Theo heeft bindingsangstquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Bij gebrek aan een algemeen BMX-topic: Theootje Bos stopt er al weer mee als bondskootsj
quote:Loena Hendrickx, Nina Pinzarrone en ... Ruben Van Gucht schitteren in nieuwe olympische tenue op de catwalk
Op Brussels Airport heeft het BOIC donderdag de olympische tenue voor de Olympische en Paralympische Winterspelen van begin volgend jaar in het Noord-Italiaanse Milaan en Cortina d’Ampezzo voorgesteld. Het is de eerste keer in ons land dat zo’n evenement georganiseerd wordt voor de Winterspelen.
Snowboardsters Sky Remans en Evy Poppe, en kunstschaatssters Nina Pinzarrone en Loena Hendrickx defileerden samen met voormalige olympiërs Isabelle Pieman, Katrien Pauwels, Jelena Peeters, Wim De Deyne, Elfje Willemsen, Hanne Mariën, Eva Willemarck en Karen Persyn, en para-atleten Jeremie Pregardien en Éléonor Sana.
In het olympisch dorp zullen de Belgen gekleed worden door Peak Sport. Het centraal element is de Embrace, die ook al te zien was op de kledij voor de Spelen van vorig jaar in Parijs. “Die tenue hebben we in de frigo gestoken en daar nu sneeuw aan toegevoegd”, vertelde BOIC-CEO Cédric Van Branteghem.
Ook de mediacampagne ‘Fearless in every move’ werd voorgesteld. Pegassi, alias Sam Huybrecht, de Belgische producer van elektronische muziek, is de muzikale ambassadeur.
Ik zie nu de beelden ook pas ja, dit kan echt niet. Hobbeldebobbelquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar die drempels in een tijdritparcours
Ik ben vanuit m'n werk volledig voor de Nederlandse weginrichting, maar je kan zo toch geen koers meer organiseren.
Zal je zien dat Herregodts een wonderdag heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws: Tarling doet mee aan Chrono des Nations.
Wij feliciteren Pavel Sivakov dan maar alvast met de zege.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:49 schreef franklop het volgende:
UAE rijdt Veneto trouwens zonder Del Toro.
Bittner draait ook een topseizoen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:38 schreef Mani89 het volgende:
Paul Penhoet is een ongekend fenomeen, ik heb de laatste paar seizoenen 73 top 10 sprints geteld waarvan 2 overwinningen. Dit gaat richting Max Kanter proporties.
Van Uden, ja, niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bittner draait ook een topseizoen.
Misschien allemaal op zoek naar een flesje!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Publieke belangstelling in Sittard bij het vertrek viel wat tegen.
Overstekende koeienquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:09 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar chaos in koers. Hayter al gelost, maar waren diverse objecten op de weg en nu koers geneutraliseerd.
Renners willen direct naar het lokale circuit of ze stoppen ermee voor vandaag
Kwamen ze van rechts?quote:
Het altijd egoïstisch en egocentrische Nederlandquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:38 schreef Momo het volgende:
Hebben we dan toch politiemensen nodig zodat mensen niet alsnog het parcours op gaan rijden? Zijn borden met tekst te moeilijk? Mij stoppen ze niet ik ga gewoon!
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:38 schreef Momo het volgende:
Hebben we dan toch politiemensen nodig zodat mensen niet alsnog het parcours op gaan rijden? Zijn borden met tekst te moeilijk? Mij stoppen ze niet ik ga gewoon!
Mensen die in Nederland in een truck rijden moet je per definitie al stenigen. Stukje fragiel ego.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar
[ x ]
En er was ook nog een truck, geen koeien.
Gaaf land.
De Vuelta was nou ook niet echt een succes.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:37 schreef Pistolero het volgende:
Waarom in Nederland het enige land ter wereld waar men geen koersen kan organiseren?
Dan zijn de verkeersregelaars al weggeweest. Ik Stond ook onder aan de 'koning van Spanje ' en daar stonden toch echt verkeersregelaarsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:06 schreef JJ76 het volgende:
Niet wetende dat er koers was is mijn vrouw ook net na incident de berg naar daar liggende camping opgereden. Er stond nergens waarschuwing / afzetting / verkeersregelaars maar boven stond ze ineens tussen stilstaande wielrenners en volgwagens. Dus was toen net gebeurd.
Dit, en er worden wel vaker koersen geannuleerd om uiteenlopende redenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Vuelta was nou ook niet echt een succes.
Maar alsnog niet erg veilig om dan auto's zonder enige waarschuwing omhoog te laten. Temeer ook andere weg de gulperberg op afgesloten is ivm werkzaamheden. Ze stond ineens totaal onwetend tussen auto's en stilstaande boos kijkende wielrenners.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dan zijn de verkeersregelaars al weggeweest. Ik Stond ook onder aan de 'koning van Spanje ' en daar stonden toch echt verkeersregelaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |