quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hogwarts express?quote:
Met de bolle kant?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
Zullen ze gaan stick kluiven ? Of gaan ze voor de ballen
'Een mening hebben' en dan zoete of zoute popcorn als voorbeeld geven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:44 schreef DKUp het volgende:
Lekker constant strijd hebben tijdens alles
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Je stimuleert de ontwikkeling
En het dierrrrrbaarrste bezit
Groningers meer naar de Friezen. Sikkom is er een mooi voorbeeld van. Altijd bashed ' met een knipoog ' maar ondetussen....quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Groningen en Friesland haat en nijd
Nooit geweten
Wat is sikkom?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Groningers meer naar de Friezen. Sikkom is er een mooi voorbeeld van. Altijd bashed ' met een knipoog ' maar ondetussen....
Weet ie vast wel raad meequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Huisgenoten, en nog wel 8![]()
Dat lijkt me niet geweldig daten.
Ja, en hij noemde haar net een vieze lesboquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft deze jongen nu een lesbische zus?
Stadskrant / nieuwspagina , zoietsquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is sikkom?
Nee ik had het echt niet verwacht. Dacht aan gemoedelijke noorderlingen
quote:
Hij is wel een beetje huismerk postbode Siemen nu je het zegt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
*Fries accent. Hey Jelluh, kom juh kaaatsuh ( met een beetje fantasie hoor je Zaaaiii nu in je hoofd )
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje huismerk postbode Siemen nu je het zegt.
Ja maar daar kan ze misschien niet zo snel iets aan doenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ziet haar haar er enorm droog en dof uit ?
Dat laatste is trouwens wel echt fcked opquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
First Dates is een waar toevluchtsoord voor gepeste mensen en die als laatste gekozen werden op gym
Hmm true, en eens, Nou ben ik ook een brillenjood, mijn ogen zijn iet geschikt voor lenzen /laserenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ze misschien niet zo snel iets aan doen![]()
Niemand moet vrijwillig een bril dragen. Lenzen is altijd mooier. Vind ik dan.
Tragischer is dan als mensen die dat erg vinden en dan uit medelijden als eerste gaan kiezen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat laatste is trouwens wel echt fcked op
Ik vind laseren een enge gedachte en lenzen zijn teveel gedoe. Dus draag wel gewoon een bril.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hmm true, en eens, Nou ben ik ook een brillenjood, mijn ogen zijn iet geschikt voor lenzen /laseren
Het idee dat het mis kan gaan en er onherstelbare schade is pas ik veur.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind laseren een enge gedachte en lenzen zijn teveel gedoe. Dus draag wel gewoon een bril.
Sowieso te privé bij een praktisch onbekende!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Red flag: Waarom is het uitgegaan. Meiden die dat vragen zijn een enorme no-go
Sorry jongens voor mijn opmerking.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind laseren een enge gedachte en lenzen zijn teveel gedoe. Dus draag wel gewoon een bril.
Ik kies vrijwillig eerder die mensen dan die te fanatieke mensen die meteen gekozen wordenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Tragischer is dan als mensen die dat erg vinden en dan uit medelijden als eerste gaan kiezen.
Daar knapt zij op af. Daarom vraagt ze naar de Waarom is het uit. Kan ze zeggen dat dat niet bij haar persoonlijkheid past. Maar ondertussen vind ze hem niet leuk.quote:
Ook dit inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Sowieso te privé bij een praktisch onbekende!
Echt? Dan zou ik denken “te gesloten persoon, next”quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Sowieso te privé bij een praktisch onbekende!
Ach iedereen mag een mening hebben. Voor mij is het kiezen tussen 3 kwadenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry jongens voor mijn opmerking.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
ken je dat niet horen dan
beter als 020
Bram Krikke met een bos haarquote:
Same herequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach iedereen mag een mening hebben. Voor mij is het kiezen tussen 3 kwaden
Misschien het gevolg van constant geklaag over toxic masculinity. Slaat het compleet door de andere kant op.quote:
Ik zou op zich wel antwoorden, maar vind het wel een ongepaste vraag en je hebt de schijn van veroordelend zijn haast iets tegen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Dan zou ik denken “te gesloten persoon, next”
Pedagoog. Wel met baby'squote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Wat deed zij voor werk? Echt van die social work "ik ben geinteresseerd in mensen" vragen namelijk.
pedagogisch medewerkerquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Wat deed zij voor werk? Echt van die social work "ik ben geinteresseerd in mensen" vragen namelijk.
Ze voelt het nietquote:
Jeetje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Vrouwen die bier drinken moet je niet gaan beffen.
Zeker wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Vrouwen die bier drinken moet je niet gaan beffen.
Pandora box vol trauma's. Ik zou doorlopen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Meid, gooi nou niet de hele emotionele prullenbak op zijn kop bij een eerste date!
Zelfs de perfecte match rent dan weg..quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Pandora box vol trauma's. Ik zou doorlopen.
Hij pest mijquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
En als ze niet kan winnnen gaat ze huilen en belt ze vriendinnen dat hij abusive is.
Ha ik krijg nu zo'n beeld voor me dat de alles en iedereen verklikte bij de meester/jufquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Gepeste meid zal op school wel een lieverdje geweest zijn
Sommige kinderen zijn gewoon bloed irritant
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou persoonlijk eerder een man pijpen dan met nagellak op door het leven gaan
Nee, dan liever nagellak.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou persoonlijk eerder een man pijpen dan met nagellak op door het leven gaan
Je maakt een grap !quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ok beetje overdreven misschien nu ik er beter over nadenk. En hangt er ook van af hoe die man er uit ziet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je maakt een grap !Ga ik toch voor de nagellak.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze meid
De zus van de vrouw van mokerdomme Sjon
Charlotte Anne Fleur huppeldepup Zenden @:bugno3 @:3rr0r
Ha oke okequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ok beetje overdreven misschien nu ik er beter over nadenk. En hangt er ook van af hoe die man er uit ziet.
Gewoon no homo zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ok beetje overdreven misschien nu ik er beter over nadenk. En hangt er ook van af hoe die man er uit ziet.
Spraakgebrek uit het zuidenquote:
Ja hij heeft met een ander programma meegedaan. Ken hem ook van tv.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:35 schreef Haags het volgende:
Die dude uit Den Haag komt me bekend voor.
Weet alleen zo 1 2 3 niet watquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja hij heeft met een ander programma meegedaan. Ken hem ook van tv.
Oh die zijn prachtig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Discusvissen zijn imo wel mooier:
[ afbeelding ]
Nou die is wel wat aantrekkelijkerquote:
Hij heeft dezelfde karakteristiekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die is wel wat aantrekkelijker
Veel licht irritante mensenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kom er vanavond niet lekker in, rare saaie mensen of met hele flauwe humor.
asperger denk ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:05 schreef Joop_W het volgende:
De man met luchtig kapsel kijkt ook elke keer naar beneden, dat legt wel de nadruk daarop.
Dit kan nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een klote kop heeft die meid
En dit zeg ik zelden maar nu kan ik niet anders
Alles is hier toegestaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een klote kop heeft die meid
En dit zeg ik zelden maar nu kan ik niet anders
3 kinderen van 3 vadersquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Van donkerblond naar zwart
A. Doodzonde
B. Alleen een bepaald slag vrouwen doet dit
Oh ja dat type iddquote:
Euhm okquote:
Beide haais welquote:
Naja, denk wel dat die man beter past bij iemand met weinig ervaring. En misschien had zij aangegeven op oudere mannen te vallen? Denk dat hij sowieso moeilijk te matchen was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
27 en 38 was al bij voorbaat een beetje gek
En de shine van haar zus afpakken op haar verjaardag door ook een tattoo te nemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft zelf inkt en piept bij voorbaat over de ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |