abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218988139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als ik die biebdame zou zijn, zou ik echt helemaal klaar zijn met hvk
Ik ook. Gratis animatie en moeders doet niets.
pi_218988148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bonus punten als ze vandaag weer naar een Halloween thema iets gaat 🤣
Laat ze haar kinderen maar goed vast houden, straks worden ze geofferd.
pi_218988180
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:45 schreef Donna het volgende:
Ohjee. Ellen zonder kwarrel heeft een post geschreven over irritainment. ~O>
En dan meteen ook maar haar cursus aanprijzen 🫣
pi_218988187
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
En heel eerlijk, gisteren poste ze een foto van de kinderen. Zoals zij omschrijft is het kind vel over been, uitgeput en doodmoe. Wat ik op de foto zie zijn gewoon normale kinder benen en armen. Het eten mag dan drama zijn ze ziet er niet slecht uit. Wel vreemd dat ze dan nu wel ineens energie heeft en gisteren plaatste ze zo'n emotionele post dat het meisje gedragen moest worden, alleen maar kon liggen. En nu idd zwemmen en wat leuks doen?
Wat heeft ze gegeten dan dat het nu wel kan?
Misschien zit er in die flesjes wel gezegend Barnevelds water
pi_218988191
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Laat ze haar kinderen maar goed vast houden, straks worden ze geofferd.
😆
pi_218988204
Ik loop een beetje achter misschien. Ik wil even terug komen op de relaas van am. Ze had het over haar kinderwens? Ik ben helemaal confused. Ik kan me herinneren dat zij voor de lancering van haar eerste boek juist claimde dat zij helemaal geen kinderwens had en dat alle kinderen een ongelukje waren?

Am liegt en bedriegt alles bij elkaar. Alles voor geld. Ze gaat letterlijk over lijken om meer likes en dus geld.
pi_218988218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:45 schreef Donna het volgende:
Ohjee. Ellen zonder kwarrel heeft een post geschreven over irritainment. ~O>
En altijd die boobies prominent in beeld en beetje draaien. Of haar benen. Ze kan beter een online fans account beginnen. Met Mw Mantelpakje als naam.
Ze zegt 7000 volgers erbij te hebben gekregen, ik denk dat 80% van haar volgers mensen zijn die kijken naar haar om zich te verkneukelen.
pi_218988240
quote:

[..]
En heel eerlijk, gisteren poste ze een foto van de kinderen. Zoals zij omschrijft is het kind vel over been, uitgeput en doodmoe. Wat ik op de foto zie zijn gewoon normale kinder benen en armen. Het eten mag dan drama zijn ze ziet er niet slecht uit. Wel vreemd dat ze dan nu wel ineens energie heeft en gisteren plaatste ze zo'n emotionele post dat het meisje gedragen moest worden, alleen maar kon liggen. En nu idd zwemmen en wat leuks doen?
Misschien ern blikje red Bull van dr moeder gepakt?
pi_218988243
Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind die Ellen vreemd, hoe ze kijkt , hoe ze beweegt, alles.
pi_218988259
quote:

[..]
Allemaal onzin en die moeder is gewoon eng voor de kinderen met haar ziektetics.
pi_218988278
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:17 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En altijd die boobies prominent in beeld en beetje draaien. Of haar benen. Ze kan beter een online fans account beginnen. Met Mw Mantelpakje als naam.
Ze zegt 7000 volgers erbij te hebben gekregen, ik denk dat 80% van haar volgers mensen zijn die kijken naar haar om zich te verkneukelen.
Die volgers heeft ze vast gemanifesteerd (lees:gekocht)
pi_218988388
quote:

[..]
Een bifi worstje en een snackbord met een halve banaan denk ik.
pi_218988399
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:02 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik ook. Gratis animatie en moeders doet niets.
Ik zie dus voor me dat de mensen van de bieb daar inmiddels wel weten dat dit het enige beetje educatie is wat de kinderen daar op jonge leeftijd krijgen, dus dat ze het uit medelijden met de kinderen maar laten gaan of zo. Ik ben in ieder geval blij dat ik daar niet kom, zowel als medewerker als bezoeker. Ik ben heel geduldig, maar deze moeder zou ik echt uitkafferen geloof ik dat het toch echt tijd is om zelf eens in te grijpen en dat het goede voorbeeld begint bij het netjes opruimen van kastanjes ipv ze over de grond te gooien.
pi_218988410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef Nooomi het volgende:
J&V zijn ook weer uitgenodigd voor een weekendje weg.
Dat park waar zij nu zitten rijd ik wekelijks langs. Ik moet zeggen dat ik door hun plaatjes zie dat het echt mooie huisjes zijn en dan ik verrast ben hoe het eruit ziet, vanaf de weg zou ik dat niet zeggen.

Het is daar ook nooit echt druk, met de mooie plaatjes van V&J dus wel grote kans dat het daar nu drukker gaat worden.
pi_218988578
Een meelezer hier.

Wisten jullie dat MB en Ellen in hetzelfde dorp wonen?
Ik ook maar er zit niks in het water ofzo hier hoor🤣
pi_218988694
Debbie excuseert zich voor haar pyjama. Alsof ze zich nooit in pyjama laat zien. En ze ligt alweer in haar nest.
Wat communiceert zij trouwens op een vreemde manier met Roy. Alsof het een toevallige voorbijganger is.
pi_218988708
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie excuseert zich voor haar pyjama. Alsof ze zich nooit in pyjama laat zien. En ze ligt alweer in haar nest.
Wat communiceert zij trouwens op een vreemde manier met Roy. Alsof het een toevallige voorbijganger is.
In theorie klopt het natuurlijk... soms zien ze elkaar als ze voorbij loopt van bank naar bed...
pi_218988738
Misschien kan Debbie coming out day ook voor zichzelf inzetten. Tijd om er voor uit te komen dat het met die beperkingen allemaal best wel meevalt.

En nu alweer terug naar bed. Voor een middagje non-stop scrollen en research doen voor het script van haar sprookjesvoorstelling.
pi_218988761
Debbie wilt voornamelijk vooral aandacht met dit soort vlaggen en demonstratieve uitlatingen
Pro palestina waar het niet echt mogelijk is om open gay te zijn.. maar ook pro lghbtq+ en als er iets anders is om aandacht mee te krijgen is ze daar ook ineens helemaal voor..
Ondertussen hangt ze enkel een vlag op of eet een watermeloenen op een tropisch ligbedje verder boeit het haar geen moer en gaat ze lekker naar haar bedje toe!

Die sorry for the pj's ook... schat dat is je dayly outfit.. niemand die het verschil ziet of nog raar vind..
pi_218988842
Sanneke gelooft in een betere en mooiere wereld waarin iedereen gelijke kansen krijgt.
Het gaat niet altijd om krijgen, je moet er ook zelf iets voor doen. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze dit vooral in haar voordeel wil.
En als we willen gaat zij ons helpen met kiezen.
pi_218988855
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:11 schreef Tweetheelepels het volgende:
Heeft bon Joeri nou z’n gepersifleerde video verwijderd? 🤭
Ik zie de video nog gewoon.
pi_218988934
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:33 schreef Fenne het volgende:

[..]
Overgewicht is echt een veel subtieler probleem dan dat. Je kunt ook niet van iemand zeggen of iemand een eet probleem heeft of niet. Eigenlijk heeft iedereen met veel overgewicht een soort van eet probleem.

En waarom moet daar dan wat over gezegd worden?
Wat mij betreft hoef je er niets over te zeggen. Dik dun, i dont care. Maar ik snap dat mensen minder mild zijn wanneer men aan 1 stuk door klaagt. Debbie zeur(de) over aankomen en niet kunnen afvallen, maar filmt wel alleen maar lekkers dat naar binnen gaat. Sanneke zeurt over de hele wereld die niet voor haar gemaakt is, dat stoort.
pi_218988938
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Zo grappig dat de reacties op Debbie hier altijd hetzelfde zijn, iedereen denkt hetzelfde over haar gekke Posts, idd excuse my pj🤣😂we zien haar niet anders. En coming out day... waarom moet zij daar een vlag voor uithangen?
Ze heeft wel veel om mee uit de kast komen dat klopt.
pi_218988944
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gelooft in een betere en mooiere wereld waarin iedereen gelijke kansen krijgt.
Het gaat niet altijd om krijgen, je moet er ook zelf iets voor doen. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze dit vooral in haar voordeel wil.
En als we willen gaat zij ons helpen met kiezen.
Ik krijg door zulke fluflus juist de behoefte om rechtser te stemmen 🫣
pi_218988955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:13 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik loop een beetje achter misschien. Ik wil even terug komen op de relaas van am. Ze had het over haar kinderwens? Ik ben helemaal confused. Ik kan me herinneren dat zij voor de lancering van haar eerste boek juist claimde dat zij helemaal geen kinderwens had en dat alle kinderen een ongelukje waren?

Am liegt en bedriegt alles bij elkaar. Alles voor geld. Ze gaat letterlijk over lijken om meer likes en dus geld.
Nee AM heeft altijd gezegd dat de 1e en de laatste een 'ongelukje' waren. En de tweeling had natuurlijk gewoon 1 kind moeten zijn. Ze heeft wel vaker gezegd dat Maarten na 2 kids klaar was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')