🤣😂 een klein regenboog vlaggetje opsturen voor iedereen uit het gezin en zodra moeders door het huis loopt kunnen ze ermee zwaaien "hurray for coming out of bed day"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Roy ook de vlag uithangen als Debbie eens uit bed komt?
Nou dat dus, inclusief verplichte oefenuren want ze moet haar techniek en manier van kijken verbeteren ‘omdat ze zo graag tekent’. Om te huilen hoe die ouders een hobby van hun kinderen lijken te benaderen…quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:38 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen tennisclub voor het plebs he?
Net als de middelste die niet gewoon op tekenles zit, maar 1 of andere koninklijke opleiding.
😂quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂 een klein regenboog vlaggetje opsturen voor iedereen uit het gezin en zodra moeders door het huis loopt kunnen ze ermee zwaaien "hurray for coming out of bed day"
En daarna meteen door naar zwemles, Maen is 4 toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Nou dat dus, inclusief verplichte oefenuren want ze moet haar techniek en manier van kijken verbeteren ‘omdat ze zo graag tekent’. Om te huilen hoe die ouders een hobby van hun kinderen lijken te benaderen…
Precies dit! Allemaal voor de aandacht ditquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:57 schreef Danielle_ het volgende:
En die hele show rondom die vlag bij Debbie, dat is natuurlijk gewoon om interessant te doen. Ze hoopt zo op een positieve boost van haar social media, die kan ze wel gebruiken tenslotte. Daarom waarschijnlijk dat hele toneelstuk eromheen, inclusief de gespeelde onwetendheid van Roy. Waarom is Roy anders precies buiten op het moment dat Debbie, blijkbaar na een reminder, die vlag op gaat hangen? Dit is toch meer zoiets wat je op je telefoon ziet als je samen aan de keukentafel zit te ontbijten, waarna je het samen bespreekt en dan zegt ‘ik wil zo graag de vlag ervoor uithangen’.
Klopt. Maar dat deed ze ook al zooo knap he, die eerste zwemles! Ik zag weinig bijzonders, meisje is gewoon al watervrij doordat ze waarschijnlijk regelmatig gaan zwemmen op vakantie bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En daarna meteen door naar zwemles, Maen is 4 toch?
Met de hele kinderschare. Echt hoor, leuk dat ze zoveel gratis uitjes weet te vinden. Maar nu zit ze alweer in de buurt van Amersfoort, het hoeft niet zo druk op één dag he. En sowieso natuurlijk weer geen woord hoe ze daar komt, zo met alleen maar haar bakfiets (oh wacht, eigenlijk schijnt ze gewoon een auto te hebben en is het plaatje van de zielige alleenstaande moeder met teveel kinderen helemaal niet zo oprecht toch..? 😉)quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk deed nog maar eens een rondje bieb vandaag
Ben ik ook niet en wil ik ook helemaal niet zijn. Verafschuw mn (redelijk)hoge functie binnen een corporate.. Alleen heb 3 kids en er moet brood op de plank en ik wil minimaal 3 per jaar op vakantie, zo ben ik ook weer 🤣quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Allemaal maar aan de quantum design healing? En dat jullie het even weten; als je hier mee schrijft ben je niet succesvol
Cr*zy e**** maar mocht ik niet meer zeggen 🙈quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:22 schreef Henrike het volgende:
Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind die Ellen vreemd, hoe ze kijkt , hoe ze beweegt, alles.
Dus jij kent en ziet deze lui wel eens voorbij komen lopen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:27 schreef MamaJasmijn het volgende:
Een meelezer hier.
Wisten jullie dat MB en Ellen in hetzelfde dorp wonen?
Ik ook maar er zit niks in het water ofzo hier hoor🤣
Ja. De zoon van Ellen heeft een paar weken bij mijn zoon in de klas gezeten. Dus ik zie deze mensen zeker in het wild. Een aantal vriendinnen van Michelle ken ik ook qua naam of van vroegerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:13 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dus jij kent en ziet deze lui wel eens voorbij komen lopen...
En nu raak ik echt helemaal in de war, want Annemarie koopt spinnen voor de première van Foeksia de miniheks en in haar planner staat première Dolfje weerwolfje. Wat is het nou?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:31 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik keek toevallig toen het geluid aan stond en hoorde Annemarie zeggen: "Lief zijn hè voor je broer en zus". Waarom noem je de kinderen niet gewoon bij naam? Alles maximaal om te accentueren dat er een broer/zus-band is.
Dit nog afgezien van het feit dat ik mij afvraag hoe leuk het is om bij een hobby je broer of zus als leiding te hebben. We hebben dat hier een paar maanden geprobeerd, maar het was geen succes, voor beide kinderen niet.
Juist bij een hobby lijkt het mij fijn om even in een andere setting dan het #GrootGezin te vertoeven, met alle conventies en vaste banden. Voor de oudere kinderen lijkt mij het, als buitenstaander, ook enorm leerzaam om een tijdje verder weg (ergens in een andere stad of zelfs land) te wonen/werken. Maar ik denk dat dat bij de Geertsenclan niet snel gaat gebeuren en door in elk geval Annemarie ook niet gestimuleerd wordt.
Beide... het gaat over Dolfje die in het heksenbos terecht komt en een avontuur beleeft met foeksiaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:31 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En nu raak ik echt helemaal in de war, want Annemarie koopt spinnen voor de première van Foeksia de miniheks en in haar planner staat première Dolfje weerwolfje. Wat is het nou?
Tssss kunnen jullie maar 3x op vakantie? Zie je wel en niet succesvol EN jaloers. Precies zoals ze het zeggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:09 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet en wil ik ook helemaal niet zijn. Verafschuw mn (redelijk)hoge functie binnen een corporate.. Alleen heb 3 kids en er moet brood op de plank en ik wil minimaal 3 per jaar op vakantie, zo ben ik ook weer 🤣
Maar MB en Koen zelf niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:24 schreef MamaJasmijn het volgende:
[..]
Ja. De zoon van Ellen heeft een paar weken bij mijn zoon in de klas gezeten. Dus ik zie deze mensen zeker in het wild. Een aantal vriendinnen van Michelle ken ik ook qua naam of van vroeger
Ik had begrepen dat er zelfs whatsapp groepen zijn over La Deb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar moeten haast wel praatjes rondgaan over Debbie in die buurt
Echt? Hoe kan ik deelnemen? 🤣quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:52 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er zelfs whatsapp groepen zijn over La Deb.
En het dan vreemd vinden dat Louay niet slaapt en de kinderen slecht eten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:02 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Met de hele kinderschare. Echt hoor, leuk dat ze zoveel gratis uitjes weet te vinden. Maar nu zit ze alweer in de buurt van Amersfoort, het hoeft niet zo druk op één dag he. En sowieso natuurlijk weer geen woord hoe ze daar komt, zo met alleen maar haar bakfiets (oh wacht, eigenlijk schijnt ze gewoon een auto te hebben en is het plaatje van de zielige alleenstaande moeder met teveel kinderen helemaal niet zo oprecht toch..? 😉)
Dat vind ik dan ook best wel weer heftig 😅quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:52 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hoe kan ik me aanmelden? 🤣quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:52 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |