. Nee. Ik bedoel dat ik filter vooraf en tijdens een date, en als ik iemand nogmaals wil zien, ik de rest pauzeer. Dit betekent ook dat als ik twijfel ik de date afkap en netjes afwijs. En niet hem aan het lijntje houd, door hoepels laat springen, terwijl ik al swipe om zijn vervanger te vinden.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je wekenlang 24/7 appt, hele dagen samen doorbrengt, maar dan toch tegen iemand zegt dat je " niet wil inzoomen op de eerste persoon waar je van aan gaat". Komt op mij over als narcisme, alsof deze persoon degene is die mijn waarde denkt te bepalen, een soort Romeinse keizer die in de arena bepaalt wie doorgaat en wie niet.
Al waren die keizers vaak ook gek en machtsbelust...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk dat iemand binnen mijn familie en sociale kringen past. Hoogopgeleid en minimaal modaal, anders moet ik hem onderhouden.
Sociaal en aardig is een basishouding, niet iets wat er voor mij zorgt dat ik je wil daten. Iedereen dient beleefd en vriendelijk te zijn.
Ik wilde ook meteen een relatie. We kenden elkaar al van de master. Ik trok in omdat ik toen nog thuiswoonde. Zijn ouders waren rijk en hij had een afbetaald grachtenpand. Het ging uit omdat hij leefde als een oude man en slechte hygiene had. Daardoor was ik niet meer tot hem aangetrokken. Daarnaast had ik CPTSS en hadden we vaak ruzie. Daar heb ik aan gewerkt in therapie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zij wilden METEEN een relatie én er waren geen anderen? En dat zie jij niet als een enorme rode vlag? Vakanties werden betaald....door hem? Dus toen er voor jou dingen betaald werden was dat prima voor jou. Maar als jij meer moet investeren is dat niét prima?
Ja, al je exen waren allemaal geweldig....en toch gingen die relaties voorbij, dus was het voor een van jullie beiden toch niet zó geweldig. Mentale problemen zijn een issue voor jou ja? Maar van wat ik begrijp heb jij ook nogal wat mentale problemen, maar dat mag voor zo'n man geen probleem zijn?
Hoezo nu? Je laatste date was toch van een jaar geleden? Of ben je het sindsdien weer aan het proberen en het lukt niet? Nou, als hoe je daar bent ook maar iéts in de richting is van hoe je hier bent dan snap ik dat wel. Ik snap ook wel dat je gaat zeggen dat dat niet zo is, maar dan ben je óf daar een toneelstukje aan het opvoeren, óf hier. Hoe dan ook, mannen hebben 'nu' dus geen trek in je. Ze roepen niet direct kom maar bij mij wonen en ik betaal de vakanties wel. Dus ze zijn of slimmer geworden en doen dat soort dingen standaard niet, óf ze ruiken iets aan je.
Hoe dan ook, dat het niet meer lukt heeft maar 1 gemeenschappelijke factor, en dat ben jij. Wat niks nieuws is voor je want je hebt dit verhaaltje al heel vaak afgedraaid, maar je blijft het maar doen, dus blijkbaar helpt het niks, óf wat je nu krijgt 'helpt' wel, wat me vooral zorgen baart over hoe je dan bent als je deze uitlaatklep niet hebt, maar stabiel is het in ieder geval zeer zeker niet dan.
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.
Gezien de reacties die je schrijft, kom je mijns inziens zeer geforceerd en gefrusteerd over. De mannen die je date uit jouw 'league'. Zijn vaak de mannen die veel date ervaring hebben, met veel date opties en mogelijkheden, en die hebben vaak gelijk door dat er wat speelt.
Aangezien je stelt dat je voor corona wel succes hebt gehad zou ik als ik jou was eens kijken of hier de kruks niet zit. Eens te meer omdat je aangeeft dat bepaalde date ervaring behoorlijk 'diep' zit en je reeds bekend bent met PTSS.
Fout.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:13 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Je stelt zeer, zeer hoge eisen aan een partner naar mijn mening. En jij biedt: Althans je stelt dat je zelf 'hoogbegaafd' bent, hebt 'complexe PTSS', hebt in de 'ziektewet' gezeten, bent 'liever alleen dan settlen', 'wil iemand die ook hoogbegaafd is' en hij mag 'geen kinderen' hebben. En dat is slechts een greep uit jouw eisenpakket.
Gezien de reacties die je schrijft, kom je mijns inziens zeer geforceerd en gefrusteerd over. De mannen die je date uit jouw 'league'. Zijn vaak de mannen die veel date ervaring hebben, met veel date opties en mogelijkheden, en die hebben vaak gelijk door dat er wat speelt.
Aangezien je stelt dat je voor corona wel succes hebt gehad zou ik als ik jou was eens kijken of hier de kruks niet zit. Eens te meer omdat je aangeeft dat bepaalde date ervaring behoorlijk 'diep' zit en je reeds bekend bent met PTSS.
Beste Ansa,quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Fout.
Veel mannen hebben issues en weigeren in therapie te gaan.
Je vergeet krullen, Westers en kinderloosquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.
Mannen die willen neuken zijn er genoeg maar neuken is niet een relatie. Als je de mannen die willen batsen telt als interesse hebben in jou als persoon, dan maak je een denkfout, maar als je dat maar vaak genoeg krijgt, dan ga je denken dat alle mannen 'interesse' in je hebben, in plaats van interesse in seks.
Nou, dan heb je dus nog een heel klein groepje over, en van dat hele kleine groepje dat jouw goedkeuring wél kan wegdragen moet je dan ook nog iemand vinden die jou omgekeerd ook interessant vindt voor een relatie. Maar dat zijn dan wel de mannen die genoeg in de melk te brokkelen hebben (= de prijs zijn) en dus zelf ook genoeg opties hebben, maar ook eisen kúnnen hebben.
En die krijgen dan te maken met TS, die vooral heel kwaad en gefrustreerd is, en hoe goed ze zelf ook denkt dat ze een toneelstukje kan opvoeren, blijkbaar toch niet want die mannen voelen aan dat er 'iets' is. En dan lukt het niet.
En dan ligt dat volgens TS per definitie aan die mannen.
Je stelt helemaal niks voor joh, paar jaar na je dood is iedereen je vergeten, net als die kraker. Nederigheid zou ieder mens sieren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:47 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik eis wat ik kom brengen. Niets meer, niet minder. Waarom zou een verslaafde kraker recht hebben op iemand zoals ik bijvoorbeeld?
Nee, dat valt toch gewoon netjes onder 'alle andere eisen'?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je vergeet krullen, Westers en kinderloos
En ook nog geen recht op haar hebben he??quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je stelt helemaal niks voor joh, paar jaar na je dood is iedereen je vergeten, net als die kraker. Nederigheid zou ieder mens sieren.
Er blijven er maar heel weinig over dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat valt toch gewoon netjes onder 'alle andere eisen'?Maar inderdaad, geen 'crotch goblins'. Dat was ook nog een belangrijke kan ik me nog wel herinneren ja.
Ik heb geen casual seks. Ik heb het over relaties.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dit is exact waarom dat mannen (ook) de prijs (kunnen) zijn. Als je alle mannen neemt, en je haalt daar alle homo's (in dit geval) uit, en ook alle laagopgeleiden, en alle met eventuele psychische uitdagingen, en moet ook hoogbegaafd zijn, en moet ook minimaal modaal verdienen en dan nog alle andere eisen, dan blijft er nog maar een heel klein groepje over uiteindelijk.
Mannen die willen neuken zijn er genoeg maar neuken is niet een relatie. Als je de mannen die willen batsen telt als interesse hebben in jou als persoon, dan maak je een denkfout, maar als je dat maar vaak genoeg krijgt, dan ga je denken dat alle mannen 'interesse' in je hebben, in plaats van interesse in seks.
Nou, dan heb je dus nog een heel klein groepje over, en van dat hele kleine groepje dat jouw goedkeuring wél kan wegdragen moet je dan ook nog iemand vinden die jou omgekeerd ook interessant vindt voor een relatie. Maar dat zijn dan wel de mannen die genoeg in de melk te brokkelen hebben (= de prijs zijn) en dus zelf ook genoeg opties hebben, maar ook eisen kúnnen hebben.
En die krijgen dan te maken met TS, die vooral heel kwaad en gefrustreerd is, en hoe goed ze zelf ook denkt dat ze een toneelstukje kan opvoeren, blijkbaar toch niet want die mannen voelen aan dat er 'iets' is. En dan lukt het niet.
En dan ligt dat volgens TS per definitie aan die mannen.
Dat is dus wat ik zeg. Er blijven er heel erg weinig over, dus eigenlijk is die man dan 'de prijs' he. Maar de mannen die in die categorie vallen hebben ook wat te willen, en dan valt TS al snel af, en dat steekt TS.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er blijven er maar heel weinig over dan.
En die moeten ook nog maar net zin hebben in haar
Ja. I know. Maar schijnbaar had jij binnen 2 dates al een 'relatie'. Dat is dus geen 'relatie'.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb geen casual seks. Ik heb het over relaties.
Je doet net alsof ik een miljonair wil in een Vogue-catalogus. Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En ook nog geen recht op haar hebben he??
Uhb nog wel.. niet eens hb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Fout.
Ik heb traumatherapie gehad en heb geen ptss meer. Ik heb een officiele uhb-diagnose. Ik zat inderdaad kort in de ziektewet toen ik therapie had en ben nu stabiel. Veel mannen hebben issues en weigeren in therapie te gaan.
Wel als het 4 jaar duurde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. I know. Maar schijnbaar had jij binnen 2 dates al een 'relatie'. Dat is dus geen 'relatie'.
Uhb is geen Einstein maar een iq rond de 140.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Uhb nog wel.. niet eens hb.
Jammer dat deze gaves niet werken op het gebied van zelfreflectie en gezond verstand
Vind je dit niet een beetje raar??quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik een miljonair wil in een Vogue-catalogus. Ik wil de mannen die ik ontmoet op mijn werk, studie,mannen zoals mijn vader en ooms.
Er zijn tig vrouwen zonder opleiding, bevriend met exen en " male best friends", die schulden hebben, kinderen, verslavingen, niet willen werken, zwaar obees zijn, etc... binnen de kringen van mijn vader is iedereen getrouwd met een gelijke. Denk je echt dat ze omkomen in vrouwen die op hun niveau zitten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg. Er blijven er heel erg weinig over, dus eigenlijk is die man dan 'de prijs' he. Maar de mannen die in die categorie vallen hebben ook wat te willen, en dan valt TS al snel af, en dat steekt TS.
Er is ook niks mis met emoties. Wel met je manier van communiceren en je houding ALS je sympathie en begrip verwacht en ook als je een levenspartner zoekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Emoties zijn normaal. Als jij ze niet hebt raad ik therapie aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |