Emma is toch een tweelingzusje van het vriendinnetje van Flo's broertje ...quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind die moeder en zijn broer heel duidelijk. Kiezen geen partij en zo hoort het eigenlijk wel. K*t families altijd
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Emma is toch een tweelingzusje van het vriendinnetje van Flo's broertje ...
hij mocht vandaag de ezel zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat heeft Geert opgespeld.. zou ie jarig zijn?
dat gaat Pietertje wel doenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die haal je niet zomaar uitelkaar lijkt me .... dat doe je niet
Precies en Emma is de tweelingzus van haar schoondochter. Moeder doet het goed, Senna heeft zich hier niet in te mengen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Moeder hoort geen kant te kiezen
Ja... ik snap ook die grote mond van Senna tegen haar schoonfamilie niet... iets met respectquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en Emma is de tweelingzus van haar schoondochter. Moeder doet het goed, Senna heeft zich hier niet in te mengen.
Manipulatief gedrag is het.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik snap ook die grote mond van Senna tegen haar schoonfamilie niet... iets met respect
Crack ja. Gezien de permanente trilhandjes van Floor.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
Er zit een behoorlijk lengteverschil tussen Floris en zijn broer. Ik vermoed dat zijn moeder stiekem rookte met de zwangerschap van Floortje.
Niet te vergeten al zijn huilbuien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Crack ja. Gezien de permanente trilhandjes van Floor.
Je schrijft Senna verkeerd?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Emma is een schijnheilige tering kutwijf. Punt.
Senna gaat ook niet helemaal vrijuit in die ellende destijds. Al denk ik nog steeds dat Emma dacht Floris te kunnen schaken toet Senna weg was.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Emma is een schijnheilige tering kutwijf. Punt.
Goffer.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Crack ja. Gezien de permanente trilhandjes van Floor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |