quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:56 schreef Louuuu_lou het volgende:
Even gekeken bij Debbie n.a.v. de berichten hier en lijkt inderdaad een ingestudeerd toneelstukje.
Maar los daarvan vind ik het wel echt goed dat ze die vlag hijst vandaag. Zeker in zo’n christelijke omgeving als Barneveld (daar woont zij toch?), daar zal dit echt niet heel gebruikelijk zijn. Laat maar lekker wapperen en hopelijk biedt het iemand die het ziet en ergens mee worstelt steun!
Ik denk dat zij dit meer dan voldoende educatieve toevoegingen vindt in het leven van haar kinderen. Van de week schreef ze een keer dat ze nog even ‘boven aan het werk’ ging. Het eerste wat ik toen dacht is ‘tuurlijk, laat je kinderen maar lekker beneden de boel overhoop halen terwijl jij iets gezelligs met die filmlampen en andere specifieke items doet’. Geen idee of ze echt iets ging filmen hoor, maar het was in ieder geval duidelijk dat dat ook weer een moment was waarop ze zelf niks deed voor of met de kinderen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:30 schreef IlseMarije het volgende:
Hvk komt bijna dagelijks in de bibliotheek, zou ze daar ook boeken lenen en thuis voorlezen of zouden de kinderen alleen maar worden voorgelezen bij de bibliotheek of op school.
Het was mij al wel duidelijk dat het een samenwerking is, maar inderdaad, dit is nog niet één keer vermeld zoals zou moeten. Ik krijg van die sportschool heel erg het gevoel dat ze aangevraagd hebben dat AM wat zogenaamd lollige content maakt van deelnemers en instructeurs en dat het vooral geen reclame moet lijken. En we weten allemaal denk ik wel dat AM dan als eerste stap geen ‘betaald partnerschap’ vermeldt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM heeft die bootcamp ook omkaderd in haar planner, dan is het toch een samenwerking (ik heb niet gezien of er betaald partnerschap bij die stories stond)? Is er iéts aan die trip naar IJsland, of de voorbereiding daarop, straks niet gesponsord? 🤔 mijn hemel zeg, wat een leeg bestaan. Dan hark je tienduizenden euro’s per maand binnen en ben je nog te beroerd je eigen kleding of krachttraining voor een reis te betalen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen:
‘Mensen praten niet over dingen die hen koud laten. Dus ergens raakt jouw licht (..) iets in hen. ‘
Nou Ellen, ik zal je uit de droom helpen. Je laat me totaal koud, zelfs met je lichtjes en je decolleté.
Ik kijk af en toe bij je voor, zoals je het zelf al benoemd, irritainment. Ik verbaas me regelmatig over je gewauwel en de manifesteercursus die je probeert te slijten, die niet werken, zeker niet in je eigen leven.
En daarna klik ik je heel snel weg en ben je uit mijn gedachten/leven/interesse. Zo makkelijk gaat dat.
Nu typ ik nog een stukje hier over je, dus je hebt een minuut langer mijn aandacht.
Dat was het.
Dat zeggen al die flu's als je iets van kritiek hebt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ellen:
‘Mensen praten niet over dingen die hen koud laten. Dus ergens raakt jouw licht (..) iets in hen.
Nou Ellen, ik zal je uit de droom helpen. Je laat me totaal koud, zelfs met je lichtjes en je decolleté.
Ik kijk af en toe bij je uit, zoals je het zelf al benoemd, irritainment. Ik verbaas me soms over je gewauwel en de manifesteercursus die je probeert te slijten, die niet werken, zeker niet in je eigen leven.
En daarna klik ik je heel snel weg en ben je uit mijn gedachten/leven/interesse. Zo makkelijk gaat dat.
Nu typ ik nog een stukje hier over je, dus je hebt een minuut langer mijn aandacht.
Dat was het.
Kelly Caresse kon er ook altijd wat van met haar KC clubquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:42 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat zeggen al die flu's als je iets van kritiek hebt.
Of je bent jaloers, of het is een trauma/iets dat je bij jezelf mist. Tja, zo kunnen ze het lekker makkelijk wegzetten voor zichzelf natuurlijk.
Hier is de bootcamp op het strand, niet dat ik meedoe het waait er altijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:23 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Overduidelijk een samenwerking de bootcamp. Ligt er zo dik bovenop.
Moet eerlijk zijn dat het me wel leuk lijkt om aan zoiets mee te doen. Maar waar ik woon, heb je geen binnenstad en al helemaal geen bootcamptraining.
Hvk die in de bibliotheek woont. Al dat gescharrel en op zoek naar gratis activiteiten en voedsel heeft ook wat armoedigs vind ik. Gratis fruit scoren in de jumbo, gratis poffertjes scoren bij een buurt feest. Aan de ene kant vind ik t knap dat ze er zoveel op uit trekt, anderzijds heeft het iets armoedigs. Je kan het thuis ook gezellig maken. Maar het huis is zo klein. Zelfs een legbatterij kip heeft meer ruimte dan hun.
Trouwens benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ze weer zwanger is. Wat denken jullie, gaat ze nog even door?
Iedere dag zien hoe Lot een muizenhapje eet, waarom? Oja contentquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
L schuift hebben weer met haar eten en eet een hapje korst. AM: het eten is goedgekeurd!
😁
Ze zien elkaar nooit, dus Roy heeft geen tijd om wat te zeggen over t gedrag van zijn vrouw 🙈quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft weer eens de hele dag geslapen. Die twee moeten wel echt een geweldige relatie hebben. Ze hebben niet eens tijd om het het met elkaar oneens te zijn. Dat Roy moest stoppen met voetbal was dus niet vanwege de zwemles maar vanwege het slapen van z’n vrouw.
Ik geef Lot geen ongelijk, mijn kinderen zouden ook geen uientaart hoeven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
L schuift hebben weer met haar eten en eet een hapje korst. AM: het eten is goedgekeurd!
😁
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat hij dit goed lijkt te vinden. Of hij vindt het juist prima om haar niet te zien. Ik neig naar dat laatste.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zien elkaar nooit, dus Roy heeft geen tijd om wat te zeggen over t gedrag van zijn vrouw 🙈
Als ik zou moeten kiezen dus constant LC gezeur en geen gezeur zou ik t ook wel weten 🫢quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat hij dit goed lijkt te vinden. Of hij vindt het juist prima om haar niet te zien. Ik neig naar dat laatste.
Ik ook hoor. Ik ben bang dat ik zelfs wat stappen verder zou gaan. Wegwezen😬quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen dus constant LC gezeur en geen gezeur zou ik t ook wel weten 🫢
Idd, en dan brengt AM het ook nog zo, dat het zo gepland heeft. 'We zijn maar met 3 dus ik doe een makkelijke tart tartin vanavond'quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik geef Lot geen ongelijk, mijn kinderen zouden ook geen uientaart hoeven.
Die van mij eten echt wel veel en zijn geen moeilijke eters, maar dit zou ik ze niet voorzetten.
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat ze dit zelf goed vindt. Er zijn genoeg dagen dat ik ook in bed wil blijven, maar ik vind mijn kinderen en man echt belangrijker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat hij dit goed lijkt te vinden. Of hij vindt het juist prima om haar niet te zien. Ik neig naar dat laatste.
Precies, bak gewoon lekker pannenkoeken voor die meisjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Idd, en dan brengt AM het ook nog zo, dat het zo gepland heeft. 'We zijn maar met 3 dus ik doe een makkelijke tart tartin vanavond'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |