SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ontlurkt speciaal voor jouquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef BE het volgende:
Right... deze topickiller gaat maar slapen.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:16 schreef BE het volgende:
Dus... Sorry, schrok van de LaPo dus een weinig fantasierijke TT.
Maar het verhaal van Marlotte is wel echt BIZAR om nog maar eens te herhalen.Ik vind het echt bizar, maar denk dan als je zo lang en diep in dat verhaal zit dat je het overzicht niet meer hebt en daardoor dat eerder gaat gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk krijgt die dame goed hulp en Annika ook, zoiets gaat je vast niet in de koude kleren zitten.Fake it till you make it...
Hij staat op de NPO site, ik ben hem ook aan het luisteren (maar hij is echt héél lang).quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef Ynske het volgende:
Ik vind dat soort podcasts wel interessant, waar zou je zoiets nog vinden om te luisteren (gratis)?
Ben er nog erg blanco in
De meeste podcasts zijn wel gratis te luisteren hoor. Er zijn er inmiddels al heel wat superinteressante gemaakt. Ik kan wel even in m'n lijstje kijken voor je qua wat hier wel wat op lijkt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef Ynske het volgende:
Ik vind dat soort podcasts wel interessant, waar zou je zoiets nog vinden om te luisteren (gratis)?
Ben er nog erg blanco in
5 afleveringen ofzo toch? Viel mij wel mee. Maar ik vond 't ook een fascinerend verhaal. En ook wel goed dat ze vanaf het begin duidelijk zijn over dat 't een fake verhaal was. Ik kan me voorstellen dat een iets sensatiebelustere maker dat anders zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef Schanu het volgende:
[..]
Hij staat op de NPO site, ik ben hem ook aan het luisteren (maar hij is echt héél lang).
Graag!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:12 schreef trui het volgende:
[..]
De meeste podcasts zijn wel gratis te luisteren hoor. Er zijn er inmiddels al heel wat superinteressante gemaakt. Ik kan wel even in m'n lijstje kijken voor je qua wat hier wel wat op lijkt?
Heb m gister geluisterd, maar zie door de bomen t bos niet meer voor anderequote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef Schanu het volgende:
[..]
Hij staat op de NPO site, ik ben hem ook aan het luisteren (maar hij is echt héél lang).
Ik duik erin, en kan je ondertussen ook het Fok-topic over podcasts aanraden, daar worden ook al goede tips gegeven!quote:
Snap ik, er is ook zoveel aanbod. Ze variëren wel ook flink in kwaliteit, en natuurlijk is 't ook wel wat smaak-afhankelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb m gister geluisterd, maar zie door de bomen t bos niet meer voor andere
Ik had een uur of 2 verwacht haha, dus het is misschien meer verwachtingsmanagement van mijn kantquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:16 schreef trui het volgende:
[..]
5 afleveringen ofzo toch? Viel mij wel mee. Maar ik vond 't ook een fascinerend verhaal. En ook wel goed dat ze vanaf het begin duidelijk zijn over dat 't een fake verhaal was. Ik kan me voorstellen dat een iets sensatiebelustere maker dat anders zou hebben gedaan.
Ja, ik hou ook helemaal niet van filmpjes of podcasts. Het gaat altijd veel te langzaam. Geef me dezelfde informatie op papier en ik kan in 5 minuten de hoofdlijnen eruit halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb geen Spotify, ik gebruik de podcast app die standaard op mijn iphone zit. Mijn favoriet is Geschiedenis inside. Maar dan moet geschiedenis wel je interesse hebben. En een beetje van flauwe humor houden.
Overigens vind ik het superlastig om mijn aandacht bij een podcast te houden. Mijn vermogen om auditief informatie te verwerken is blijkbaar niet zo goed ontwikkeld.
Filmpjes vind ik op zich prima, dat is deels visueel natuurlijk. Ik vermoed dat het bij mij samenhangt met de gehoorproblemen die ik al mijn hele leven heb. Zodra informatie 100% auditief is, heb ik moeite om het te verwerken. Een podcast luisteren is dus wel een heel goede oefening. Ik doe het eigenlijk alleen in de trein op weg van/naar werk of als ik de was opvouw oid.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook helemaal niet van filmpjes of podcasts. Het gaat altijd veel te langzaam. Geef me dezelfde informatie op papier en ik kan in 5 minuten de hoofdlijnen eruit halen.
Niet alle podcasts zijn hetzelfde daarin. Ik vind 't ook irritant als iets onnodig wordt uitgesmeerd over meerdere afleveringen. Zo zijn er ook heel vervelende docu-series.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook helemaal niet van filmpjes of podcasts. Het gaat altijd veel te langzaam. Geef me dezelfde informatie op papier en ik kan in 5 minuten de hoofdlijnen eruit halen.
Geschiedenis Inside vind ik zoo leukquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik vind podcasts heerlijk! Ik luister graag naar BoekenFM, Geschiedenis inside, en beperkte podcasts (een aantal afleveringen) over onderwerpen die je interesseren. Ik heb laatst De plantage van mijn voorouders geluisterd, die was erg goed en interessant. Als het te langzaam gaat, versnel ik het tot ik tevreden ben over het tempo. Ik gebruik de app PodcastAddict, en daarmee kun je per tiende versnellen (of vertragen).
Ik ben ook fan van luisterboeken, heerlijk om meegenomen te worden in een verhaal terwijl ik wel ook nog wat nuttige (noodzakelijke) dingen kan doen zoals huishouden, of leuke dingen zoals hobby/handwerk.
Ook tijdens autorijden perfect!
En soms wil het inderdaad niet, dan ben ik afgeleid, moet ik een paar keer terugluisteren, dan kan je er maar beter mee stoppen.
Ditquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik raad je iig aan om het podcasttopic hier op FOK te volgen, daar komen echt heel veel fijne tips voorbij!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef Ynske het volgende:
Ben er nog erg blanco in
Ik vind 'm zeker sympathiek en hij heeft mooie verhalen te vertellen, maar hij rekt dingen soms wel langer op dan mij lief is.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:36 schreef Vanyel het volgende:
Frans Pollux heeft ook fijne podcasts en een heerlijke stem.
De laatste dans (met Resi van cafe Resistent), Het geluk van Limburg (over de steenkoolmijnen) en Bloody Sunday in Roermond (over IRA aanslag in Roermond met een heel uur IRAgeschiedenis tussendoor voor wie van geschiedenis houdt).
Mogelijk leuker voor Limburgers en mensen die van Limburg(er)s houden).
Ik zag laatst een plaatje dat je spullen kwijt bent omdat je ze a) hebt laten slingeren of b) juist hebt opgeruimd maar niet meer weet waar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dit![]()
Ga me ook geen route vertellen want nog voor de eerste afslag ben ik het kwijt![]()
Yay voor je Lego gameboy @:Hupje!
Ik was gister ook iets kwijt, wat cashgeld. Heb heel het huis opsekop gezet, zelfs in de meterkast, bloempotten in de schuur, pannen, echt overal gezocht. Het lag namelijk eerst onder de hoektafel maar met de aanleg van glasvezel moest de monteur daarbij zijn. Was ik vergeten dus schopte dat toen gauw onder de bankLater veiliger opgeborgen. Nou, het was veilig hoor, zelfs ik kon het niet vinden
![]()
Afijn, elk hoekje en gaatje gehad, belde zoon, of ik een kopie van zn paspoort kon appen. Was bij Ziggo Dome, Disturbed, dus dat deed ik. Én ik deed mn ondergoedla even open. Juist
Op NPO was een paar maanden geleden ook een docu over de mijnen. Heel indrukwekkend. Mijn opa heeft in de mijn gewerkt, wat ongelofelijk zwaar werk was dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:36 schreef Vanyel het volgende:
Frans Pollux heeft ook fijne podcasts en een heerlijke stem.
De laatste dans (met Resi van cafe Resistent), Het geluk van Limburg (over de steenkoolmijnen) en Bloody Sunday in Roermond (over IRA aanslag in Roermond met een heel uur IRAgeschiedenis tussendoor voor wie van geschiedenis houdt).
Mogelijk leuker voor Limburgers en mensen die van Limburg(er)s houden).
ik vind een boek toch het fijnst om echt zelf te lezen over 't algemeen. Maar soms komt het wel handig uit en je bent er dan vrij snel doorheen. Maar ik mis dan toch vaak wel stukjes, en/of erger me aan de manier waarop iemand voorleest.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden abonnement op Storytel genomen. Ik doe er alleen echt helemaal niks mee. Dus ik zit er toch over na te denken om het abonnement weer op te zeggen. Enige wat me soort van tegenhoud is dat ik een heel goedkoop abonnement heb, maar goed als je er niks mee doet, is het wel weer weggegooid geld
Oh daar heb ik 2 podcasts van geluisterd, ergens in het voorjaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb geen Spotify, ik gebruik de podcast app die standaard op mijn iphone zit. Mijn favoriet is Geschiedenis inside. Maar dan moet geschiedenis wel je interesse hebben. En een beetje van flauwe humor houden.
Overigens vind ik het superlastig om mijn aandacht bij een podcast te houden. Mijn vermogen om auditief informatie te verwerken is blijkbaar niet zo goed ontwikkeld.
En in Kerkrade is er een hele voorstelling over nu. De opa's van Mrs V waren ook mijnwerkers.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op NPO was een paar maanden geleden ook een docu over de mijnen. Heel indrukwekkend. Mijn opa heeft in de mijn gewerkt, wat ongelofelijk zwaar werk was dat.
Oja, die werd op mijn werk ook aangeraden. Ik kan me echt niet zetten tot het luisteren van een podcast, lees veel liever een boek!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:31 schreef Schanu het volgende:
Ik luister zelf eigenlijk alleen de podcasts van geweldloos verzet en verbindend gezag (over opvoeden),
Ook handig iddquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zag laatst een plaatje dat je spullen kwijt bent omdat je ze a) hebt laten slingeren of b) juist hebt opgeruimd maar niet meer weet waar.Zo waar.
Laatst heb ik een rekening geopend voor jongste zoon. Zijn betaalpas was binnengekomen, maar ik kon de envelop niet meer vinden. Hele huis op zijn kop idd. Bleek dat de envelop in de huiswerkmap van zoon terecht gekomen was (iets teveel papieren bij elkaar geveegd). Hij had 'm dus al mee naar school.
Zelfde met mijn man hoor. Die flikkert van alles op de bar en ik mag uiteindelijk een plekje vinden want het stoort me meestal binnen een aantal dagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ook handig idd![]()
Maar, zo waar. Zoon laat van alles slingeren en ik ruim alles op. Hij weet dus nooit waar wat is gebleven en ik niet waar ik het heb gelatenMijn eigen zooi weet ik meestal wél te vinden. Meestal he
Ik ben best goed in opruimen. Mijn valkuil is dat ik dingen 'even wegleg' als ik het druk heb. En die leg ik dan op een plek die op dat moment logisch lijkt, maar dan kan ik het naderhand dus niet terugvinden...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zag laatst een plaatje dat je spullen kwijt bent omdat je ze a) hebt laten slingeren of b) juist hebt opgeruimd maar niet meer weet waar.![]()
Zo waarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:09 schreef vencodark het volgende:
1 woord: rommellaatje.
1 locatie: de keuken.
het kan ook 'gewoon' via spotify of bepaalde websites waar je podcasts kunt beluisteren. Maar er zijn inderdaad ook android apps om podcasts te beluisteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:08 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb nog nooit een podcast geluisterd… ik hoor nu pas voor het eerst dat daar blijkbaar een speciale app voor is zelfs op iPhones. Ik heb ook nog nooit Spotify gebruikt. Ik had laatst met mijn 3 maanden gratis Apple Music daar wel gekeken, maar daar kon ik geen podcasts in vinden…
Wij hebben inmiddels 3 rommelladesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:09 schreef vencodark het volgende:
En die heb ik gister, tijdens het zoeken, meteen maar even opgeruimd. Ik weet niet wat ik met elastiekjes heb maar die la lag vol met losse halfvergane elastiekjes plus een nieuw pakquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een kast een de woonkamer staan met 32 ladesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels 3 rommellades
Podcasts, ik vond de WIDM podcast wel leuk. Op zich wel lekker om af en toe wat te luisteren maar moet niet te ingewikkeld dat als je gedachten afdwalen je de draad helemaal kwijt bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb een kast een de woonkamer staan met 32 lades![]()
. Daar past héél veel rommel in
.
Nouja, als je dan iets kwijt bent kun je iig laaang op één plek blijven staan om te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wél een mooie kast
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Dat is waar! Al heb ik ook nog wel andere laadjes en opberplekjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nouja, als je dan iets kwijt bent kun je iig laaang op één plek blijven staan om te zoeken![]()
Wél een mooie kast
Perfecte legokast dusquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is waar! Al heb ik ook nog wel andere laadjes en opberplekjes.
Het is een kast uit een voormalig (Oost?)-Duitse naaimachinefabriek. Er zitten aan de binnenkant nog allemaal handgeschreven Duitse labels waar onderdelen op staan die in die lades hebben gezeten. Elke lade heeft ook weer houten verdeelvakjes van ca. 10x5 cm. Desgewenst kan je die verdelers er uithalen. Superhandig!
Het was eigenlijk de bedoeling dat hij op mijn werkkamer zou komen. Maar ik had me vergist bij het opmeten, de kast paste dus nét niet door het trapgat.
Oh, wow, binnenkant is dus ook mooiquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is waar! Al heb ik ook nog wel andere laadjes en opberplekjes.
Het is een kast uit een voormalig (Oost?)-Duitse naaimachinefabriek. Er zitten aan de binnenkant nog allemaal handgeschreven Duitse labels waar onderdelen op staan die in die lades hebben gezeten. Elke lade heeft ook weer houten verdeelvakjes van ca. 10x5 cm. Desgewenst kan je die verdelers er uithalen. Superhandig!
Het was eigenlijk de bedoeling dat hij op mijn werkkamer zou komen. Maar ik had me vergist bij het opmeten, de kast paste dus nét niet door het trapgat.
Oei ja, dat is wel onhandig. Kan je niet bellen om de afmetingen van het pakket te vragen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, wow, binnenkant is dus ook mooi![]()
Zonde dat hij niet door het trapgat paste maar hij staat ook prima waar ie nu staat![]()
En das hier dus ook een probleem. Heb een mooie badkamer wasbakkenkast gezien maar weet niet of dat een bouwpakket is. Zo niet past ie nevernooit naar boven via de wenteltrap. Via het balkon zou het wél kunnen maar dan heb ik meerdere sterke armen nodig en die heb ik niet (meer) dus ik probeer het maar uit mn hoofd te zetten.
Wij hebben inmiddels 2 rommelkamers, dus het kan nog ergerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels 3 rommellades
Podcasts, ik vond de WIDM podcast wel leuk. Op zich wel lekker om af en toe wat te luisteren maar moet niet te ingewikkeld dat als je gedachten afdwalen je de draad helemaal kwijt bent.
Is dat die levenslang 6 euro oid deal? Als we hem somehow op mijn naam kunnen krijgen wil ik hem best van je overnemen. Heb nog steeds spijt dat ik het toen niet gedaan heb.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden abonnement op Storytel genomen. Ik doe er alleen echt helemaal niks mee. Dus ik zit er toch over na te denken om het abonnement weer op te zeggen. Enige wat me soort van tegenhoud is dat ik een heel goedkoop abonnement heb, maar goed als je er niks mee doet, is het wel weer weggegooid geld
Bedrijf zit in Villa Arena en ik wil sowieso even gaan koekeloeren daar want hoewel ik veel via internet koop, wil ik deze toch even in het eggie zien. Dan vragen hoe en watquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oei ja, dat is wel onhandig. Kan je niet bellen om de afmetingen van het pakket te vragen?
De glasplaat voor onze inloopdouche is met een hijskraan via een slaapkamerraam naar binnen getakeld. Die was ook veel te groot om binnendoor te passen. En het hoofdbord van ons boxspringbed moest ingekort worden (een hijskraan was een beetje overdreven voor een bed). We hebben niet eens zo'n klein/krap huis.
Is heel leuk!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:54 schreef Hupje het volgende:
Is Geofort een beetje leuk (met regenachtig weer) voor een 10 jarige? Ik zoek nog een uitje voor morgen met J... Daar zijn we nog nooit geweest.
The Retrievals heeft een tweede seizoen over niet-werkende ruggenprikken bij een bevalling. Ik heb pas 1 aflevering gehoord. Het eerste seizoen vond ik heel goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:09 schreef trui het volgende:
En tot slot nog een aantal Engelstalige:
• Believe in Magic De Britse tiener Megan Bhari is de oprichter van een liefdadigheidsstelling voor zieke kinderen. Ze vergaart veel volgers op internet en krijgt zelfs steun van haar favoriete boyband One Direction. Helaas is ze zelf ook erg ziek: ze heeft een hersentumor. Haar moeder Jean begint een crowdfunding om een dure behandeling in Amerika te kunnen betalen. Maar niet iedereen gelooft haar aangrijpende relaas. Jamie Bartlett (The Missing Cryptoqueen) stort zich in deze zeer verslavende BBC-podcast op het bizarre verhaal. Hij komt het naadje van de kous te weten, tot lijkschouwersrapporten aan toe.
• Unicorn Girl Candace Rivera is een alleenstaande moeder, CEO van een serie succesvolle bedrijven en een activist die zich inzet tegen mensenhandel. O ja, en ze haalt ook nog eigenhandig ernstig gehandicapte kinderen uit Oekraïne. Ze deelt haar succesvolle leven tot in detail op sociale media en dat bleek gefundenes Fressen voor podcastmaker Charlie Webster, die na Scamanda nu een nieuwe serie aflevert over een vrouw die liegt, bedriegt en manipuleert. In Unicorn Girl horen we hoe iedereen bevriend wilde zijn met de extraverte Candace, die met haar eenhoornmasker het middelpunt was van elk feestje. Diezelfde vriendinnen doen nu een boekje open over hoe ze zich door haar in de luren lieten leggen.
• The Con: Kaitlyn’s baby Een jonge Canadese vrouw meldt zich bij een doula (een professionele geboortebegeleider) met een gruwelijk verhaal. Ze is zwanger geraakt na een verkrachting en nu is haar kind ook nog overleden in de baarmoeder. De doula zou haar door de bevalling moeten coachen, maar de situatie loopt steeds verder uit de hand. Deze Kaitlyn blijkt haar hele verhaal te faken, en ze heeft haar fratsen bij nog veel meer doula’s te uitgehaald. Ze maakt handig gebruik van het feit dat vrouwen die dit werk doen typisch zeer begripvol en meelevend zijn. Een verbluffende oplichterspodcast die je aan je koptelefoon gekluisterd houdt, al mis je uiteindelijk wel wederhoor van de hoofdpersoon.
• Nobody Should Believe Me Een podcast van Andrea Dunlop over Münchausen by proxy; de psychische stoornis waarbij (vrijwel altijd) moeders hun kinderen opzettelijk ziek maken om zo aandacht te krijgen. Dunlops eigen zus lijdt aan deze stoornis en die persoonlijke betrokkenheid is leidend in deze langlopende podcast, die soms iets te veel op de details ingaat maar niettemin de moeite waard is. Het nieuwste seizoen gaat over Sophie Hartman, een evangelische christen die als jonge, alleenstaande twintiger in Zambia twee meisjes adopteert, met ronduit rampzalige gevolgen.
• Sea of Lies (Uncover) In een klein stadje in de Canadese provincie Ontario is een accountant actief die zijn buren oplicht en berooid achterlaat. Een tijdje later wordt bij Devon in Engeland het lijk van een man uit de zee opgevist. De twee zaken hebben het op eerste gezicht niets met elkaar te maken, tot de Rolex om de pols van de dode man de sleutel blijkt te zijn. Host Sam Mullins (Wild Boys) doet het verhaal uitvoerig uit de doeken. Mullins is een zeer getalenteerde verteller, een bedreven interviewer en zelfs in staat humor in te brengen in deze podcast zonder de gevoeligheden uit het oog te verliezen.
• Uncover seizoen 1 Escaping - NXIVM Over iemand die ontsnapt is uit een sekte.
• Uncover seizoen 6 - Satanic Panic Over de paniek rondom wijdverbreid idee dat satanische sekten kinderen zouden misbruiken (VS/canada)
• Noble Over fraude bij een crematorium.
• Red Handed Twee Britse vrouwen die allerlei truecrime zaken nabespreken, daar zitten ook een aantal zeer bizarre verhalen bij, bijvoorbeeld afleveringen: 5 (Bible John), 12 (the Dexter copycat killer), 26 (Gypsy Rose Blancharde, over Munchausen by proxy slachtoffer), 31 (The Lady Killer and the Human Pelt), 38 (Phil Spector & Lana Clarkson).
• CBC stories Split Screen - seizoen 2: Thrill seekers Over een bizar experimenteel reality programma op de Britse TV.
• CBC stories Split Screen - seizoen 1: Kid Nation ook een heel controversieel reality TV experiment, met kinderen.
• The Retrievals In de vruchtbaarheidskliniek van de prestigieuze Amerikaanse universiteit Yale had een verslaafde verpleegkundige de pijnstiller fentanyl vervangen door een zoutoplossing. Dat betekende dat patiënten die graag moeder wilden worden zonder verdoving een eicelpunctie doorstonden. Bizar genoeg ging dit vijf maanden zo door, omdat de gruwelijke pijn van de vrouwen niet serieus werd genomen. Serial en The New York Times maakten een vijfdelige serie over deze schokkende zaak, die veel meer is dan een onderzoek naar een medische misstand. De podcast onderzoekt ook hoe de maatschappij omgaat met vrouwen en pijn, en is zowel inhoudelijk als qua vorm briljant gemaakt.
• Who trolled Amber? Geeft een nieuwe kijk op een van de meest omstreden celebrity-rechtszaken van de afgelopen jaren - tussen Johnny Depp en Amber Heard.
Filmpjes gaat wel, maar ik heb nog geen podcast afgeluisterd. Veel te langzaam inderdaad. Ik luister ook niet graag luisterboeken. Heel af en toe in de auto, maar dan moet het een supersimpel flut-romannetje zijn, zodat ik kan wegdromen en dan nog weet hoe het verhaal gaat. Anders ben ik de hele tijd de draad kwijt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook stom, maar heel ander kaliber..
Ze kwamen vandaag beton storten in ons zwembad. Ze zouden er om 7.30 zijn. Ging om 6.30 al de bel.. nee beton komt om 7.30 maar dan heb ik nog wel wat voorbereiding (prima, als ik het geweten had had ik gezorgd dat ik beneden was en fatsoenlijke gekleed was)
En nu zijn ze net aan het storten, komen ze twee kuub te kort. (En google zegt dat sneldrogend beton beter niet in twee delen te storten is, dus ik denk nu al weer in breuklijnen en een lek zwembad en zo..)
Ja maar als het zwembad betegeld en gevuld is en over een x-tijd gaat scheuren..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Btj jammer op die manier Hillie.. maar breuklijnen ed moeten zij ook weer herstellen dan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Deepfreeze op 16-10-2025 09:40:51 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |