jezus wat duurquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.onbuy.com/nl/(...)e-cadeau~p144110935/
ja dat dus, dan maak ik wel gebruik van een eigen rond bakje voor de sausquote:
Zijn vooral de kruiden die het doen toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoveel smaak zit er nou ook weer niet aan kip.
Limburgs Dühvelkesfleisjquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zomedadelijk verse kippenbouillon (kiepensoep) met groene asperges, cantharellen, venkel en wat rare tomaten, zoek alleen nog een naam voor deze soep?
Ja, vrij neutraal verder.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn vooral de kruiden die het doen toch?
Fixedquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Kun je wel lekker mee schelden "nee gij meej oe Keniaanse kutkip"
Super raar, FBBquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik reed gisteren achter een auto die hdp in z'n kenteken had.
moest gelijk aan BMP @:4everblackeyed denken
En oe lesbische moeders, ouwe voornquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Kun je wel lekker mee schelden "nee gij meej oe Keniaanse kutkop"
Gufwlicitertquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En oe lesbische moeders, ouwe voorn
TIENKOEIEquote:
heb je je aluminium hoedje wel op? anders vliegt de 5G er zo weer uitquote:
Naar ghana gaan vrouwen toch voor een chocolade kleurig speeltje?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in Ghana wel de beste kip ever gehad.
Was je daar voor piemel?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in Ghana wel de beste kip ever gehad.
Wel ideaal, die mannen verstaan je toch niet als je de godganse dag over mannen loopt te klagenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar ghana gaan vrouwen toch voor een chocolade kleurig speeltje?
Oei. Vergeten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je je aluminium hoedje wel op? anders vliegt de 5G er zo weer uit
Oma vind ik dan weer te ver gaan.quote:
Even je instellingen checken.quote:
nou zegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oma vind ik dan weer te ver gaan.
Zieke burnquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel ideaal, die mannen verstaan je toch niet als je de godganse dag over mannen loopt te klagen![]()
Ik zie 5G staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even je instellingen checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |