Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
Topics openen lukt me niet meer zo snel als vroeger. TT's verzinnen al helemaal niet.
Altijd goed snappen wat bij jou werkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg wist ik veel en ik ben zo iemand die dat aan neemt omdat diegene er voor geleerd heeft en er dus verstand van heeft in mijn hoofd. Door het afgelopen jaar heb ik dat inmiddels wel een beetje los gelaten want dingen veranderen steeds dus nu weet ik inmiddels wel een beetje wat goed is of slecht voor mij en de porties, vooral de hoeveelheid is vaak een dingetje.
Oftewel ik stap een beetje uit mijn naiieve wereldje waar ik dacht dat mensen die een opleiding hebben gedaan meer weten dan ik.
Die pot B&J van de week was niet echt goed voor me maar wel verdomde lekker.Zo lang ik het maar niet te vaak doe zulke dingen en dat lukt.
Die is ook zo lekker om mee te zingen. Moet me nu inhouden want wel aangeklikt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Leeuwardenquote:
Klopt en klopt, ik had pas iets te veel lekker vet vlees gegeten in een restaurant, dat heb ik snachts geweten, kan mijn maag niet meer aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd goed snappen wat bij jou werkt.
En teveel is altijd fout. Maar soms lekker ,dus dan kan het
Fryslânquote:
En je darmen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en klopt, ik had pas iets te veel lekker vet vlees gegeten in een restaurant, dat heb ik snachts geweten, kan mijn maag niet meer aan.
quote:
quote:
Moe manquote:
Ja dat klopt hier ook, maar had nog geen hullo gezegdquote:
Nu welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat klopt hier ook, maar had nog geen hullo gezegd
quote:
Ook aan de Lego manie?quote:
Na een bos wilde lego bloemen die ik cadeau krijg begon de lego hobby en heb ik al 2 flinke bestellingen gedaan. Maar nu ook 2 lego opbergboxen erbij en die zijn gaaf! En kunnen gestapeld. Dus daar komen wel meer van later.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook aan de Lego manie?
Vriend van mijn houd er niet over op! Zijn vloer staat vol met dat spul!..
Rennie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en klopt, ik had pas iets te veel lekker vet vlees gegeten in een restaurant, dat heb ik snachts geweten, kan mijn maag niet meer aan.
je slokdarm is ook een darmquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat viel mee omdat het er aan de bovenkant uit was gekomen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Lurkt vanuit de loopgraaf
Weet je zeker dat het wel van het vlees kwam en niet van iets anders? Griep/Corona/Najaarskwakkels heerst ook flink momenteel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat viel mee omdat het er aan de bovenkant uit was gekomen.
Goffer dat publiek gaat echt losquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:56 schreef maily het volgende:
RIP Joost Nuissl
Bekijk deze YouTube-video
was er iemand die je haar uit je gezicht hield?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Die heeft er dus nog een keer van kunnen genieten toen het er weer uitkwam.
Twee keer ervan kunnen genieten dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet nodig want alles eruit gekotst.
Neuh, eet echt heel weinig vette dingen en toen bij de black smoke 3 verschillende soorten vlees, brisket of hoe dat vlees heet en een koeienrib met vetranden en nog iets. Was heerlijk maar heel vet en 3 uur later kwam het er weer uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het wel van het vlees kwam en niet van iets anders? Griep/Corona/Najaarskwakkels heerst ook flink momenteel.
Uiteraard niet, was wel op tijd om een emmer te pakken maar moest het daarna dus ook zelf weer opruimen, gelukkig had ik mijn haar op tijd vastgepakt want dat is lang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
was er iemand die je haar uit je gezicht hield?
Doeg, slaap lekker straks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Luisterboekabo opgezegd, heb nog een uur om te luisteren.
Tot morgen
Trustequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Tot morgen
Ordinaire wijvenquote:
Mijn parkiet zegt van niet en zij heeft gelijk.quote:
Afdeling mooie woorden:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou en, gewoon een lekker liedje om te schudden met mijn billen.
uhuh dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afdeling mooie woorden:
Teloorgang.
Truste drakinquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
Tot morgen
ze zit vlak naast je zekerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt van niet en zij heeft gelijk.
Ik pas er ook niet zo goed in heb ik het ideequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uhuh dat mag jij vinden.
Heel de maatschappij is weer keihard aan het veranderen naar zoals het 100 jaar geleden was.
Slaapt ze nog niet, die van mij wel en als ik te veel herrie maak dan maakt hij een tikkend geluid zodat ik weet dat ik stiller moet zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt van niet en zij heeft gelijk.
Op mijn schouder.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaapt ze nog niet, die van mij wel en als ik te veel herrie maak dan maakt hij een tikkend geluid zodat ik weet dat ik stiller moet zijn.
In deze maatschappij of die van vroeger. En er zijn genoeg diverse mensen die hetzelfde zijn of denken als jij of ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik pas er ook niet zo goed in heb ik het idee
Mijn parkiet is een vrouwtje, en dat heb ik geweten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Een echt mannetje zal ik maar zeggen.
* ChocoFan duikt in de loopgraaf
Dat geloof ik meteen, ieder geslacht heeft zijn voor en nadelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is een vrouwtje, en dat heb ik geweten.
< Schrikt op~!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Een echt mannetje zal ik maar zeggen.
* ChocoFan duikt in de loopgraaf
~quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
< GoA mijmert over de tijden dat loopgraven nog veilig waren...
quote:
* ChocoFan geeft met vlakke hand een klap in je smoelquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Iets sneller en meer knijpen graag
< Yess!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
* ChocoFan geeft met vlakke hand een klap in je smoel
@kree approvesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Ff een peuk maken, misschien schrikt dat af, want rokende mensen zijn tegenwoordig walgelijk hoor en lees ik regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |