SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ontlurkt speciaal voor jouquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef BE het volgende:
Right... deze topickiller gaat maar slapen.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:16 schreef BE het volgende:
Dus... Sorry, schrok van de LaPo dus een weinig fantasierijke TT.
Maar het verhaal van Marlotte is wel echt BIZAR om nog maar eens te herhalen.Ik vind het echt bizar, maar denk dan als je zo lang en diep in dat verhaal zit dat je het overzicht niet meer hebt en daardoor dat eerder gaat gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk krijgt die dame goed hulp en Annika ook, zoiets gaat je vast niet in de koude kleren zitten.Fake it till you make it...
Hij staat op de NPO site, ik ben hem ook aan het luisteren (maar hij is echt héél lang).quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef Ynske het volgende:
Ik vind dat soort podcasts wel interessant, waar zou je zoiets nog vinden om te luisteren (gratis)?
Ben er nog erg blanco in
De meeste podcasts zijn wel gratis te luisteren hoor. Er zijn er inmiddels al heel wat superinteressante gemaakt. Ik kan wel even in m'n lijstje kijken voor je qua wat hier wel wat op lijkt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:22 schreef Ynske het volgende:
Ik vind dat soort podcasts wel interessant, waar zou je zoiets nog vinden om te luisteren (gratis)?
Ben er nog erg blanco in
5 afleveringen ofzo toch? Viel mij wel mee. Maar ik vond 't ook een fascinerend verhaal. En ook wel goed dat ze vanaf het begin duidelijk zijn over dat 't een fake verhaal was. Ik kan me voorstellen dat een iets sensatiebelustere maker dat anders zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef Schanu het volgende:
[..]
Hij staat op de NPO site, ik ben hem ook aan het luisteren (maar hij is echt héél lang).
Graag!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:12 schreef trui het volgende:
[..]
De meeste podcasts zijn wel gratis te luisteren hoor. Er zijn er inmiddels al heel wat superinteressante gemaakt. Ik kan wel even in m'n lijstje kijken voor je qua wat hier wel wat op lijkt?
Heb m gister geluisterd, maar zie door de bomen t bos niet meer voor anderequote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:29 schreef Schanu het volgende:
[..]
Hij staat op de NPO site, ik ben hem ook aan het luisteren (maar hij is echt héél lang).
Ik duik erin, en kan je ondertussen ook het Fok-topic over podcasts aanraden, daar worden ook al goede tips gegeven!quote:
Snap ik, er is ook zoveel aanbod. Ze variëren wel ook flink in kwaliteit, en natuurlijk is 't ook wel wat smaak-afhankelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb m gister geluisterd, maar zie door de bomen t bos niet meer voor andere
Ik had een uur of 2 verwacht haha, dus het is misschien meer verwachtingsmanagement van mijn kantquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:16 schreef trui het volgende:
[..]
5 afleveringen ofzo toch? Viel mij wel mee. Maar ik vond 't ook een fascinerend verhaal. En ook wel goed dat ze vanaf het begin duidelijk zijn over dat 't een fake verhaal was. Ik kan me voorstellen dat een iets sensatiebelustere maker dat anders zou hebben gedaan.
Ja, ik hou ook helemaal niet van filmpjes of podcasts. Het gaat altijd veel te langzaam. Geef me dezelfde informatie op papier en ik kan in 5 minuten de hoofdlijnen eruit halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb geen Spotify, ik gebruik de podcast app die standaard op mijn iphone zit. Mijn favoriet is Geschiedenis inside. Maar dan moet geschiedenis wel je interesse hebben. En een beetje van flauwe humor houden.
Overigens vind ik het superlastig om mijn aandacht bij een podcast te houden. Mijn vermogen om auditief informatie te verwerken is blijkbaar niet zo goed ontwikkeld.
Filmpjes vind ik op zich prima, dat is deels visueel natuurlijk. Ik vermoed dat het bij mij samenhangt met de gehoorproblemen die ik al mijn hele leven heb. Zodra informatie 100% auditief is, heb ik moeite om het te verwerken. Een podcast luisteren is dus wel een heel goede oefening. Ik doe het eigenlijk alleen in de trein op weg van/naar werk of als ik de was opvouw oid.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook helemaal niet van filmpjes of podcasts. Het gaat altijd veel te langzaam. Geef me dezelfde informatie op papier en ik kan in 5 minuten de hoofdlijnen eruit halen.
Niet alle podcasts zijn hetzelfde daarin. Ik vind 't ook irritant als iets onnodig wordt uitgesmeerd over meerdere afleveringen. Zo zijn er ook heel vervelende docu-series.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook helemaal niet van filmpjes of podcasts. Het gaat altijd veel te langzaam. Geef me dezelfde informatie op papier en ik kan in 5 minuten de hoofdlijnen eruit halen.
Geschiedenis Inside vind ik zoo leukquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik vind podcasts heerlijk! Ik luister graag naar BoekenFM, Geschiedenis inside, en beperkte podcasts (een aantal afleveringen) over onderwerpen die je interesseren. Ik heb laatst De plantage van mijn voorouders geluisterd, die was erg goed en interessant. Als het te langzaam gaat, versnel ik het tot ik tevreden ben over het tempo. Ik gebruik de app PodcastAddict, en daarmee kun je per tiende versnellen (of vertragen).
Ik ben ook fan van luisterboeken, heerlijk om meegenomen te worden in een verhaal terwijl ik wel ook nog wat nuttige (noodzakelijke) dingen kan doen zoals huishouden, of leuke dingen zoals hobby/handwerk.
Ook tijdens autorijden perfect!
En soms wil het inderdaad niet, dan ben ik afgeleid, moet ik een paar keer terugluisteren, dan kan je er maar beter mee stoppen.
Ditquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |