Je mist de enthousiast-spanning-opbouwende stem van die bolliewollie presentator en de dramatische "whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo" van het publiek!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Staat nog op mute bij mij dus geen idee.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je mist de enthousiast-spanning-opbouwende stem van die bolliewollie presentator en de dramatische "whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo" van het publiek!
FEBO: "Ons publiek is echt apendom, dus doe die uitleg nog maar een keertje..."quote:
pssst dat heeft hijquote:
hij heeft verlorenquote:
2000quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ze mogen de 5000 verdelen, niet fifty fifty
Doe's normaal? Met dat soort vragen krijgen we straks NOG een keer die uitlegquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe kunnen ze nu verdelen? Vaag spel.
ik heb een spoiler gezienquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk cadeautje voor al Florisjes ton misgrijpen
Zal wel een oortje inhebbenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk cadeautje voor al Florisjes ton misgrijpen
Ik denk dat het wel klopt, maar ging om geregistreerd bij de politiequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
548000, heel Nederland heeft criminelen als inwoners.
hoeveel fietsen worden er daadwerkelijk opgegeven alszijnde gestolenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
548000, heel Nederland heeft criminelen als inwoners.
als je al die weetjes kan onthouden is het nog steeds knapquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De FlorisWeetjes zit al ingeramt ook bij Achter
ooooo en dat je dat zo zegt betekent dus ietsquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een spoiler gezien
van de visite van Floris
fooood fittiequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, erik die te laat gaat zijn met de boodschappen.
Ja maar Julia wordt elke keer gestoordquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, erik die te laat gaat zijn met de boodschappen.
Wat... Tv is niet echt??quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
Het hele programma is bedrog.
Van een aantal bewoners wordt het contract niet verlengd, dus moeten ze gewoon vertrekken.
Jahaaa, nou en, irritainment.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
Het hele programma is bedrog.
Van een aantal bewoners wordt het contract niet verlengd, dus moeten ze gewoon vertrekken.
@tonjaquote:
van Fabioquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kreeg zowaar een vraag van mijn medekijkster of Faat er al niet een beetje zwanger uitziet.. of gewoon dik
Oehoehhhh, wat heb je geantwoord?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kreeg zowaar een vraag van mijn medekijkster of Faat er al niet een beetje zwanger uitziet.. of gewoon dik
El Che's baby.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Altijd bedrog, maar dit is een ernstig bedrog.quote:
Vorige week tijdens een schreeuw ruzie had Erik ook al commentaar op d'r gewichtquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zeker wel een klein El_babytjequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oehoehhhh, wat heb je geantwoord?
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel een klein El_babytje
1x per week? Moet Jumbo daar door SpaceX bezorgd worden?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
Lisa is net binnen en moet nu al een week zonder eten. Bruut.
Met die bak ijs.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vorige week tijdens een schreeuw ruzie had Erik ook al commentaar op d'r gewicht
Geen idee. Hoe vaak mogen ze daar boodschappen doen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1x per week? Moet Jumbo daar door SpaceX bezorgd worden?
volgens mij 2 of 3 xquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe vaak mogen ze daar boodschappen doen dan?
Ja toen iddquote:
Geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe vaak mogen ze daar boodschappen doen dan?
Ooh. Drama om niks dus. Da's gewoon ff intermittent fasting, is goed voor ze.quote:
De uitzending is nog niet voorbij..quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw gelukkig.. Floris hoeft niet direct naar huis te komen
Ja saaie mensen hebben ze niks aan, wiebberenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd bedrog, maar dit is een ernstig bedrog.
Tom en andere deelnemers werden uit De Bondgenoten gezet: “Helaas”
https://lovereality.nl/to(...)enoten-gezet-helaas/
Blijft bedrog naar de kijkers.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja saaie mensen hebben ze niks aan, wiebberenMoeten wel TV maken
De familie app ja. Nu gaan we het krijgen, waarschijnlijk met jankenquote:
Emma zal er ook in zittenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook goed, die zeiken misschien teveel... Floris mocht eens Mercedes gaan rijden
Welnee. Dat willen de kijkers.quote:
Ze krijgen gewoon een contract, en dat kan de regie verlengen of niet. 12 Maanden tegen Anna aangluren is geen optie natuurlijk. Die kon weg na 2 maandenquote:
mwahhhquote:
okquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Ok, dus... Senna en Floris vinden iemand niet leuk en willen daarom voor anderen bepalen met wie ze mogen omgaan?
Oh, maar dan past ze goed bij Senna, want ik zie net dat dat óók een kutkind isquote:
vind en moeder en senna onredelijkquote:
Dat wel ja maar hij kan zich ook verplaatsen in zijn moeder. Die paar keer dat Emma daar over de vloer komt om haar zus te zien..het is niet alsof ze daar woontquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
Emma heeft wel vieze streken geleverd
Ah ok. En dus gaat Senna lopen bepalen met wie die familie mag omgaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
het zusje van Emma (die heeft meegedaan en uitspraken heeft gedaan over Senna en Floris) heeft een relatie met de broer van Floris
Eens.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Moeder hoort geen kant te kiezen
Emma is toch een tweelingzusje van het vriendinnetje van Flo's broertje ...quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind die moeder en zijn broer heel duidelijk. Kiezen geen partij en zo hoort het eigenlijk wel. K*t families altijd
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Emma is toch een tweelingzusje van het vriendinnetje van Flo's broertje ...
hij mocht vandaag de ezel zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat heeft Geert opgespeld.. zou ie jarig zijn?
dat gaat Pietertje wel doenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die haal je niet zomaar uitelkaar lijkt me .... dat doe je niet
Precies en Emma is de tweelingzus van haar schoondochter. Moeder doet het goed, Senna heeft zich hier niet in te mengen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Moeder hoort geen kant te kiezen
Ja... ik snap ook die grote mond van Senna tegen haar schoonfamilie niet... iets met respectquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en Emma is de tweelingzus van haar schoondochter. Moeder doet het goed, Senna heeft zich hier niet in te mengen.
Manipulatief gedrag is het.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik snap ook die grote mond van Senna tegen haar schoonfamilie niet... iets met respect
Crack ja. Gezien de permanente trilhandjes van Floor.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
Er zit een behoorlijk lengteverschil tussen Floris en zijn broer. Ik vermoed dat zijn moeder stiekem rookte met de zwangerschap van Floortje.
Niet te vergeten al zijn huilbuien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Crack ja. Gezien de permanente trilhandjes van Floor.
Je schrijft Senna verkeerd?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Emma is een schijnheilige tering kutwijf. Punt.
Senna gaat ook niet helemaal vrijuit in die ellende destijds. Al denk ik nog steeds dat Emma dacht Floris te kunnen schaken toet Senna weg was.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Emma is een schijnheilige tering kutwijf. Punt.
Goffer.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Crack ja. Gezien de permanente trilhandjes van Floor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |