NOSquote:Trump: Israël kan vechten hervatten als Hamas zich niet aan afspraken houdt
De Amerikaanse president Trump zegt dat hij het Israëlische leger zal toestaan de gevechten in Gaza voort te zetten als Hamas zich niet aan de afspraken van het staakt-het-vuren houdt. "Israël zal terugkeren naar die straten, zodra ik het bevel geef", zei Trump tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.
Het Israëlische Kanaal 12 meldt dat Israëlische onderhandelaars via bemiddelaars aan Hamas hebben laten weten dat het geduld van Israël op aan het raken is. De gewapende tak van Hamas liet vanavond weten toegewijd te zijn aan de afspraken van het staakt-het-vuren en te werken aan het vinden van de lichamen. Volgens Hamas is er speciale apparatuur nodig om lichamen van gijzelaars die nog niet zijn overgedragen te vinden en bergen.
Hamas heeft nog even tijd nodig om hun tegenstanders te vermoorden (kijk dit is wel mensen afslachten), hun miljarden weg te sluizen en symbolisch een klein deel van hun wapens in te leveren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Vreemd dat ze bij het maken van en akkoord gaan met die afspraken niet al gemeld hebben dat ze van tig lichamen niet weten waar ze zijn en/of erbij kunnen. Helemaal als er een stricte deadline van overdragen was (of was dat niet van toepassing op de lijken). Ze kwamen er zeker pas achter dat een gebouw aan puin lag toen ze erheen liepen om ze op te halen.
Omdat je alleen leest wat je graag wil lezen. Je zoekt continu naar bevestiging.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb niets met tribalisme. Daarom kijk ik niet eerst naar welke categorie mensen zich bevinden aleer op te komen voor mensenrechten.
Probeer het eens.
Over de grove mensenrechtenschendingen in islamitische landen hoor ik je nooit. Hoe zou dat nu komen?
Wreed volk, kan er niets anders over zeggen dan dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
https://theync.com/another-angle-of-execution-in-gaza.htm
https://theync.com/hamas-(...)rs-and-criminals.htm
Hier gaan ze de UvA ook voor slopen. Toch?
Het zijn na/buiten de SS in WW2 ook echt alleen moslims die tot dit soort gruwelijke medogeloze shit in staat zijn he. Met als hoogtepunt de propagandafilmpjes van ISIS destijds.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef Swango het volgende:
[..]
Wreed volk, kan er niets anders over zeggen dan dat.
Waarmee ze hun doodvonnis tekenen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af of hamas gewoon een adempauze nodig had omdat de tegenstand vanuit het eigen volk te groot werd. Die tegenstanders worden nu afgeslacht en ze kunnen gelijk meer mensen recruteren om hun oorlog voort te gaan zetten.
Je hebt niet meegekregen wat de Russen zoal doenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het zijn na/buiten de SS in WW2 ook echt alleen moslims die tot dit soort gruwelijke medogeloze shit in staat zijn he. Met als hoogtepunt de propagandafilmpjes van ISIS destijds.
Fair enough. Maar voor zover ik weet doen die het niet als een soort show voor een groep mensen op de wreedst mogelijke manieren om anderen af te schrikken, tegen hun eigen bevolking.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen wat de Russen zoal doen
Gezellig, gaan de zwakbegaafden weer protesteren voor Hamas.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:43 schreef GerryDV het volgende:
Komen steeds meer berichten binnen dat hamas zich niet aan de afspraak gaat houden. Vandaar ook de verhoogde activiteit bij het Pentagon. Lijkt erop dat Trump toch zijn resort gaat krijgen.
Zit er weer dik in, maar dat is in principe niet zo erg zolang de AIVD meekijkt. Kun je de rotte appels gelijk registreren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig, gaan de zwakbegaafden weer protesteren voor Hamas.
Je hebt de oorlog in Afghanistan en het nieuws over de IDF niet echt gevolgd als je dit soort uitspraken doet. Over WW2 weet je ook maar weinig want er was nog een ander land bruter bezig dan de SS.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het zijn na/buiten de SS in WW2 ook echt alleen moslims die tot dit soort gruwelijke medogeloze shit in staat zijn he. Met als hoogtepunt de propagandafilmpjes van ISIS destijds.
Net al toegelicht dat ik het heb over de manier, de show, het bewust voor de ogen van vele mensen bruut executeren van mensen als afschrikmiddel, niet in een oorlog of het heetst van de strijd, maar als voorbeeld en propaganda. Volgens mij snap jij het niet helemaal, maar ik ken je repetoir dus het zal wel. 👍🏼quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt de oorlog in Afghanistan en het nieuws over de IDF niet echt gevolgd als je dit soort uitspraken doet. Over WW2 weet je ook maar weinig want er was nog een ander land bruter bezig dan de SS.
Een open geest zal niemand je voor beschuldigen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:59 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Net al toegelicht dat ik het heb over de manier, de show, het bewust voor de ogen van vele mensen bruut executeren van mensen als afschrikmiddel, niet in een oorlog of het heetst van de strijd, maar als voorbeeld en propaganda. Volgens mij snap jij het niet helemaal, maar ik ken je repetoir dus het zal wel. 👍🏼
Ik kan je doorverwijzen naar een website waarop genoeg filmpjes staan van tal van andere bevolkingsgroepen. Daarbij vergeleken zijn zelfs de mafketels van Isis nog lieverdjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Noem eens een zo'n bevolkingsgroep?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan je doorverwijzen naar een website waarop genoeg filmpjes staan van tal van andere bevolkingsgroepen. Daarbij vergeleken zijn zelfs de mafketels van Isis nog lieverdjes.
Zuid-Amerikanen, voornamelijk toch een christelijke bevolkingsgroep.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:13 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Noem eens een zo'n bevolkingsgroep?
Zuid-Amerikanen zijn erger dan ISIS.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen, voornamelijk toch een christelijke bevolkingsgroep.
Dat zeg ik jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:16 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen zijn erger dan ISIS.
Japanners waren nog wreder.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt de oorlog in Afghanistan en het nieuws over de IDF niet echt gevolgd als je dit soort uitspraken doet. Over WW2 weet je ook maar weinig want er was nog een ander land bruter bezig dan de SS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |