Het probleem van Timmermans. Net als 2 jaar geleden. Gewoon eerlijk verhaal en dat scoort niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, maar ook eens met Timmermans en Jetten dat je daar geen aantallen mensen aan kan koppelen.
nee, maar iedere oudere wordt nu met 450 euro netto gestraft als ie toch weer gaat samenwonen, datis met 2 personen 900 euro, per maand nou dan laat je het wel, maar waarom de ouderen niet allemaal samem in een thuisplusflat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, maar ook eens met Timmermans en Jetten dat je daar geen aantallen mensen aan kan koppelen.
"hardwerkende Nederlander" en "gelukszoekers" behoren al een jaar of 20 tot het standaard VVD bingo lijstje echter. Is niet specifiek Yesilgoz, helaas.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje moe van haar hardwerkende Nederlander geblaat.
De hardwerkende Nederlander is een een eufemisme voor rijke stinkaard. En onder die harde werkers vallen ook nepo baby’s.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje moe van haar hardwerkende Nederlander geblaat.
klopt iis een enge mensquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze heeft wat mij betreft ook totaal geen premierwaardige uitstraling, dit is weer helemaal zoals ze was gedurende de Douwe Bob rel. Eenzijdig fel en vals, maar dat met name bij de ander zien en niet bij zichzelf.
En iedereen die blind radicaal stemt en van wie hun kinderen een steeds verder tot een nulpunt dalend minimumloon mogen ontvangen, terwijl er meer miljardairs en biljoenairs genieten van klassenrellen hier.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:09 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De hardwerkende Nederlander is een een eufemisme voor rijke stinkaard. En onder die harde werkers vallen ook nepo baby’s.
Die hardwerkende Nederlanders zijn hun melkkoe en verdienmodel, die hebben ze nu even nodig voor de verkiezingen om ze daarna verder uit te knijpen. En dan zien veel van hen na jaren VVD beleid ook echt wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef Astro_boy het volgende:
Jongens, de hardwerkende Nederlanders worden geraakt. Alweer.
Dit vond ik vooral opvallend toen ze net opvolger was van Rutte. Ze werd gepresenteerd als de nieuwe minister-president met dat 'ik sta aan jouw kant'.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze heeft wat mij betreft ook totaal geen premierwaardige uitstraling, dit is weer helemaal zoals ze was gedurende de Douwe Bob rel. Eenzijdig fel en vals, maar dat met name bij de ander zien en niet bij zichzelf.
Precies dat dus en ze zijn er jaren schaterlachend mee weg gekomen ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:35 schreef JAM het volgende:
De VVD is inderdaad voor hardwerkende Nederlanders, maar niet voor hardwerkende Nederlands in de betekenis dat ze het leven een beetje beter voor hen willen maken, maar vóór hardwerkende Nederlanders als in: Nederlanders moeten harder werken voor minder. Dat is een wonderlijke ambiguïteit.
In geen ander partijprogramma neemt de armoede zo sterk toe als onder de VVD, neemt het aantal gewerkte uren toe en komt het opleidingsniveau lager uit. De VVD wil dus hardwerkende Nederlanders, loonslaven, die hun bek houden en lekker poetsen voor de baas: en als dat dan niet lukt, dan gooi je gewoon de arbeidsmigratiekraan open en roep je dat alle problemen omtrent migratie stiekem tóch door asielzoekers veroorzaakt wordt.
Ja ze laat me ergens een beetje denken aan Agnes kant, lult er nu het hele debat vaak doorheen (ook door Lambie) en kan het niet uitstaan dat ze niet continu het woord krijgt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit vond ik vooral opvallend toen ze net opvolger was van Rutte. Ze werd gepresenteerd als de nieuwe minister-president met dat 'ik sta aan jouw kant'.
Maar Rutte liet kritiek in debatten van zich afglijden, terwijl Yesilgöz juist steeds fel reageert.
Work smart not hard, is hier blijkbaar niet aangekomenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef Astro_boy het volgende:
een gespreksplicht, 60% van de opkomst heb je niets aanquote:
HRA weg ,EWF weg , compenseren met de arbeidskorting en de Hyp termijn naar 40 jaarquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:25 schreef Astro_boy het volgende:
Dilan wil de 3 keer modaal extra belonen en de arme zieken de strop om de nek leggenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:10 schreef -XOR- het volgende:
Dilan en Frans in de ring. Frankie goes to Hollywood zong hier eens een liedje over.
benzine en dieselautos zijn ongelooflijk ingewikkeld en duur om te maken, EVs gaaan veel langer meequote:Op zondag 12 oktober 2025 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Beetje vreemde stelling. Ze bedoelen eigenlijk vanaf 2035 worden er geen nieuwe benzine of diesel auto's meer verkocht.
Wilders ook door thuis te blijven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat vooral Bontenbal goede zaken gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |