Ook vaak gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:13 schreef Seeburg54 het volgende:
Ach, vroeger haalden we met de hele ponyclub Sinterklaas van de boot. Geen probleem. Wel een aantal keren de goede Sint kneiterhard van zijn paard zien smakken. Niet alle paarden zijn geschikt voor deze klus. Tegenwoordig staan ze nogal hoog in het bloed en gaan ze op de loop voor een vallend blaadje.![]()
Maar goed, op zich zijn er misschien toch te weinig paarden stoïcijns genoeg om de intocht te doorstaan zonder stress.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op dit soort momenten pak ik gewoon een stapel Rien Poortvliet-boeken erbij en denk: zoek het uit, stel 'progressieve' kleuters. Nederland zoals het was. Ooit.
[ afbeelding ]
Ga weer een Palestijnse vlag als jurk dragen en lopen 'fuckin' hellen', selectief verontwaardigde fröbelaars.
Vergeten dat die in Hellevoetsluis een nieuwe moderne nieuwe boot kreeg?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:11 schreef n0sferat2 het volgende:
Ik stel ook voor dat hij aankomt in een roeiboot in plaats van stoomboot.
Dat boek met die naakte kabouters?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op dit soort momenten pak ik gewoon een stapel Rien Poortvliet-boeken erbij en denk: zoek het uit, stel 'progressieve' kleuters. Nederland zoals het was. Ooit.
[ afbeelding ]
Ga weer een Palestijnse vlag als jurk dragen en lopen 'fuckin' hellen', selectief verontwaardigde fröbelaars.
Ben er helemaal uit, nu ik een kind heb zal ik me er weer in verdiepen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vergeten dat die in Hellevoetsluis een nieuwe moderne nieuwe boot kreeg?
Nee, die versie is al jaren te ouderwets. Moet een stevige beat onder.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:40 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ben er helemaal uit, nu ik een kind heb zal ik me er weer in verdiepen.
Zingen ze nu dan ook ‘zie ginds komt de nieuwe moderne boot uit Spanje weer aan’?
Een tip, volg het Sinterklaasjournaal en ga indien mogelijk elk jaar naar de nationale intocht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:40 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ben er helemaal uit, nu ik een kind heb zal ik me er weer in verdiepen.
Zingen ze nu dan ook ‘zie ginds komt de nieuwe moderne boot uit Spanje weer aan’?
Nee, natuurlijk niet. Je snapt mijn punt niet.quote:
Die heeft een taakstraf gekregen las ik gisteren ergens.quote:Op maandag 13 oktober 2025 01:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
In plaats de schuld geven aan een sinterklaas feest hadden ze die gek moeten aan pakken voor dierenmishandeling
Daar staat namelijk
Eh, mag ook niet meer...quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gewoon vervangen door een mechanisch paard. Niks mis mee.
[ afbeelding ]
Onbewust voelen ze heus wel dat er iets niet klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:48 schreef Starhopper het volgende:
Kinderen maakt het echt niet uit of het paard nep is die vinden het allemaal even magisch.
Hobbelpaard?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Eh, mag ook niet meer...
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rd-verboden-kinderen
Gewoon met een auto, fiets of lopend, paard moet overdag uitrusten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hobbelpaard?
Deze maakt ook geluid.
[ afbeelding ]
Als het aan PvdD ligt wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:10 schreef Mubassie het volgende:
Mijn god wat een topic weer![]()
Buiten de intocht van de Sint zijn er nog honderden optochten in Nederland met paarden, koeien, geiten en noem maar op.
Ook allemaal verbieden?
Breng de PvdD nou niet op ideeën.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:10 schreef Mubassie het volgende:
Buiten de intocht van de Sint zijn er nog honderden optochten in Nederland met paarden, koeien, geiten en noem maar op.
Ook allemaal verbieden?
Welk paard hebben we het over? Is er een foto van?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op zich hebben ze wel een punt als ze stellen dat het verzwakte en magere paard niet gebruikt had moeten worden. Het arme beest zakte zelfs door zijn benen. Dat moet je niet willen en zeer terecht dat ze daar kritisch over zijn.
Maar om dan gelijk voor te stellen om in het vervolg maar een knuffelpaard te gebruiken is wel weer het andere, knullige uiterste.
Door het te koppelen aan de intocht haalt dit het nieuws en is er een topic hier op FOK.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op zich hebben ze wel een punt als ze stellen dat het verzwakte en magere paard niet gebruikt had moeten worden. Het arme beest zakte zelfs door zijn benen. Dat moet je niet willen en zeer terecht dat ze daar kritisch over zijn.
Maar om dan gelijk voor te stellen om in het vervolg maar een knuffelpaard te gebruiken is wel weer het andere, knullige uiterste.
Dit paard is toch niet verzwakt en vermagerd? Dat is een prachtig paard.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Uit de OP;quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Welk paard hebben we het over? Is er een foto van?
Ja, en als er dan alleen mensen lopen wordt dat ook verboden onder het mom van een samenscholingsverbod.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:10 schreef Mubassie het volgende:
Ook allemaal verbieden?
Of onder het mom van "kuddedieren"quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, en als er dan alleen mensen lopen wordt dat ook verboden onder het mom van een samenscholingsverbod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |