2 minuten terug waren alle TR's afgehandeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou iemand mijn TR willen bekijken die ik vanmorgen heb gezet? Dank.
Zou het raar vinden als het blijft staan eigenlijk.
Niet China, maar wel wereldwijd: https://english.news.cn/2(...)5bf32d504d410/c.htmlquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is er niet nog nieuws over China?
Jij hebt ook echt geen gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:11 schreef Starhopper het volgende:
Deze kan wel dicht denk ikNWS / tong80 (61) uit Zaltbommel vermist
Waarom moet die onzin in NWS?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen gevoel voor humor.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen gevoel voor humor.
Ik kwam hier ook een serieuze melding doen over dat lokale nieuws topic uit Urk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
@:Jippie Kan er niet ook eens wat gedaan worden aan de mensen die zich overal mee bemoeien hier in FB? Ik doe gewoon een serieuze melding.
Ik heb die user hier al een tijdje niet zien posten, straks ligt die 15 jaar dood in zijn huis.quote:
Ik kreeg vandaag nog een like van hem dus dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb die user hier al een tijdje niet zien posten, straks ligt die 15 jaar dood in zijn huis.
Das fijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag nog een like van hem dus dat lijkt me sterk
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:23 schreef Jippie het volgende:
Hier https://www.politie.nl/vermist
282 vermissingen, leef je eigen zelf uit.
Een linkje erbij zou handig zijn, maar topic is nu gesloten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Ladjino is al lang weer terecht. Graag foto verwijderen en topic sluiten! Dank u
Het gebemoei is hardnekkig in FB, maar we gaan er geen verbod op zetten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
@:Jippie Kan er niet ook eens wat gedaan worden aan de mensen die zich overal mee bemoeien hier in FB? Ik doe gewoon een serieuze melding.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
De ironiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een vermissing is wel serieus. Hoe meer mensen het zien hoe beter toch? Liever een topic te veel dan eentje te weinig. Je weet nooit wie hier iets herkent of door kan geven.
Wat is dit nou weer voor achterlijke beschuldiging en persoonlijke aanval?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Starhopper & co met hun gezuig en aandachtzoekerij in FB houden de mods wel bezig, en blijkbaar vinden zij het ook wel best want ze blijven het maar vriendelijk faciliteren.
Ondertussen worden terechte vragen of TR' s van andere users genegeerd. Het lijkt wel of de mods in dienst staan van eerstgenoemde[n].
Net nog, met jequote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijke beschuldiging en persoonlijke aanval?Ik heb niets misdaan!
Zal ik je als linkse zuiger dan even helpen om de mods in FB dit topic onder de aandacht te brengen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:53 schreef Kim-Holland het volgende:
NWS / Studente in Maastricht verkracht door drie Syrische mannen
Al diverse keren aangegeven dat er al een topic loopt over dit onderwerp..
Dit is natuurlijk gewoon je reinste discriminatie. Ranzige generalisaties.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zoveelste gruwelijke misdrijf met Syrische asielzoekers in de hoofddrol. Wat hebben we onszelf toch aangedaan door dit soort tribale primitievelingen los te laten in de samenleving...
Doe niet zo hysterisch meid.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon je reinste discriminatie. Ranzige generaliseringen.
Wees eens niet zo'n ranzige racist. En blijkbaar is wat seksisme je ook niet vreemd.quote:
Maar waarom gaat het ineens over racisme ipv de verkrachting van een minderjarig meisje door drie kerels?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Wees eens niet zo'n ranzige racist. En blijkbaar is wat seksisme je ook niet vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |