In de juiste valuta is iedereen miljonair.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:29 schreef alternatif het volgende:
Ik ben miljonair. Een tonnetje meer of minder merk ik niet in mijn portemonnaie.
Het zal je verbazen, maar er zijn wel degelijk gevallen waarbij een automobilist die door zware verkeersovertredingen en roekeloos rijgedrag een dodelijk ongeluk heeft veroorzaakt, uiteindelijk is veroordeeld voor doodslag. Soms gaat de rechter daarin mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
Sta je mooi voor lul bij de rechter. Te hard door rood rijden heeft namelijk niets met (poging tot) doodslag te maken.
Volgens mij is TO niet doodquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn wel degelijk gevallen waarbij een automobilist die door zware verkeersovertredingen en roekeloos rijgedrag een dodelijk ongeluk heeft veroorzaakt, uiteindelijk is veroordeeld voor doodslag. Soms gaat de rechter daarin mee.
Knap dat je op basis van TS zijn constant wisselende posts, zijn eigen interpretaties ("iemand door rood" , "ze reed 100" )zou aanklagen voor poging tot doodslag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn wel degelijk gevallen waarbij een automobilist die door zware verkeersovertredingen en roekeloos rijgedrag een dodelijk ongeluk heeft veroorzaakt, uiteindelijk is veroordeeld voor doodslag. Soms gaat de rechter daarin mee.
Daarom poging tot doodslag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:14 schreef FrancoBolli het volgende:
Volgens mij is TO niet dood![]()
Tenminste, nog niet
Welja, hou gewoon vol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daarom poging tot doodslag.
https://www.oost.nl/nieuw(...)-als-jullie-me-hatenquote:186 kilometer per uur
Toch woog zijn emotionele betoog niet op tegen de ernst van de feiten, vindt de rechtbank. Elias Z. reed op 5 maart met zijn Audi S3 met 186 kilometer per uur over de Diamantstraat in Hengelo, waar een maximumsnelheid van 50 kilometer per uur geldt. Op het moment van de aanrijding wilde het 49-jarige slachtoffer vanuit de Topaasstraat de Diamantstraat opdraaien. Hij werd vol geraakt door de Audi en overleed ter plekke, ondanks pogingen van omstanders om hem te helpen.
Roekeloos en onverantwoord
Volgens het Openbaar Ministerie reed Z. voorafgaand aan de botsing al uiterst roekeloos en onverantwoord. Camerabeelden tonen hoe hij op hoge snelheid andere voertuigen inhaalde, over verdrijvingsvlakken en voorsorteerstroken reed, en de controle over zijn voertuig verloor. “Dat is geen ongeluk, dat is dood door schuld,” aldus de officier van justitie.
Af en toe komen er dergelijke gevallen in het nieuws. Ik heb er een voor je opgezocht, ik had er binnen de kortste keren een gevonden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:26 schreef FrancoBolli het volgende:
En daar ken je ook gevallen van waarbij iemand is veroordeeld tot poging doodslag?
Ik had er al eentje gepost. Dodelijk, Net als jouw bejaarden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Af en toe komen er dergelijke gevallen in het nieuws. Ik heb er een voor je opgezocht, ik had er binnen de kortste keren een gevonden.
https://nos.nl/artikel/25(...)tal-op-maasboulevard
Deze automobilist reed met 100 km/h door rood en schepte daarbij twee bejaarde mensen op een zebrapad. Naast andere feiten werd hij dus ook veroordeeld voor doodslag.
Voor zover ik weet, zijn die er niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:41 schreef FrancoBolli het volgende:
Maar nou graag een "poging tot", dáár vroeg ik om.
Check.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, zijn die er niet.
Het zou een primeur zijn als dat zou gebeuren.
En was ook nog onder invloed van verschillende zooi. Wat in dit verhaal vooralsnog nergens uit blijkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Af en toe komen er dergelijke gevallen in het nieuws. Ik heb er een voor je opgezocht, ik had er binnen de kortste keren een gevonden.
https://nos.nl/artikel/25(...)tal-op-maasboulevard
Deze automobilist reed met 100 km/h door rood en schepte daarbij twee bejaarde mensen op een zebrapad. Naast andere feiten werd hij dus ook veroordeeld voor doodslag.
Onder invloed van veel geldquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:00 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En was ook nog onder invloed van verschillende zooi. Wat in dit verhaal vooralsnog nergens uit blijkt.
Dit is wel de meest trieste zolderkamer opmerking ooit in een topic waarin je start met ik wil absolute geen kosten maken, en ik wil gratis vervoer.quote:Ik ben miljonair. Een tonnetje meer of minder merk ik niet in mijn portemonnaie.
En dan jaren bij zijn ouders gaan wonen als zijn huis gebouwd wordt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:49 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Dit is wel de meest trieste zolderkamer opmerking ooit in een topic waarin je start met ik wil absolute geen kosten maken, en ik wil gratis vervoer.
Als mede miljonair, als mij dit overkomt pak ik ten eerste 1 van mijn andere 6 auto's. En anders zou ik er wel 1 huren ipv in zo'n gare leenauto van een schadebedrijf rond gaan rijden met reclame erop.
Hij kan bij zijn ouders in het gastenverblijf op hun landgoed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
En dan jaren bij zijn ouders gaan wonen als zijn huis gebouwd wordt.
Zie zijn andere topic.
Als je in tonnetjes rekent ben je niet echt rijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:29 schreef alternatif het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de OP dat de politie een getuigenverklaring heeft afgenomen.
[..]
Ik ben miljonair. Een tonnetje meer of minder merk ik niet in mijn portemonnaie.
Waarom zou ik kosten moeten maken door andermans schuld?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:49 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Dit is wel de meest trieste zolderkamer opmerking ooit in een topic waarin je start met ik wil absolute geen kosten maken, en ik wil gratis vervoer.
Als mede miljonair, als mij dit overkomt pak ik ten eerste 1 van mijn andere 6 auto's. En anders zou ik er wel 1 huren ipv in zo'n gare leenauto van een schadebedrijf rond gaan rijden met reclame erop.
Nog iemand met een kleine penis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:26 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je in tonnetjes rekent ben je niet echt rijk.
Ach, kom op. Dat miljonairverhaal is gewoon een verzinsel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:50 schreef alternatif het volgende:
Veel stropoppen in dit topic.
Zal wel afgunst zijn denk ik.
Maar ga eens in op de rest van mijn post?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:48 schreef alternatif het volgende:
[..]
Nog iemand met een kleine penis.
Ja, ik wil ook weer een paar jaar bij mijn ouders gaan wonen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:50 schreef alternatif het volgende:
Veel stropoppen in dit topic.
Zal wel afgunst zijn denk ik.
Je wordt/blijft niet rijk door in een kast van een huis te gaan wonen met 6 dikke auto's in de garage. De meeste mensen worden vermogend door relatief bescheiden te leven en zo wat over te houden om te laten renderen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:49 schreef boegschroef het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |