Ja maar daar kan ze misschien niet zo snel iets aan doenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ziet haar haar er enorm droog en dof uit ?
Dat laatste is trouwens wel echt fcked opquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
First Dates is een waar toevluchtsoord voor gepeste mensen en die als laatste gekozen werden op gym
Hmm true, en eens, Nou ben ik ook een brillenjood, mijn ogen zijn iet geschikt voor lenzen /laserenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ze misschien niet zo snel iets aan doen![]()
Niemand moet vrijwillig een bril dragen. Lenzen is altijd mooier. Vind ik dan.
Tragischer is dan als mensen die dat erg vinden en dan uit medelijden als eerste gaan kiezen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat laatste is trouwens wel echt fcked op
Ik vind laseren een enge gedachte en lenzen zijn teveel gedoe. Dus draag wel gewoon een bril.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hmm true, en eens, Nou ben ik ook een brillenjood, mijn ogen zijn iet geschikt voor lenzen /laseren
Het idee dat het mis kan gaan en er onherstelbare schade is pas ik veur.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind laseren een enge gedachte en lenzen zijn teveel gedoe. Dus draag wel gewoon een bril.
Sowieso te privé bij een praktisch onbekende!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Red flag: Waarom is het uitgegaan. Meiden die dat vragen zijn een enorme no-go
Sorry jongens voor mijn opmerking.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind laseren een enge gedachte en lenzen zijn teveel gedoe. Dus draag wel gewoon een bril.
Ik kies vrijwillig eerder die mensen dan die te fanatieke mensen die meteen gekozen wordenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Tragischer is dan als mensen die dat erg vinden en dan uit medelijden als eerste gaan kiezen.
Daar knapt zij op af. Daarom vraagt ze naar de Waarom is het uit. Kan ze zeggen dat dat niet bij haar persoonlijkheid past. Maar ondertussen vind ze hem niet leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |