je slokdarm is ook een darmquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat viel mee omdat het er aan de bovenkant uit was gekomen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Lurkt vanuit de loopgraaf
Weet je zeker dat het wel van het vlees kwam en niet van iets anders? Griep/Corona/Najaarskwakkels heerst ook flink momenteel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat viel mee omdat het er aan de bovenkant uit was gekomen.
Goffer dat publiek gaat echt losquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:56 schreef maily het volgende:
RIP Joost Nuissl
Bekijk deze YouTube-video
was er iemand die je haar uit je gezicht hield?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Die heeft er dus nog een keer van kunnen genieten toen het er weer uitkwam.
Twee keer ervan kunnen genieten dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet nodig want alles eruit gekotst.
Neuh, eet echt heel weinig vette dingen en toen bij de black smoke 3 verschillende soorten vlees, brisket of hoe dat vlees heet en een koeienrib met vetranden en nog iets. Was heerlijk maar heel vet en 3 uur later kwam het er weer uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het wel van het vlees kwam en niet van iets anders? Griep/Corona/Najaarskwakkels heerst ook flink momenteel.
Uiteraard niet, was wel op tijd om een emmer te pakken maar moest het daarna dus ook zelf weer opruimen, gelukkig had ik mijn haar op tijd vastgepakt want dat is lang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
was er iemand die je haar uit je gezicht hield?
Doeg, slaap lekker straks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Luisterboekabo opgezegd, heb nog een uur om te luisteren.
Tot morgen
Trustequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Tot morgen
Ordinaire wijvenquote:
Mijn parkiet zegt van niet en zij heeft gelijk.quote:
Afdeling mooie woorden:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou en, gewoon een lekker liedje om te schudden met mijn billen.
uhuh dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afdeling mooie woorden:
Teloorgang.
Truste drakinquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Tot morgen
ze zit vlak naast je zekerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt van niet en zij heeft gelijk.
Ik pas er ook niet zo goed in heb ik het ideequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uhuh dat mag jij vinden.
Heel de maatschappij is weer keihard aan het veranderen naar zoals het 100 jaar geleden was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |