Snap ik helemaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:29 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik krijg door zulke fluflus juist de behoefte om rechtser te stemmen 🫣
Yep, gewoon normale kinderbeentjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
En heel eerlijk, gisteren poste ze een foto van de kinderen. Zoals zij omschrijft is het kind vel over been, uitgeput en doodmoe. Wat ik op de foto zie zijn gewoon normale kinder benen en armen. Het eten mag dan drama zijn ze ziet er niet slecht uit. Wel vreemd dat ze dan nu wel ineens energie heeft en gisteren plaatste ze zo'n emotionele post dat het meisje gedragen moest worden, alleen maar kon liggen. En nu idd zwemmen en wat leuks doen?
Wat heeft ze gegeten dan dat het nu wel kan?
Eens hoor,daarom zeg ik "lijkt"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 06:25 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Dit kun je echt absoluut niet zeggen vanaf een afstand. En ook al volg je ze bij wijze van al jaren via insta, eb roept oemand zelf heel hard blij te zijn met haar dik zijn.
Ikzelf heb ook een binge eating disorder (al lang onder controle), maar riep met mijn morbide obesitas ook jarenlang dat ik heel gelukkig was met mijn gewicht. Ik wist niet eens/of wilde niet zien dat ik echt een eetstoornis had.
Ik wil hiermee niet zeggen dat dit ook voor Sanneke geldt, maar andersom kun je dus als buitenstaander ook niet zeggen.
Ze ziet er als vanouds weer lekker slonzig uit, ik zou me kapot schamen als ik Roy was, als mijn partner zich zo online zou gooien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie excuseert zich voor haar pyjama. Alsof ze zich nooit in pyjama laat zien. En ze ligt alweer in haar nest.
Wat communiceert zij trouwens op een vreemde manier met Roy. Alsof het een toevallige voorbijganger is.
Misschien is koen nu wel de kwarrel van MB, wel lekker makkelijk om de naam te onthouden zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:27 schreef MamaJasmijn het volgende:
Een meelezer hier.
Wisten jullie dat MB en Ellen in hetzelfde dorp wonen?
Ik ook maar er zit niks in het water ofzo hier hoor🤣
Haha ja, ons valt het juist op als ze leuk aangekleed, met gewassen haren op beeld verschijnt. Excuse me for my outfit...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie wilt voornamelijk vooral aandacht met dit soort vlaggen en demonstratieve uitlatingen
Pro palestina waar het niet echt mogelijk is om open gay te zijn.. maar ook pro lghbtq+ en als er iets anders is om aandacht mee te krijgen is ze daar ook ineens helemaal voor..
Ondertussen hangt ze enkel een vlag op of eet een watermeloenen op een tropisch ligbedje verder boeit het haar geen moer en gaat ze lekker naar haar bedje toe!
Die sorry for the pj's ook... schat dat is je dayly outfit.. niemand die het verschil ziet of nog raar vind..
Ik zou er zelf niet zo uit willen zien. En mijn man zou er ook echt iets van zeggen als ik er altijd zo bij zou lopen. Andersom ook trouwens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze ziet er als vanouds weer lekker slonzig uit, ik zou me kapot schamen als ik Roy was, als mijn partner zich zo online zou gooien.
En wat een aparte interactie, het lijkt wel ingestudeerd ofzo
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien is koen nu wel de kwarrel van MB, wel lekker makkelijk om de naam te onthouden zo
Logisch want ze was vannacht rond half 1 nog online (plaatste reacties in een groep) Ze moet toch beter letten op de hiaten in haar scrip hoor!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie excuseert zich voor haar pyjama. Alsof ze zich nooit in pyjama laat zien. En ze ligt alweer in haar nest.
Wat communiceert zij trouwens op een vreemde manier met Roy. Alsof het een toevallige voorbijganger is.
Hij staat buiten en ze heeft haar camera klaar gezet... ze pakt haar klaar staande vlag (neem voor gemak even aan dat die niet standaard in de gang staat) en hij zegt "wat ga je doen?" 🤔 dit kwam niet bij hem op toen hij de stok en vlag van zolder moest halen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze ziet er als vanouds weer lekker slonzig uit, ik zou me kapot schamen als ik Roy was, als mijn partner zich zo online zou gooien.
En wat een aparte interactie, het lijkt wel ingestudeerd ofzo
Ja die is ook goed! 😂😂😂quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:11 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Logisch want ze was vannacht rond half 1 nog online (plaatste reacties in een groep) Ze moet toch beter letten op de hiaten in haar scrip hoor!
haha en @:maremare ik dacht 'coming out of bed day'
😆quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:08 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Doe maar niet, wordt echt ingewikkeld voor dit topic dan.
Maximale kwarrel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:08 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Doe maar niet, wordt echt ingewikkeld voor dit topic dan.
Ja dat zag ik ook vannacht toen ik te misselijk was om te slapen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:11 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Logisch want ze was vannacht rond half 1 nog online (plaatste reacties in een groep) Ze moet toch beter letten op de hiaten in haar scrip hoor!
haha en @:maremare ik dacht 'coming out of bed day'
Hier wil ik dan heel graag beelden van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien is koen nu wel de kwarrel van MB, wel lekker makkelijk om de naam te onthouden zo
Zeker weten ingestudeerd. Waarschijnlijk heeft Roy zelfs de vlag moeten uitgraven op zolder ergens..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij staat buiten en ze heeft haar camera klaar gezet... ze pakt haar klaar staande vlag (neem voor gemak even aan dat die niet standaard in de gang staat) en hij zegt "wat ga je doen?" 🤔 dit kwam niet bij hem op toen hij de stok en vlag van zolder moest halen?
Dan zegt ze dat het coming out day is.. en hij begint over een andere datum en Debbie doet of hij dom is en vertelt even dat het dan pride is
Als dit niet ingestudeerd of scripted is is het echt een bijzonder stel.. roy klinkt trouwens of hij er echt geen zin meer in heeft
Tuurlijk, geen tennisclub voor het plebs he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:35 schreef Danielle_ het volgende:
We weten natuurlijk dat M van Minibelle inmiddels ook op tennis zit, maar ik klikte eens door op de tag van de tennisschool. Ach, tuurlijk, professionele tennistraining vanaf 3 jaar. Waarom zou je je kind ook ‘gewoon’ kennis laten maken met een sport he? We gaan meteen voor passie, motivatie en door moeder opgedragen plezier. Ik krijg hier echt de kriebels van, alleen al voor je kind van 4 zo’n tennisschool kiezen zegt mij dat ze dit meisje ook als een gedoodverfde nieuwe prof zien… En maar met geld gooien voor de duurste hobby’s, want de recreatieve amateurclubs zijn ze duidelijk te min.
Als Roy er geen zin meer in heeft;quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij staat buiten en ze heeft haar camera klaar gezet... ze pakt haar klaar staande vlag (neem voor gemak even aan dat die niet standaard in de gang staat) en hij zegt "wat ga je doen?" 🤔 dit kwam niet bij hem op toen hij de stok en vlag van zolder moest halen?
Dan zegt ze dat het coming out day is.. en hij begint over een andere datum en Debbie doet of hij dom is en vertelt even dat het dan pride is
Als dit niet ingestudeerd of scripted is is het echt een bijzonder stel.. roy klinkt trouwens of hij er echt geen zin meer in heeft
Zo klinkt het dus welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zeker weten ingestudeerd. Waarschijnlijk heeft Roy zelfs de vlag moeten uitgraven op zolder ergens..
Edit: zoals jij ook al opmerkte 😅
Roy dreunt idd nogal ongemotiveerd de tekst op.
n op zangles bij het conservatorium, nou ze zong eerder deze week een stukje dat ik dacht, ja leuk, maar jammer van de dure lessen. Niet om Lotus hoor, leuk dat ze graag zingt en daar blij van wordt, die het meisje gewoon in een leuk koortje zonder druk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:38 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen tennisclub voor het plebs he?
Net als de middelste die niet gewoon op tekenles zit, maar 1 of andere koninklijke opleiding.
Daar moeten haast wel praatjes rondgaan over Debbie in die buurtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:
Omg ik zie Debbie haar story nu pas! Wat is het ook een raar mokkel, zouden de buren nu ook niet denk dat rare mokkel van nr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |