De minst betrouwbare bron die je maar kan aanhalen. Een regime wat honger inzet als wapen anderen beschuldigen daarvan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Weer een mooi voorbeeld van de zogeheten "onschuldige burgers".
[ twitter ]
Ach, Chadi...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
De minst betrouwbare bron die je maar kan aanhalen. Een regime wat honger inzet als wapen anderen beschuldigen daarvan.
Nog iets te zeggen over hamas dat Palestijnen aan het executeren is?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
De minst betrouwbare bron die je maar kan aanhalen. Een regime wat honger inzet als wapen anderen beschuldigen daarvan.
Ja echt fijn weet je....quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
\
[..]
Nog iets te zeggen over hamas dat Palestijnen aan het executeren is?
Nee, ik wijs een moslim op z'n tenenkrommende hypocrisie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja echt fijn weet je....
Heb je nu je detour?
Waarom sta je nu niet op de virtuele barricades om schande te spreken over de executies die Hamas uitvoert tegen onschuldige Palestijnen ? Gevalletje no Jews no news soms?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja echt fijn weet je....
Heb je nu je detour?
Heel simpel, Ummah.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom sta je nu niet op de virtuele barricades om schande te spreken over de executies die Hamas uitvoert tegen onschuldige Palestijnen ? Gevalletje no Jews no news soms?
Hypocrisie is als je blijft vallen over 15 doden en 70.000 doden bagatelliseert.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik wijs een moslim op z'n tenenkrommende hypocrisie.
Eat it
Die vraag is al vele malen beantwoord.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom sta je nu niet op de virtuele barricades om schande te spreken over de executies die Hamas uitvoert tegen onschuldige Palestijnen ? Gevalletje no Jews no news soms?
Die 70.000 doden interesseren je enkel omdat ze 'broeders en zusters' zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hypocrisie is als je blijft vallen over 15 doden en 70.000 doden bagatelliseert.
Beste Etto.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die 70.000 doden interesseren je enkel omdat ze 'broeders en zusters' zijn.
Waren het Mandeëers, Joden, Zoroastrianen, Hindoes, Christenen of Assyrische christenen geweest had het je geen zak geïnteresseerd
Flikker toch op met je emo-bagger.
En ze interesseren jou niet behalve als je ze kan inzetten zoals die 15quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die 70.000 doden interesseren je enkel omdat ze 'broeders en zusters' zijn.
Waren het Mandeëers, Joden, Zoroastrianen, Hindoes, Christenen of Assyrische christenen geweest had het je geen zak geïnteresseerd
Flikker toch op met je emo-bagger.
Mijn kader voor mensenrechten hangt niet af van een religie. Probeer het eens.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
En ze interesseren jou niet behalve als je ze kan inzetten zoals die 15
Oh jawel hoor. Je bent er als de kippen bij als je denkt dat in te kunnen zetten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn kader voor mensenrechten hangt niet af van een religie. Probeer het eens.
Inzetten waarvoor?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Je bent er als de kippen bij als je denkt dat in te kunnen zetten.
De gijzelaars die Hamas 2 jaar heeft vastgehouden, terwijl jochies zoals in je filmpjes de prijs mochten betalen, waren geen onschuldigen zeker. Of niet het posten waard....quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:17 schreef Chadi het volgende:
[ tiktok ]Hier ook blije palestijnen. Jongetje met ASS vrij gelaten. Was wel een gevaarlijke jongen.
https://vm.tiktok.com/ZGdaCJ18a/
Voor je tribale gelul zoals altijd.quote:
Ik heb niets met tribalisme. Daarom kijk ik niet eerst naar welke categorie mensen zich bevinden aleer op te komen voor mensenrechten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor je tribale gelul zoals altijd.
Om deze genocide te marginaliseren tot een klein conflict waar de schuld voornamelijk ligt bij de Palestijnen die uitgemoord worden.
Het lijkt me eerder als je het als moslim hebt over gelijke mensenrechten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hypocrisie is als je blijft vallen over 15 doden en 70.000 doden bagatelliseert.
Ze kunnen nog geen fatsoenlijk antwoord geven op de vraag waarom de kinderen van Gaza tijdens de oorlog door Israël gevaccineerd werden tegen polio.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Is er al bewijs voor de inmiddels afgelopen genocide?
https://www.ewmagazine.nl(...)den-analyse-1507433/quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:47 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Ach, Chadi...
Indonesië, het grootste moslimland in de wereld, gaat zich scharen bij de Abraham akkoorden.
Misschien moet je je eens afvragen waarom de meeste islamitische landen zich zo stil hebben gehouden tijdens de oorlog en normalisatie zoeken met Israël.
Je droom over een jüdenrein Palestina is een nachtmerrie.
theync @Zipportalquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
https://theync.com/another-angle-of-execution-in-gaza.htm
https://theync.com/hamas-(...)rs-and-criminals.htm
Hier gaan ze de UvA ook voor slopen. Toch?
NOSquote:Trump: Israël kan vechten hervatten als Hamas zich niet aan afspraken houdt
De Amerikaanse president Trump zegt dat hij het Israëlische leger zal toestaan de gevechten in Gaza voort te zetten als Hamas zich niet aan de afspraken van het staakt-het-vuren houdt. "Israël zal terugkeren naar die straten, zodra ik het bevel geef", zei Trump tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.
Het Israëlische Kanaal 12 meldt dat Israëlische onderhandelaars via bemiddelaars aan Hamas hebben laten weten dat het geduld van Israël op aan het raken is. De gewapende tak van Hamas liet vanavond weten toegewijd te zijn aan de afspraken van het staakt-het-vuren en te werken aan het vinden van de lichamen. Volgens Hamas is er speciale apparatuur nodig om lichamen van gijzelaars die nog niet zijn overgedragen te vinden en bergen.
Hamas heeft nog even tijd nodig om hun tegenstanders te vermoorden (kijk dit is wel mensen afslachten), hun miljarden weg te sluizen en symbolisch een klein deel van hun wapens in te leveren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Vreemd dat ze bij het maken van en akkoord gaan met die afspraken niet al gemeld hebben dat ze van tig lichamen niet weten waar ze zijn en/of erbij kunnen. Helemaal als er een stricte deadline van overdragen was (of was dat niet van toepassing op de lijken). Ze kwamen er zeker pas achter dat een gebouw aan puin lag toen ze erheen liepen om ze op te halen.
Omdat je alleen leest wat je graag wil lezen. Je zoekt continu naar bevestiging.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb niets met tribalisme. Daarom kijk ik niet eerst naar welke categorie mensen zich bevinden aleer op te komen voor mensenrechten.
Probeer het eens.
Over de grove mensenrechtenschendingen in islamitische landen hoor ik je nooit. Hoe zou dat nu komen?
Wreed volk, kan er niets anders over zeggen dan dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
https://theync.com/another-angle-of-execution-in-gaza.htm
https://theync.com/hamas-(...)rs-and-criminals.htm
Hier gaan ze de UvA ook voor slopen. Toch?
Het zijn na/buiten de SS in WW2 ook echt alleen moslims die tot dit soort gruwelijke medogeloze shit in staat zijn he. Met als hoogtepunt de propagandafilmpjes van ISIS destijds.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef Swango het volgende:
[..]
Wreed volk, kan er niets anders over zeggen dan dat.
Waarmee ze hun doodvonnis tekenen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af of hamas gewoon een adempauze nodig had omdat de tegenstand vanuit het eigen volk te groot werd. Die tegenstanders worden nu afgeslacht en ze kunnen gelijk meer mensen recruteren om hun oorlog voort te gaan zetten.
Je hebt niet meegekregen wat de Russen zoal doenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het zijn na/buiten de SS in WW2 ook echt alleen moslims die tot dit soort gruwelijke medogeloze shit in staat zijn he. Met als hoogtepunt de propagandafilmpjes van ISIS destijds.
Fair enough. Maar voor zover ik weet doen die het niet als een soort show voor een groep mensen op de wreedst mogelijke manieren om anderen af te schrikken, tegen hun eigen bevolking.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen wat de Russen zoal doen
Gezellig, gaan de zwakbegaafden weer protesteren voor Hamas.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:43 schreef GerryDV het volgende:
Komen steeds meer berichten binnen dat hamas zich niet aan de afspraak gaat houden. Vandaar ook de verhoogde activiteit bij het Pentagon. Lijkt erop dat Trump toch zijn resort gaat krijgen.
Zit er weer dik in, maar dat is in principe niet zo erg zolang de AIVD meekijkt. Kun je de rotte appels gelijk registreren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig, gaan de zwakbegaafden weer protesteren voor Hamas.
Je hebt de oorlog in Afghanistan en het nieuws over de IDF niet echt gevolgd als je dit soort uitspraken doet. Over WW2 weet je ook maar weinig want er was nog een ander land bruter bezig dan de SS.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het zijn na/buiten de SS in WW2 ook echt alleen moslims die tot dit soort gruwelijke medogeloze shit in staat zijn he. Met als hoogtepunt de propagandafilmpjes van ISIS destijds.
Net al toegelicht dat ik het heb over de manier, de show, het bewust voor de ogen van vele mensen bruut executeren van mensen als afschrikmiddel, niet in een oorlog of het heetst van de strijd, maar als voorbeeld en propaganda. Volgens mij snap jij het niet helemaal, maar ik ken je repetoir dus het zal wel. 👍🏼quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt de oorlog in Afghanistan en het nieuws over de IDF niet echt gevolgd als je dit soort uitspraken doet. Over WW2 weet je ook maar weinig want er was nog een ander land bruter bezig dan de SS.
Een open geest zal niemand je voor beschuldigen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:59 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Net al toegelicht dat ik het heb over de manier, de show, het bewust voor de ogen van vele mensen bruut executeren van mensen als afschrikmiddel, niet in een oorlog of het heetst van de strijd, maar als voorbeeld en propaganda. Volgens mij snap jij het niet helemaal, maar ik ken je repetoir dus het zal wel. 👍🏼
Ik kan je doorverwijzen naar een website waarop genoeg filmpjes staan van tal van andere bevolkingsgroepen. Daarbij vergeleken zijn zelfs de mafketels van Isis nog lieverdjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Noem eens een zo'n bevolkingsgroep?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan je doorverwijzen naar een website waarop genoeg filmpjes staan van tal van andere bevolkingsgroepen. Daarbij vergeleken zijn zelfs de mafketels van Isis nog lieverdjes.
Zuid-Amerikanen, voornamelijk toch een christelijke bevolkingsgroep.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:13 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Noem eens een zo'n bevolkingsgroep?
Zuid-Amerikanen zijn erger dan ISIS.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen, voornamelijk toch een christelijke bevolkingsgroep.
Dat zeg ik jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:16 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen zijn erger dan ISIS.
Japanners waren nog wreder.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt de oorlog in Afghanistan en het nieuws over de IDF niet echt gevolgd als je dit soort uitspraken doet. Over WW2 weet je ook maar weinig want er was nog een ander land bruter bezig dan de SS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |