abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219101658
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:36 schreef recursief het volgende:

[..]
Je wordt/blijft niet rijk door in een kast van een huis te gaan wonen met 6 dikke auto's in de garage. De meeste mensen worden vermogend door relatief bescheiden te leven en zo wat over te houden om te laten renderen.

Dat je niet wil bloeden omdat een ander jou schade berokkent snap ik wel.
Dat hoef je mij niet uit te leggen :)

Maar ik ben niet degene die roept 'tonnetje of meer ga ik niet merken' en vervolgens huilt om duizend euro om een auto een maand te huren.
Als je zo vermogend bent en zo weinig om geld geeft kan je het niet 'bloeden' noemen.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:01:31 #102
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219102101
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 12:48 schreef alternatif het volgende:

[..]
Nog iemand met een kleine penis.
De mijne is 30 cm, net als iedere andere Fokker. Basiskennis.
Colleziono francobolli di bambini
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:06:40 #103
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219102134
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:50 schreef maily het volgende:

[..]
En dan jaren bij zijn ouders gaan wonen als zijn huis gebouwd wordt.
Zie zijn andere topic.
Ah deze ...
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:02 schreef alternatif het volgende:
Mensen het project wat ik wilde gaat hem toch niet worden omdat ik geen hypotheek/overbruggingskrediet wil aangaan en weet niet of op tijd het geld op mijn rekening zou verschijnen om de eerste nota voor het grond van de aannemer te betalen. Maar de makelaar wees me op nog een ander nieuwbouwproject daar in de buurt en ik ben daar nu vroeg bij en ik ga dus mijn huis verkopen voordat ik het andere nieuwbouwappartementje koop. Is ook een stuk kleiner, goedkoper en ook wel mooier eigenlijk. Ik ga nu meer centjes overhouden en dat is ook wel fijn eigenlijk.
Ja dat zijn ook echt miljonairs struggles :')
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:08:54 #104
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219102147
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij kan bij zijn ouders in het gastenverblijf op hun landgoed.
En in elk geval een eigen tuinman dus. Is ook wel fijn *O*
pi_219102764
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 15:01 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
De mijne is 30 cm, net als iedere andere Fokker. Basiskennis.
Je inkomen > 2 ton/jaar toch?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_219107372
@alternatif hoe vind je zelf dat het gaat?

[ Bericht 7% gewijzigd door JopieKlaassen op 26-10-2025 22:50:44 ]
pi_219300250
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2025 08:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
@:alternatif hoe vind je zelf dat het gaat?
Echt heel kut.

Tegenpartij erkent geen aansprakelijkheid en beweert niet door rood te zijn gereden.

De verzekeraar van de tegenpartij erkent ook geen aansprakelijkheid ondank dat er in het proces verbaal letterlijk staat dat de tegenpartij door rood reed. De verzekeraar zegt dat aan een politierapport geen bewijskracht ontleend kan worden en zij dus geen aansprakelijkheid erkennen. Mijn advocaat heeft nu een brief gestuurd naar de getuige voor een getuigenverklaring.

Wat nu?
pi_219300310
Ik snap geen bal van het verhaal.
Normaal betaalt de verzekeraar je uit of vergoed direct de schade aan de schadehersteller en zoeken de verzekeraars onderling de rest wel uit.
En ik kan het weten na weet ik hoeveel schadegevallen.
Vakman pur sang
pi_219300323
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:33 schreef alternatif het volgende:

[..]
Echt heel kut.

Tegenpartij erkent geen aansprakelijkheid en beweert niet door rood te zijn gereden.

De verzekeraar van de tegenpartij erkent ook geen aansprakelijkheid ondank dat er in het proces verbaal letterlijk staat dat de tegenpartij door rood reed. De verzekeraar zegt dat aan een politierapport geen bewijskracht ontleend kan worden en zij dus geen aansprakelijkheid erkennen. Mijn advocaat heeft nu een brief gestuurd naar de getuige voor een getuigenverklaring.

Wat nu?
Je bent fucked haha
pi_219300328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:33 schreef alternatif het volgende:

[..]
Echt heel kut.

Wat nu?
Je niet druk maken? Je hebt toch geld zat.
pi_219300336
Allemaal geld als water totdat er betaald moet worden haha
pi_219300353
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap geen bal van het verhaal.
Normaal betaalt de verzekeraar je uit of vergoed direct de schade aan de schadehersteller en zoeken de verzekeraars onderling de rest wel uit.
En ik kan het weten na weet ik hoeveel schadegevallen.
Ik heb het geld van mijn verzekeraar al gehad en een nieuwe auto gekocht.

Dit gaat om letselschade.
pi_219300356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 23:18 schreef alternatif het volgende:

[..]

Je praat poep. Als iemand aansprakelijk is gesteld kan letselschade meteen worden geind. Ban deze fantast maar
pi_219300360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 23:22 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Als iemand aansprakelijk is gesteld kan letselschade meteen worden geind.
De grap is juist dat tegenpartij geen aansprakelijkheid erkend.

Ik ben all-risk verzekerd dus auto kreeg ik sws al vergoed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Armani XL op 20-11-2025 12:12:33 ]
pi_219300735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 23:18 schreef alternatif het volgende:

[..]

Jankerd
Vakman pur sang
pi_219301079
Welk letsel is er nou ineens weer?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219302006
@TS het verhaal rammelt wel elke seconde verder...

alhoewel ik wel moet bekennen dat een all risk verzekering niet automatisch eigen letselschade dekt, is het wel een heel raar verhaal. dat de tegenpartij ontkent is wel een beetje modus operandi van verzekerings maatschappijen. maar met zo'n berg bewijs is het wel heel bijzonder om er zo hard tegenin te gaan.. tenminste, als je verhaal klopt.
en dat politie rapport is ook niet heel duidelijk.

staat er in dat rapport "ik als agent heb opgetekend dat partij 1 beweert dat partij 2 door rood reed" dan is dat idd waardeloos.
staat er in dat rapport "wij hebben geconludeerd dat partij 2 door rood reed" dan is het een korte discussie.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_219302311
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die uit de topic start... o wacht:
quote:
Ik heb voor zover ik weet geen letsel maar voel me wel een beetje beurs.
Letselschade vergoed krijgen zonder dat je meegenomen bent voor onderzoek door een ambulance is heel lastig in nederland, lijkt me sterk dat je binnen een maand een volledig ingedient letsel rapport heb als je niet bent meegenomen door een ambulance.
Normaal gezien wordt letsel over een langere periode vastgesteld, zelfs als je iets breekt, omdat er gekeken moet worden naar langdurig (en/of volledig) herstel.
Mijn letselschade duurde langer dan een jaar voordat er een volledig rapport was. En dan nog is het nederland, je krijgt nauwelijks wat vergoed hier.

[ Bericht 30% gewijzigd door boegschroef op 20-11-2025 12:01:48 ]
pi_219302396
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
postcommotioneel syndroom
pi_219302422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:31 schreef freak1 het volgende:
staat er in dat rapport "ik als agent heb opgetekend dat partij 1 beweert dat partij 2 door rood reed" dan is dat idd waardeloos.
staat er in dat rapport "wij hebben geconludeerd dat partij 2 door rood reed" dan is het een korte discussie.
Er staat tegenpartij reed door rood en en hierdoor ontstond een aanrijding. Tegenpartij gaf geen gevolg aan een verkeersteken dat een gebod inhield.

Er staat ook in dat de tegenpartij direct na de aanrijding aangaf dat ze iets van rood had gezien daarna heeft de tegenpartij een paar dagen later contact opgenomen met de politie om aan te geven dat ze zich niet kon voorstellen door rood te zijn gereden ( :') )
pi_219302760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:15 schreef alternatif het volgende:

[..]
Er staat tegenpartij reed door rood en en hierdoor ontstond een aanrijding. Tegenpartij gaf geen gevolg aan een verkeersteken dat een gebod inhield.

Er staat ook in dat de tegenpartij direct na de aanrijding aangaf dat ze iets van rood had gezien daarna heeft de tegenpartij een paar dagen later contact opgenomen met de politie om aan te geven dat ze zich niet kon voorstellen door rood te zijn gereden ( :') )
als er letterlijk een conclusie in het rapport staat, (eigenlijk moet ik zeggen, proces verbaal, mea culpa) oftewel er is een feiten registratie gedaan door een beedigd ambtenaar dan ben ik zeer benieuwd hoe je daar als verzekering tegenin wilt gaan.
dat ze tegen het uitkering van letselschade ingaan, dat snap ik. daar is een heel traject voor en een boel gedoe. maar als er een PV ligt met een feiten vaststelling (dus niet, partij 1 zegt dat ze door rood zijn gereden) dan vind ik het maar een vaag verhaal.
en dank u meneer Dood,
pi_219302762
quote:
En dat staat in het politierapport, een pv op ambtseed? :D

Dat kan alleen maar als de betreffende agent op het moment van aanrijding op de hoek stond en het heeft zien gebeuren. Anders zal de politie nooit dit soort uitspraken doen (ze waren er namelijk niet bij dus hebben het zelf niet kunnen constateren).

Of je hebt die zin uit de context gerukt, dat kan natuurlijk ook.
pi_219302780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:56 schreef freak1 het volgende:
een vaag verhaal
Nou dat.
pi_219302795
quote:

[..]

Een vaag en inconsistent verhaal levert geen bewijs op.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_219303187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:11 schreef alternatif het volgende:

[..]
postcommotioneel syndroom
PCS kan pas vastgesteld worden 3 maanden na de gebeurtenis. Daarnaast heb je daarvoor een neurologisch onderzoek nodig wat maanden duurt. En zelfs dan zijn dit nachtmerries voor letsel schade advocaten want je kan hier bijna geen bedragen aan hangen.
pi_219303358
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:56 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar als de betreffende agent op het moment van aanrijding op de hoek stond en het heeft zien gebeuren. Anders zal de politie nooit dit soort uitspraken doen (ze waren er namelijk niet bij dus hebben het zelf niet kunnen constateren).

wij kunnen het wel met elkaar eens zijn.

het kan uiteraard dat de politie ter plekke alle getuigen heeft gehoord, toevallig beelden heeft gezien van een verkeerscamera en daarmee doorslaggevend bewijs heeft en het daarom zo in het proces verbaal heeft genoteerd. of het is slechts een getuigenverklaring van auto 1 die aan de politie heeft verklaard dat auto 2 door rood reed.....
en dank u meneer Dood,
  Spellchecker donderdag 20 november 2025 @ 14:22:10 #127
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219303416
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:56 schreef boegschroef het volgende:

[..]
Die uit de topic start... o wacht:
[..]
Letselschade vergoed krijgen zonder dat je meegenomen bent voor onderzoek door een ambulance is heel lastig in nederland, lijkt me sterk dat je binnen een maand een volledig ingedient letsel rapport heb als je niet bent meegenomen door een ambulance.
Normaal gezien wordt letsel over een langere periode vastgesteld, zelfs als je iets breekt, omdat er gekeken moet worden naar langdurig (en/of volledig) herstel.
Mijn letselschade duurde langer dan een jaar voordat er een volledig rapport was. En dan nog is het nederland, je krijgt nauwelijks wat vergoed hier.
Beurs is hier wel errug dubbelzinnig :s)
pi_219304074
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:56 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]

De politie heeft toch een getuigenverklaring afgenomen van het voertuig dat achter me reed.
pi_219304103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:11 schreef alternatif het volgende:

[..]
De politie heeft toch een getuigenverklaring afgenomen van het voertuig dat achter me reed.
Dan staat er in het pv dat een getuige verklaard heeft dat de tegenpartij door rood reed en dat daardoor een aanrijding werd veroorzaakt.

Dan staat er niet dat is vastgesteld dat de tegenpartij door rood gereden is. Het feit hier is dat een getuige het verklaard heeft, niet dat er ook echt door rood gereden is. Hoeveel waarde aan die getuigenverklaring moet worden gehecht, en of in dit geval 1 getuigenverklaring voldoende is, daar zal een rechter zich over moeten uitspreken.
pi_219304136
:’)
pi_219304138
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:19 schreef recursief het volgende:

[..]
Dan staat er in het pv dat een getuige verklaard heeft dat de tegenpartij door rood reed en dat daardoor een aanrijding werd veroorzaakt.

Dan staat er niet dat is vastgesteld dat de tegenpartij door rood gereden is. Het feit hier is dat een getuige het verklaard heeft, niet dat er ook echt door rood gereden is. Hoeveel waarde aan die getuigenverklaring moet worden gehecht, en of in dit geval 1 getuigenverklaring voldoende is, daar zal een rechter zich over moeten uitspreken.
De tegenpartij heeft niks. Ik heb politierapport en getuige.
pi_219304172
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:28 schreef alternatif het volgende:

[..]
Ja mist het punt/de punten.
pi_219304196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:28 schreef alternatif het volgende:

[..]
Dat is heel apart, dat jij getuigen hebt en zij niet.
pi_219304217
quote:

[..]
Dit is precies wat ik eerder al gemeld had. Een getuige achter jou kan niet getuigen dat iemand anders door rood reed. Hooguit dat jullie groen hebben. Wettelijk is dat niet genoeg, heb dit helaas exact zo zelf meegemaakt. Klinkt heel krom, dat vonden wij ook, de rechter niet...
pi_219304273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:48 schreef boegschroef het volgende:

[..]
Dit is precies wat ik eerder al gemeld had. Een getuige achter jou kan niet getuigen dat iemand anders door rood reed. Hooguit dat jullie groen hebben. Wettelijk is dat niet genoeg, heb dit helaas exact zo zelf meegemaakt. Klinkt heel krom, dat vonden wij ook, de rechter niet...
Ow wat raar
pi_219304290
De enige oplossing is dus eigenlijk een dashcam in je auto.

Liegen bedriegen verdraaien loont dus. Ik was al misantroop, nu ook anarchist.
pi_219304349
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:59 schreef alternatif het volgende:

[..]
Ow wat raar
Yep, ergens voelt het als bedrog tussen de verzekeraars, bij ons kon er tot de rechter aan toe geen schuldige aangewezen worden (ondanks getuigen dat we door groen reden, met name dat wij met de neus in zijn flank reden werd gezien als 'voorrang nemen') , verzekeringen middelen door een 50% aansprakelijk wat resulteerde in dat beide partijen in schade vrije jaren zakken.
pi_219305967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:11 schreef freak1 het volgende:
wij kunnen het wel met elkaar eens zijn.

Sure, waarom niet?

En ook al zijn we het niet eens, dan nog, dat kan, dat mag.
pi_219305980
quote:

[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel met uit de context gerukt. Dan moet dat er ook staan: "Getuige X heeft verklaard .... bladiebla", niet alleen maar "bladiebla"

Hoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat een getuige (letterlijk) heeft verklaard dat ...
quote:
Tegenpartij gaf geen gevolg aan een verkeersteken dat een gebod inhield.

[ Bericht 16% gewijzigd door FrancoBolli op 20-11-2025 21:01:06 ]
pi_219306257
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:53 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel met uit de context gerukt. Dan moet dat er ook staan: "Getuige X heeft verklaard .... bladiebla", niet alleen maar "bladiebla"

Hoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat een getuige (letterlijk) heeft verklaard dat ...
[..]

Oke
  vrijdag 21 november 2025 @ 08:27:55 #141
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_219307595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:44 schreef alternatif het volgende:

[..]
Oke
Da's een pinda van Duyvis ook altijd.
  dinsdag 25 november 2025 @ 14:51:54 #142
441185 meethenoob
master of disaster (x.x)
pi_219341160
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:03 schreef alternatif het volgende:
De enige oplossing is dus eigenlijk een dashcam in je auto.

Liegen bedriegen verdraaien loont dus. Ik was al misantroop, nu ook anarchist.
Gewoon telefoon houder aan je binnenspiegel en hier je telefoon in hangen. ( video opname )

https://www.gsmpunt.nl/ho(...)nEAQYCCABEgLen_D_BwE
winter is comming!
pi_219341176
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef meethenoob het volgende:

[..]
Gewoon telefoon houder aan je binnenspiegel en hier je telefoon in hangen. ( video opname )

https://www.gsmpunt.nl/ho(...)nEAQYCCABEgLen_D_BwE
Lekker zicht heb je dan
  Spellchecker dinsdag 25 november 2025 @ 15:13:12 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219341326
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 14:54 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Lekker zicht heb je dan
Daar past het kralensnoer en/of de kerstboom niet meer onder _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_219383613
quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2025 23:23 schreef alternatif het volgende:

[..]
De grap is juist dat tegenpartij geen aansprakelijkheid erkend.

Ik ben all-risk verzekerd dus auto kreeg ik sws al vergoed.

heb je geen SVI?
pi_219391000
Ik zou gewoon even je verzekeringsmaatschappij bellen. Die kunnen je dat allemaal uitleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')